CBR11 >> foto's p. 14
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Re: CBR11
Ziet er goed uit! Maar als je hem echt weer wilt laten glimmen moet je maar even een PM sturenFernando schreef:Vandaag alvast wat opgepoetst voor zondag...![]()

-
OnlineMartijn_bmw
echt super vet!!!Adje ///M3 schreef:Stickers zijn klaar van de drukker
- duifjes.com
wanneer is dit dan?
ik heb toch aardig wat peekaas onder de kap :strong:
- Adje ///M3
Wanneer dit is weet niemandduifjes.com schreef:wanneer is dit dan?

- Adje ///M3
Jammer Kees. is de auto niet rijdend zonder die "spullen" dan?Nutkees schreef:grrrr... spullen zijn nog steeds niet binnen, dus ben er definitief NIET bij.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Adje ///M3 schreef:Jammer Kees. is de auto niet rijdend zonder die "spullen" dan?Nutkees schreef:grrrr... spullen zijn nog steeds niet binnen, dus ben er definitief NIET bij.
Nope dat zit er helaas niet in.....

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ik ben er ook niet bij.. laatst even 230 aangetikt met de Exige en hij leek al op te stijgen, dat ding is er niet voor gemaakt om lang en hard te rijden.. top moet ergens rond de 250 liggen.. Veel plezier mannen
- Hans R
Noem eens een circuit op waar je 250 haalt op het rechte stuk.. (nee niet met een F1)
De Lotus draait dan ruim 8000 toeren, hoe lang denk je dat hij dat volhoud?
De Lotus draait dan ruim 8000 toeren, hoe lang denk je dat hij dat volhoud?

Daarom heb je ook geen 400pk nodig in een Exige, de wielbasis is te kort voor langdurig hoge snelheden, hij is stabiel zat en door het directe sturen is hij erg gevoelig bij de minste beweging op hoge snelheid. Misschien moet ik toch maar een BMW kopen dan..GTRene schreef:ow? dus voor het fijne gevoel moet je als je zeg 270 ofzo wil in een getunede exige, spoilers voor plaatsen? of de wing achter eraf halen, immers te veel druk daar drukt wat in en wil zo voor in theorie optillen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
HansR, omdat jou Lotus bij 230 bijna opstijgt (zeg je zelf) wil nog niet zeggen dat de rest (de meer pk monsters zegmaar) daar ook niet boven de 250 ofzo haalt....
Maar aangezien het 'n circuitauto voor op straat is....
Op Assen deed ik met m'n boot daar achterin al 210 plus. Kom daar eens met 'n GT3 of nog sneller.
Silverstone, Hockenheim, Spa na Eau Rouge, Nordschleife rechte stuk, Sebring...even uit m'n hoofd.
Ik snap jouw punt wel, daar niet van....maar er bestaan ook GT2's /Z06en en Ferraris natuurlijk alsmede 1Ms.

Maar aangezien het 'n circuitauto voor op straat is....
Op Assen deed ik met m'n boot daar achterin al 210 plus. Kom daar eens met 'n GT3 of nog sneller.
Silverstone, Hockenheim, Spa na Eau Rouge, Nordschleife rechte stuk, Sebring...even uit m'n hoofd.
Ik snap jouw punt wel, daar niet van....maar er bestaan ook GT2's /Z06en en Ferraris natuurlijk alsmede 1Ms.

- GTRene
@Hans, ik dacht dat het wel kon, maar kan ook zijn omdat meeste echt snelle gebasseerd zijn op de Elise carros, die heeft bv niet de airscoop en die wing, wellicht dan ook iets anders op een rechte snelweg met hoge snelheid, alhoewel ik me niet kan herinneren gelezen te hebben ergens dat ze met zo'n kar zeg, 270<>300 reden.
bmw heeft wel wat leuke modellen
maar je kan ook een fraaie TVR kopen, zelfs nieuw te bestellen via de oude mallen en dan meteen een LS3 erin oid las ik laatst
dan is de auto nog steeds licht.
of gewoon een prachtige GT40 replica kopen
lemans here we come.
de Artega GT is helaas iets zwaarder dan ze hadden gepland, maar wel een fijn ding,
denk dat Porsche jou niet zo ligt?
of je kan aan een Ginetta F400 of een iets oudere Farboud GTS opscharrelen, ook ligt maar wel snel e.d.
zoveel moois te koop
bmw heeft wel wat leuke modellen

maar je kan ook een fraaie TVR kopen, zelfs nieuw te bestellen via de oude mallen en dan meteen een LS3 erin oid las ik laatst
dan is de auto nog steeds licht.
of gewoon een prachtige GT40 replica kopen

lemans here we come.
de Artega GT is helaas iets zwaarder dan ze hadden gepland, maar wel een fijn ding,
denk dat Porsche jou niet zo ligt?
of je kan aan een Ginetta F400 of een iets oudere Farboud GTS opscharrelen, ook ligt maar wel snel e.d.
zoveel moois te koop

- Hans R
Opstijgen is misschien het verkeerde woord, maar nerveus is die wel bij die snelheid + een herrie in die badkuip niet normaal. Hij heeft ook maar 240pk en boven de 250 gaan toch echt de peekaas tellen.
Lotus is zeker niet heilig op het circuit hij zich prima thuis maar op de autobahn dus duidelijk niet.
Dus tja.. ik wil eigenlijk wel, maar had dan wel de Golf R meegenomen, maarja een paar polen hebben die al meegenomen
Lotus is zeker niet heilig op het circuit hij zich prima thuis maar op de autobahn dus duidelijk niet.
Dus tja.. ik wil eigenlijk wel, maar had dan wel de Golf R meegenomen, maarja een paar polen hebben die al meegenomen

- Petrolhead Tom
Dan heeft die Lotus van jou iets niet goed Hans, heb met de Exige van mijn buurman 265 gereden op de 31, niks aan de hand hoor. Liep super mooi rechtdoor en totaal niet nerveus ik vond het bijzonder indrukwekkend.
- Petrolhead Tom
Ik weet zo niet met wat voor set up hij rond rijd maar het was echt heel apart om zo hard in zo'n kleine auto te rijden met zoveel stabiliteit. Het gaf mij als bestuurder heel veel vertrouwen.
- Stefan van Elst
Kan idd een uitlijningskwestie zijn.
Met de Supra had ik bij 2x 130 ook het gevoel dat ik over de kop zou gaan als ik over richels en andere oneffenheden reed.
Bleek de uitlijning te zijn die niet geheel optimaal was
Met de Supra had ik bij 2x 130 ook het gevoel dat ik over de kop zou gaan als ik over richels en andere oneffenheden reed.

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Had graag willen gaan om Ray even de handen te schudden, want daar was het mij om begonnen.
En nu moet ik dus diep door het stof......
Tis niet omdat ik bang ben dat ik de rest niet bij kan houden, maar tis meer iets met een dubbele afspraak.
Bij deze de 100% garantie dat ik er de volgende keer wel bij ben..... ( als ik dan nog mag van de organisatie

Aan hen die wel gaan........heel veel plezier en hou alles ( en vooral jezelf ) heel AUB !!
- Knot
Weet je dan ook WAT er vekeerd stond aan sporing/wielvlucht ?Stefan van Elst schreef:Kan idd een uitlijningskwestie zijn.
- Adje ///M3
Veel afmeldingen
Stel dat we ergens in de file staan....

...heb ik in ieder geval een goeie film om te kijken

Stel dat we ergens in de file staan....
...heb ik in ieder geval een goeie film om te kijken