@Captain Kirk: Supercardrive staat er.
@Spykerboy: Als een autoverkoper aan een vliegtuigmotor gaat werken ga ik in het vervolg gewoon met de auto op vakantie..

De M5 besloot vrijdag wat elektronische storingen er tegen aan te gooien waaronder ABS en nog wat andere elementaire zaken, en bij BMW ben je dan maandag weer eens aan de beurt als je geluk hebt.Joël D. schreef:Hey,
Je was niet met de M5 bij de supercardrive, maar met de M3? Hoezo dat?
Dat is natuurlijk afhankelijk van welke dealer je probeert......op mijn werk hebben we altijd iemand beschikbaar op zaterdagen voor spoed klussen.JWD schreef:De M5 besloot vrijdag wat elektronische storingen er tegen aan te gooien waaronder ABS en nog wat andere elementaire zaken, en bij BMW ben je dan maandag weer eens aan de beurt als je geluk hebt.Joël D. schreef:Hey,
Je was niet met de M5 bij de supercardrive, maar met de M3? Hoezo dat?
Hij reed verder prima maar ik had niet veel zin om ergens halverwege de rit met een knipperende kerstboom te staan.
Vandaar de M3, waarin ik me overigens kostelijk vermaakt heb, open rijden tussen allerlei exoten geeft toch een extra dimensie.
Die zitten er al op..... maar we gaan voor breder binnenkortEnder schreef:Als je dan toch bezig bent, doe dan gelijk even spacers aan de voorkant.
Voor de rest is die top
Ik heb precies hetzelfde!M@rcel schreef:Even iets anders @ the mods
Als ik in dit topic middels de gele icoon "bekijk eerste ongelezen bericht" indruk, kom ik telkens bovenaan op de vorige pagina terecht. Alleen in dit topic heb ik dat probleem.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], bleu_dust, m3e30_chris, Sander-E46, Stefan, WillemBoer en 5 gasten