Ik heb een Pioneer radio in m'n auto (Impreza GL '94, niet dat dat ertoe doet), gewoon een simpel ding van 100 euro. Maargoed, de radio heeft de laatste tijd kuren. Meerdere keren stopt het geluid ermee, de radio speelt gewoon door, ongeacht of het op CD is of radio, er is gewoon geen geluid meer... Wanneer ik de auto van het contact afhaal en overnieuw start dan doet 'ie het de ene keer weer wel, de andere keer niet. Zelf denk ik dat het een los stekkertje zou kunnen zijn. Dus ik dacht, ff de radio eruit, stekkertjes aandrukken en weer proberen.
Nu komt hiermee het tweede probleem, ik ben de doos van m'n radio, met daarin die pennetjes om de radio eruit te pakken, kwijt. Ik heb thuis al gezocht of we nog van die pennetjes hadden liggen. Dat was zo, maar deze paste niet op mijn radio. Nu is mijn vraag of iemand wellicht een handig trucje heeft om simpelweg de radio zonder schade eruit te kunnen plaatsen. Natuurlijk zodanig dat ik 'm er ook weer in terug kan stoppen

Ik hoor graag van jullie! Mocht er overigens iemand bekend zijn met het beschreven probleem en de mogelijke oorzaak, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.