Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 25 apr 2011, 11:03

veel mensen worden getriggerd alleen al als je PVV zegt en helemaal als je Geert Wilders zegt, dan focussen ze zich alleen maar op de geloofzaken zeg maar, en das wel heel kortzichtig mijns ziens.

kortzichtigheide zijn we helaas wel wat gewent van vele bestuurders des lands.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 apr 2011, 11:34

Elise schreef:
Maus335i schreef:Maar PvdA een middenpartij noemen naast het CDA en VVD vind ik iets te gortig. Met termen als "links van het midden" en "rechts van het midden" kan ik weinig.
Dat hele begrip middenpartij is wazig en een heerlijk iets om je achter te verschuilen.

Neem b.v. de PVV, die door velen wordt gezien als een (zeer) rechtse partij. Als je echter het partijprogramma vergelijkt met dat van een (zeer) linkse partij als de SP dan zitten daar veel overeenkomsten in.
Dan zou je per saldo de PVV ook als middenpartij moeten bestempelen.......
Inderdaad, dat hele middenpartij geneuzel maakt het onnodig moeilijk. Maar je kan je als partij er lekker achter verschuilen als je geen stempel opgedrukt wilt krijgen. Het gaat niet eens om de standpunten in het programma, maar waar de partij zich uiteindelijk hard voor maakt.

We weten dat elke partij moet inleveren om een coalitie te kunnen vormen en regeringsverantwoordelijkheid te kunnen dragen. De PVV heeft duidelijk gekozen voor die verantwoordelijkheid door compromis te sluiten. Datzelfde hadden ook de PvdA en SP moeten doen om een links blok te kunnen vormen. Ik vind het prijzenswaardig dat Wilders gekozen heeft voor meeregeren zodat hij toch dingen voor zijn achterban kan realiseren. Zou de SP zoiets kunnen? Of zijn ze te bang kiezers te verliezen en zullen daarom nooit beleid kunnen maken? Wat heb je aan stemmen op een oppositiepartij......

SteV6

Bericht door SteV6 » 25 apr 2011, 17:46

De enige juiste conclusie zou dus kunnen zijn dat het politieke veld dusdanig versplinterd is dat daadkrachtig regeren vanuit het partijprogramma onmogelijk is geworden. Waardoor er geen echt effectieve maatregelen genomen worden om de huidige uitdagingen van de Nederlandse maatschappij adequaat het hoofd te bieden.

(En dat is nog los van het feit dat geen enkele politicus de juiste maatregelen durft te nemen als hij/zij denkt daardoor kiezers te verliezen)

Stephan mompelt iets over Nederland en haaien :bag:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 apr 2011, 20:38

SteV6 schreef:De enige juiste conclusie zou dus kunnen zijn dat het politieke veld dusdanig versplinterd is dat daadkrachtig regeren vanuit het partijprogramma onmogelijk is geworden. Waardoor er geen echt effectieve maatregelen genomen worden om de huidige uitdagingen van de Nederlandse maatschappij adequaat het hoofd te bieden.

(En dat is nog los van het feit dat geen enkele politicus de juiste maatregelen durft te nemen als hij/zij denkt daardoor kiezers te verliezen)

Stephan mompelt iets over Nederland en haaien :bag:
Dat is een conclusie die al lang geleden getrokken is toch? Klopt wat je zegt iig :)

GTRene

Bericht door GTRene » 25 apr 2011, 21:25

mooi verwoord :forum:

Tom

Bericht door Tom » 27 apr 2011, 00:03

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... gesch.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel P

Bericht door Michel P » 27 apr 2011, 08:11

Prachtig toch die geweldige multiculturele verrijking van zo'n oud Hollands verjaarspartijtje. De PVDA zal trots zijn op de geweldige integratie........

Misdadig dat die lieve knullen niet met open armen zijn ontvangen op dat feestje........... RESPECT je weet toggg....

Braak....

Michel

PD power

Bericht door PD power » 27 apr 2011, 08:36

Die gasten moeten toch gewoon enkele reis noordzee hebben, bah........

Elise

Bericht door Elise » 27 apr 2011, 08:56

Even wachten en er komt weer de opmerking "Het zijn er maar een paar die het voor de rest verpesten"

En dit keer ben ik het daar volmondig mee eens.
Deze 3 verpesten het voor de 40 die wel uitgenodigd waren :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 27 apr 2011, 08:57

dat soort figuren :wtf:
oppakken en linia recta voor de kust van Marokko of waar ze ook weg komen, in zee dumpen zonder pardon en nooit meer toelaten in NL.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 27 apr 2011, 11:00

Hoe kan t dat de politie ze zo snel weer laat lopen?

Elise

Bericht door Elise » 27 apr 2011, 11:14

Ravin ///M schreef:Hoe kan t dat de politie ze zo snel weer laat lopen?
Dit is Nederland he.......het zou mij meer verbazen als ze nog vast zouden zitten :bag:

Michel P

Bericht door Michel P » 27 apr 2011, 11:21

http://www.nu.nl/binnenland/2501693/com ... hting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat zegt dit over de rechtspraak........... meisjes zijn geen ruk waard in NL............ Zou wilders toch gelijk hebben met het insluipen van de shariarechtspraak in ons rechtssysteem............ de linkse rechters zullen wel denken, 16 jarig meisje, blond, mocro's noemen die standaard hoer......... dat zal dan wel kloppen, ze zal er wel pap van lusten :twisted: :twisted: :twisted:

Nederland is naar de haaien............. dat nog niemand eigen rechter gaat spelen is niet te begrijpen........

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 27 apr 2011, 11:27

zat ik ook al aan te denken Michel...
als het recht niet zegeviert dan maar ondergronds eigen rechter spelen en of met knokploegen, fast in fast out met maskers...

magoed dacht ik zeg het maar niet :mrgreen:
nu dan toch :whistle:
moet het natuurlijk wel bij de juisten terecht komen.

Michel P

Bericht door Michel P » 27 apr 2011, 11:33

Fast in fast out op krukken LOL zie het zo voor me :banaan:

Michel

M@rcel

Bericht door M@rcel » 27 apr 2011, 11:35

Soort Guardian Angels uit de jaren '70 / '80 in New York zeg maar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Guardian_Angels

GTRene

Bericht door GTRene » 27 apr 2011, 11:41

Michel P schreef:Fast in fast out op krukken LOL zie het zo voor me :banaan:

Michel
:lol: zijn dan 2 wapenstokken :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 27 apr 2011, 11:54

Nederland en de omgekeerde wereld..... :(
http://www.nu.nl/media/2501750/blogger- ... lders.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 27 apr 2011, 12:12

triest figuur die GL man...

HansD

Bericht door HansD » 27 apr 2011, 14:15

Wat zegt dit over de rechtspraak........... meisjes zijn geen ruk waard in NL............ Zou wilders toch gelijk hebben met het insluipen van de shariarechtspraak in ons rechtssysteem............ de linkse rechters zullen wel denken, 16 jarig meisje, blond, mocro's noemen die standaard hoer......... dat zal dan wel kloppen, ze zal er wel pap van lusten
Dat zegt in zoverre iets over de rechtspraak in NL dat deze uitspraak niet over verkrachting gaat maar puur over het maken van beelden van een 16 jarig meisje. De uitspraak of het wel of geen verkrachting was komt vandaag.
Dat insluipen van de shariarechtspraak is al een tijdje een wens als ik bijv de reacties op de Telegraafsite mag geloven. Al die mensen die de meest bizarre en lange straffen eisen zonder dat er een proces aan vooraf is gegaan maar puur gebaseerd op een krantenartikeltje (van de f*ckin sensatiebeluste telegraaf nog wel). Zijn vast alleen maar moslims die die reacties schrijven want nette autochtonen doen of willen zoiets toch niet.
dat nog niemand eigen rechter gaat spelen is niet te begrijpen........
Niemand? Gisteren nog http://www.telegraaf.nl/binnenland/9625 ... buitenland
Robin schreef:Nederland en de omgekeerde wereld..... :(
http://www.nu.nl/media/2501750/blogger- ... lders.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom mag Wilders wel alles zeggen onder het mom vrijheid van meningsuiting maar gunt hij iemand anders diezelfde vrijheid niet? Buiten of je het eens bent of niet met de vergelijking, het gaat om het principe. Die vrijheid geldt voor iedereen en niet alleen voor dhr Wilders of beperkt tot wie zijn gedachtegoed onderschrijft.
Laatst gewijzigd door HansD op 27 apr 2011, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

