Ik kwam het filmpje van sabine tegen. Zag hem hier nog niet staan. Ik dacht misschien intressant voor romo.
Maar net als hielke eerst deed hou ik nu maar even op met posten in het 1M draadje. Zeg maar stilte voor de storm.
Met Hielke eens. Op dit kleine circuit hark je 'volle polle' in twee en drie met deze kar. Heb je al mega snelheid op die korte afstanden.Hielke schreef:Natuurlijk hoort dat 1M filmpje van Sabine Schmitz hier in het 1M topic thuis. Waar zou je het anders willen neerzetten.
Maar de kritiek op La Schmitz's uitspraken horen daarmee ook in dit topic thuis. Dat heeft niks met de auto zelf te maken. Haar uitspraken over "Leichtbau" en "allen Gängen" in relatie tot het circuitje slaan natuurlijk helemaal nergens op. Zelfs een F1 gebruikt daar maar 2 of 3 versnellingen.
Nee tuurlijk is 't geen Radical en tuurlijk is 1500kg (te) veel. Maar als daily is 't wel klaar. Er passen aldus JC 2 kids achterin en in de kofferbak ook nog eens 2. Ideaal.Hielke schreef:Natuurlijk hoort dat 1M filmpje van Sabine Schmitz hier in het 1M topic thuis. Waar zou je het anders willen neerzetten.
Maar de kritiek op La Schmitz's uitspraken horen daarmee ook in dit topic thuis. Dat heeft niks met de auto zelf te maken. Haar uitspraken over "Leichtbau" en "allen Gängen" in relatie tot het circuitje slaan natuurlijk helemaal nergens op. Zelfs een F1 gebruikt daar maar 2 of 3 versnellingen.
In de inrijperiode klopt dat inderdaadFerdiACS1 schreef:André, hoe zit dat op Zandvoort? Volgens mij rij je alles in iets van 2 en 3 met die 1M, alleen op het rechte stuk in 4?
Was ik ook benieuwd naar.FerdiACS1 schreef:Zeg, is er nog nieuws over de 1M?
Precies Perry, ff warmdraaien dat hok. :strong:Snipe schreef:In de inrijperiode klopt dat inderdaadFerdiACS1 schreef:André, hoe zit dat op Zandvoort? Volgens mij rij je alles in iets van 2 en 3 met die 1M, alleen op het rechte stuk in 4?
Jij gaat er vanuit dat je op het rechte stuk na alles in 2 of 3 rijdt. Dan gaat het toch niet om de snelheid die je in 4 haalt, maar juist om de snelheid die je in 2 en 3 haalt? En dan denk ik dat je rondetijd niet optimaal zal zijn als je van de Hugenholt naar het Scheivlak sukkelt in 2.FerdiACS1 schreef:Maar in 4 kun je dik 220 rijden, volgens mij haal je dat nooit met die 1M op het rechte eind.. Of je moet zo ontzettend veel snelheid hebben/maken bij 'bos uit' zeg maar ...
Uit het persbericht: "Gerard de Rooy vestigde in zijn officiële 10 ton wegende en 900 pk sterke Iveco Dakartruck een ronderecord door in minder dan 2 minuten, 1.49.2, een ronde af te leggen."Hielke schreef:Check die tijd nog een aub. Zal eerder een 2.49 zijn geweest.
Een beetje verder zoeken levert inderdaad op dat het het korte circuit is. Klachten mogen naar Fiat, want Fiat NL verstuurde het persbericht.Laurens schreef:Dat lijkt me inderdaad ook wel erg snel, misschien club circuit ??
Niet op straatbanden denk ik nee.FerdiACS1 schreef:Precies Perry, ff warmdraaien dat hok. :strong:Snipe schreef:In de inrijperiode klopt dat inderdaadFerdiACS1 schreef:André, hoe zit dat op Zandvoort? Volgens mij rij je alles in iets van 2 en 3 met die 1M, alleen op het rechte stuk in 4?
Maar in 4 kun je dik 220 rijden, volgens mij haal je dat nooit met die 1M op het rechte eind.. Of je moet zo ontzettend veel snelheid hebben/maken bij 'bos uit' zeg maar ...
Ik niet begrijpSnipe schreef:Jij gaat er vanuit dat je op het rechte stuk na alles in 2 of 3 rijdt. Dan gaat het toch niet om de snelheid die je in 4 haalt, maar juist om de snelheid die je in 2 en 3 haalt? En dan denk ik dat je rondetijd niet optimaal zal zijn als je van de Hugenholt naar het Scheivlak sukkelt in 2.FerdiACS1 schreef:Maar in 4 kun je dik 220 rijden, volgens mij haal je dat nooit met die 1M op het rechte eind.. Of je moet zo ontzettend veel snelheid hebben/maken bij 'bos uit' zeg maar ...
Het ging zo traag, ik heb zelfs nog even overwogen de Evo ernaast te zettenRobin schreef:Klachten naar FIAT?
Ik had gisteren zo'n gehaktbal op wielen achter me te piepen in 'n Punto. Irritant figuur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten