en een hotrod...deze:
Vandaag GESPOT
- TurboClouseau
Re: Vandaag GESPOT
Vandaag in Burgum (Friesland) een blauwe Renault Spider...zo eentje:

en een hotrod...deze:

en een hotrod...deze:
- Stefan van Elst
Niet vandaag maar gisteren gespot in Oss: een zilvergrijze 911 Turbo met daarachter een eveneens zilvergrijze Lancer Evo VIII (of IX) en een zwarte Exige S 240 met gele strepen over de lengte van de auto.
Ik haakte met mijn rode Toyota MR2 20V aan ter hoogte van de rotonde bij de Leygraaf en de Vierhoeksingel.
Ze reden op de John F. Kennedybaan richting Lith, maar sloegen later de Weteringstraat in.
Ik ben niet gevolgd aangezien dat misschien 'stalkerig' over zou komen.
Zijn de bestuurders toevallig ook DF'ers?
EDIT - Foto

Ik haakte met mijn rode Toyota MR2 20V aan ter hoogte van de rotonde bij de Leygraaf en de Vierhoeksingel.
Ze reden op de John F. Kennedybaan richting Lith, maar sloegen later de Weteringstraat in.
Ik ben niet gevolgd aangezien dat misschien 'stalkerig' over zou komen.
Zijn de bestuurders toevallig ook DF'ers?
EDIT - Foto
- Robin Hartog
Die Exige ken ik wel. Is van GPElite en zie ik af en toe wel eens hier in de stad staan. 
- Gijs.
Vanmiddag:
Opel Speedster
Wiesmann Roadster
997 Carrera 4S MKII
Lotus Elise S1
Het mooie weer trekt meteen alle leuke auto's naar buiten
!
Opel Speedster
Wiesmann Roadster
997 Carrera 4S MKII
Lotus Elise S1
Het mooie weer trekt meteen alle leuke auto's naar buiten
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Dodge charger uit volgens mij 1971 en een Cayman.
Het was sowieso duidelijk dat heel autoliefhebbend nederland de toys uit de stalling heeft gehaald dit weekend
. Zag bijkans meer open dan dichte auto's vandaag
.
Het was sowieso duidelijk dat heel autoliefhebbend nederland de toys uit de stalling heeft gehaald dit weekend
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ferrari 360 Spider, matzwarte Panamera Turbo en ML63 AMG.
In die laatste ging 90 liter benzine à 161eu!
In die laatste ging 90 liter benzine à 161eu!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Vandaag met o.a. Hans en Ron4S naar Zolder geweest voor de FIA GT. Erg gaaf!! Was een topdag qua weer en de FIA GT is een indrukwekkende klasse. Onderweg er naartoe, in de omgeving, op de parking en op de terugweg veel mooie wagens gezien, waaronder een paar heel erg dikke!
Zo stonden er op de paddock:
- Porsche Carrera GT
- Porsche 997 GT2 RS
- Aston martin V12 Vantage
- Aston martin One-77
- 2x Aston Martin Rapide
- Bentley Conti GT Supersports Conv.
- Aston Martin DB6 Vantage
- Mercedes SLR McLaren
- Ferrari 599 GTB
- Ferrari 458 Italia
- Ferrari 612 Scaglietti
- Lamborghini Gallardo LP560
en nog wat meer
Verder op de parking nog een Lambo LP560, E63 AMG, AM V12 Vantage, 997 GT3, veel Corvette's, Gallardo SE etc.
Op de terugweg kwamen Hans en ik ook op de E19 nog een Gallardo samen met een witte Murcielago.
Het groepje auto's waar wij mee waren was ook niet gek, 964 Carrera 2 Cabrio, Boxster Spyder en Lotus Exige. Bedankt voor het meerijden Hans!

- Porsche Carrera GT
- Porsche 997 GT2 RS
- Aston martin One-77
- 2x Aston Martin Rapide
- Mercedes SLR McLaren
- Ferrari 599 GTB
- Ferrari 458 Italia
- Ferrari 612 Scaglietti
en nog wat meer
Verder op de parking nog een Lambo LP560, E63 AMG, AM V12 Vantage, 997 GT3, veel Corvette's, Gallardo SE etc.
Op de terugweg kwamen Hans en ik ook op de E19 nog een Gallardo samen met een witte Murcielago.
Het groepje auto's waar wij mee waren was ook niet gek, 964 Carrera 2 Cabrio, Boxster Spyder en Lotus Exige. Bedankt voor het meerijden Hans!
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Haha.. wat een foto.. was een top dagje! De race ook super om te zien, peter kox pakt nog net even de 4e plaats af van Mike Hezenmans, met 10cm voorsprong!
Super close..
Die Aston Martin One-77 was een plaatje, daar kan helaas geen Kever tegenop Mark!
Die Aston Martin One-77 was een plaatje, daar kan helaas geen Kever tegenop Mark!
- JP
Was het deze? http://www.autogespot.com/nl/item/10783 ... ne-77.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een geluidje...
Wat een geluidje...
- GTRene
wauw, wat een beest 8)
-
Thijs-v-d-H
De opslag thuis

Verder kwam ik een 911 RS 1973 (replica?) tegen op de snelweg gisterenavond. RDW zegt 911S van 1973. Auto had o.a. kuipjes, kooi, hela´s voorop en heerlijke klappen en vlammen uit de uitlaat.

Verder kwam ik een 911 RS 1973 (replica?) tegen op de snelweg gisterenavond. RDW zegt 911S van 1973. Auto had o.a. kuipjes, kooi, hela´s voorop en heerlijke klappen en vlammen uit de uitlaat.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die Polo en die Avensis Verso doen het dan, na dat rijtje opgenoemd te hebben
Mark Nauta schreef:Vandaag met o.a. Hans en Ron4S naar Zolder geweest voor de FIA GT. Erg gaaf!! Was een topdag qua weer en de FIA GT is een indrukwekkende klasse. Onderweg er naartoe, in de omgeving, op de parking en op de terugweg veel mooie wagens gezien, waaronder een paar heel erg dikke!
- Porsche Carrera GT
- Porsche 997 GT2 RS
- Aston martin One-77
- 2x Aston Martin Rapide
- Mercedes SLR McLaren
- Ferrari 599 GTB
- Ferrari 458 Italia
- Ferrari 612 Scaglietti
en nog wat meer
- Mark Nauta
Lol Arthur, daar zal de vriendin blij mee zijn, dat is haar Polo
.
- david.
erg erg veel motorrijders... vooral hier bij mij op de dijkjes
weet de echte coureurs dan ook wel te waarderen. fantastisch.. ik alle ramen open zodat ik achter hun aan, hun jankende motoren tot in de begrenzers hoor doortrekken.
maar de wannabee's mooi weer tuffers.. pfff
leukste is bij ze aanhaken... gaan ze vol weg bij het stoplicht, blijf je er aardig aan kleven... je ziet ze even omdraaien/kijken... priceless
... tja jongens, de weg is van iedereen 
weet de echte coureurs dan ook wel te waarderen. fantastisch.. ik alle ramen open zodat ik achter hun aan, hun jankende motoren tot in de begrenzers hoor doortrekken.
maar de wannabee's mooi weer tuffers.. pfff
leukste is bij ze aanhaken... gaan ze vol weg bij het stoplicht, blijf je er aardig aan kleven... je ziet ze even omdraaien/kijken... priceless
- Mark Nauta
Dat met motorrijders die even gaan spelen bleek zaterdagavond ook wel toen ik terug naar huis reed. Ik was onderweg in de 996 GT3 RS en op de A58 tussen Breda en Etten-Leur had ik opeens een snelle motor op de kont hangen, dus ik geef wat gas vanuit de 3e of 4e versnelling, maar hij bleef maar plakken, tot 2x 100km/h. Ik liet hem toen gaan en hij ging er vol vandoor langs een drietal andere auto's.
Vlak na Etten-Leur haalde ik hem weer in. Ik was zelf 160/165 door blijven rijden. Sluit ie weer bij mij aan en zie ik opeens in mijn spiegel zijn koplamp 'veranderen'. Ik kijk nog een keer goed (het was 11 uur en dus donker) zie ik dat ie op z'n achterwiel rijdt
. Hij laat de snuit weer zakken en gaat op de linker baan rijden, ik rij zelf nog steeds 165 op de teller en hij trekt het gas VOL open en schiet op het achterwiel met 200+ voorbij. Mijn vriendin en in zaten met grote verbazing te kijken. Wat een mafkees, wel mooi om te zien though
.
Vlak na Etten-Leur haalde ik hem weer in. Ik was zelf 160/165 door blijven rijden. Sluit ie weer bij mij aan en zie ik opeens in mijn spiegel zijn koplamp 'veranderen'. Ik kijk nog een keer goed (het was 11 uur en dus donker) zie ik dat ie op z'n achterwiel rijdt
-
Xave30
Mark Nauta schreef:Sluit ie weer bij mij aan en zie ik opeens in mijn spiegel zijn koplamp 'veranderen'. Ik kijk nog een keer goed (het was 11 uur en dus donker) zie ik dat ie op z'n achterwiel rijdt. Hij laat de snuit weer zakken en gaat op de linker baan rijden, ik rij zelf nog steeds 165 op de teller en hij trekt het gas VOL open en schiet op het achterwiel met 200+ voorbij. Mijn vriendin en in zaten met grote verbazing te kijken. Wat een mafkees, wel mooi om te zien though
.
- Robin Hartog
Zojuist reed er twee keer een blauwe Skyline R34 langs. (Twee keer dezelfde)
Plankjes trilden in het grachtenpand hier. Heerlijk.
Plankjes trilden in het grachtenpand hier. Heerlijk.
-
M@rcel
Vanmiddag in de Frederikstraat Den Haag een DB7 Zagato op Amerikaans kenteken. Raar ding
edit: Kan ook een Zagato AR 1 geweest zijn, speciaal voor de us-markt.
edit: Kan ook een Zagato AR 1 geweest zijn, speciaal voor de us-markt.
- 911-lover
De kwaliteit van de foto is erbarmelijk.Xave30 schreef:Eens. Totaal verkeerde kleur (zelfs rekening houdend met kwaliteit foto).Nutkees schreef:^^
Die Porsche vind ik persoonlijk dus echt spuuglelijk
In het echt valt het noch mee hoor qua kleurstelling .
Maar zoals meer met lichtere wagens is het effect van de foto erg weer- en lichtafhankelijk .
Mijn CS is ook mooier te fotografferen bij grijzer of regenweer dan bij stralende zon
Hier in elk geval een foto van hoge kwaliteit .
- VLA
Zondag op de dijk van Almere haven zag ik een stel snelle auto's voorbijflitsen in een treintje, ging erg snel dus niet precies kunnen zien wat voor wagens het waren :
Rode Ferrari 360 modena
Zilveren Ferrari 550(?)
Witte Porsche (GT3 ?)
Gele Porsche (911 oudere type, zou niet weten welke)
2 x groene Aston Martin cabrio's
Rode Ferrari 360 modena
Zilveren Ferrari 550(?)
Witte Porsche (GT3 ?)
Gele Porsche (911 oudere type, zou niet weten welke)
2 x groene Aston Martin cabrio's
- Stefan van Elst
En 10sec later ook een S2000? 
- Luc B
Rond mogen blazen in zoeen:

Een echte 320si. Leuk speelgoed, niet schokkend snel , maar wel lekker vlot. z'n zeldzaamheid siert 'm .
Een echte 320si. Leuk speelgoed, niet schokkend snel , maar wel lekker vlot. z'n zeldzaamheid siert 'm .
-
steve smith
Zo'n 320si is best indrukwekkend op een slingerend dijkweggetje. Zeker op 17"
Kwam zaterdagavond dit hok tegen op de A2

Kwam zaterdagavond dit hok tegen op de A2
- GTRene
een Spyker
, die heb ik nog nooit in het wild gespot, maja kom ook weinig de weg op 
- Robertdj
Net een Wiesmann in Nieuwegein, super mooi ding!