Haha ja dat kwam effe zo uit, niet geplanned oid. Had haast en wilde even snel een foto trekken.Tristan schreef:Auto's van Tim Tuning mooi op de achtergrond.
Maar mooie wielen idd.
@ Robert: moet ik dan voortaan met een petje rijden? :banaan:
Haha ja dat kwam effe zo uit, niet geplanned oid. Had haast en wilde even snel een foto trekken.Tristan schreef:Auto's van Tim Tuning mooi op de achtergrond.
Maar mooie wielen idd.
Booskijkers ja!Robertdj schreef:en handje op het stuur en ff je stoel 10 graden naar het midden laten hellen. Vergeet de booskijkers niet!
Omdat we andere, -bredere- slicks wilden, en we 16" velgen hadden waar "niets voor te krijgen was"..... Toen kregen we een aanbieding van 4slicks+4 op maat gemaakte velgen.Tom V schreef:Wellicht overheen gelezen maar wat is de reden dat je 17" bent gaan rijden?
Persoonlijk record is 2.00.964SvB schreef:Dat zijn mooie tijden 2.01![]()
Wellicht zal je het al ergens vermeld hebben, maare hoezo rij je in de Sportklasse.
Zijn tijden rond de 2.00 geen E30 cup tijden.
Nog gefeliciteerd trouwens !!
Edit:
Zie net dat E30 tijden rond de 2.05 zitten.
Haha, nee, dat was ie zeker niet! Nieuwe slicks doen wonderenspykerboy schreef:en was de auto net zo moordlustig deze keer als mijn auto was tijdens vrij rijden?![]()
verder goed gedaan man! volgende keer als het op een zondag is op zandvoort ben ik er zeker bij!
"Als je kijkt wat er vooraan reed"?Bert ///M3 schreef:Heb je wel op de baan zien rijden, zag er goed uit2e is echt niet verkeerd met die auto als je kijkt wat er vooraan reed
Zei het gister ook al tegen iemand, maar daar hoop ik op.Aiko schreef:Gefeliciteerd Jay :banaan:
Mooie tijden rij je met die kar. Straks rij je nog in de supersport.
Zal wel door het talent komen
De M3 Compact heeft de E30 WGB met een Parijs-Dakar move ge-elimineerd. De M3 Compact remde te laat, ging volle sjors door de grindbak en spinde bij de exit uit het grind. De E30 WGB beef met 4 wielen op the black stuff en kwam daarbij de M3 Compact tegen.RJay schreef:Die van WGB heeft zichzelf ge-elimineerd toen ie in audi-s de m3 compact probeerde "in te halen"...
Was daar stevig blij mee ikke, lol.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RJK en 11 gasten