HansD

Bericht door HansD » 27 apr 2011, 14:15

Wat zegt dit over de rechtspraak........... meisjes zijn geen ruk waard in NL............ Zou wilders toch gelijk hebben met het insluipen van de shariarechtspraak in ons rechtssysteem............ de linkse rechters zullen wel denken, 16 jarig meisje, blond, mocro's noemen die standaard hoer......... dat zal dan wel kloppen, ze zal er wel pap van lusten
Dat zegt in zoverre iets over de rechtspraak in NL dat deze uitspraak niet over verkrachting gaat maar puur over het maken van beelden van een 16 jarig meisje. De uitspraak of het wel of geen verkrachting was komt vandaag.
Dat insluipen van de shariarechtspraak is al een tijdje een wens als ik bijv de reacties op de Telegraafsite mag geloven. Al die mensen die de meest bizarre en lange straffen eisen zonder dat er een proces aan vooraf is gegaan maar puur gebaseerd op een krantenartikeltje (van de f*ckin sensatiebeluste telegraaf nog wel). Zijn vast alleen maar moslims die die reacties schrijven want nette autochtonen doen of willen zoiets toch niet.
dat nog niemand eigen rechter gaat spelen is niet te begrijpen........
Niemand? Gisteren nog http://www.telegraaf.nl/binnenland/9625 ... buitenland
Robin schreef:Nederland en de omgekeerde wereld..... :(
Waarom mag Wilders wel alles zeggen onder het mom vrijheid van meningsuiting maar gunt hij iemand anders diezelfde vrijheid niet? Buiten of je het eens bent of niet met de vergelijking, het gaat om het principe. Die vrijheid geldt voor iedereen en niet alleen voor dhr Wilders of beperkt tot wie zijn gedachtegoed onderschrijft.

Robin

Bericht door Robin » 27 apr 2011, 14:53

@HansD, Wilders mag alles zeggen omdat links ook constant de bek open heeft. Dat is 't punt niet, dat is over en weer.... Wilders loopt al jaren met lijfwachten en dan zal er zo'n communistje 'bang'worden? Die hangt het portret van Stalin boven z'n bed even recht en gaat lekker slapen. De uitvreter, terend op de maatschappij. DAAR gaat 't om.
Kortom, iedereen mag Wilders rücksichtslos met Hitler vergelijken....ok dan. Wat geirriteerd gebrabbel van Wilders cs.

En als ik een k*tmarokkaan een geitennueker noem mag ik bang zijn en word ik vogelvrij verklaard, en zal die o zo peaceful godsdienst korte metten met mij maken....

Afbeelding

Elise

Bericht door Elise » 27 apr 2011, 15:36

HansD schreef:Al die mensen die de meest bizarre en lange straffen eisen
Het is maar net wat je bizar vindt :bag:
Ik heb wat moeite met de taakstrafjes hier en daar zal ik maar zeggen....

Oh en laat ik gelijk nog maar even een knuppeltje in het hoenderhok gooien.....ik ben vóór de doodstraf :angel:

Michel P

Bericht door Michel P » 27 apr 2011, 15:42

+1 Robin!

Robin

Bericht door Robin » 27 apr 2011, 15:43

Als ie nou verkleed was als hond en 'n poepschepje meehad, was ie waarschijnlijk niet beboet? :wink:
Oftewel, 'n hond heeft meer rechten dan 'n vrachtwagenchauffeur hier in NL :bag:
http://www.nu.nl/algemeen/2502013/vrach ... litie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie