waarom dan niet gewone slicks...PD power schreef:Oke, als de prijs erop lijkt ga ik ze binnenkort proberen.

waarom dan niet gewone slicks...PD power schreef:Oke, als de prijs erop lijkt ga ik ze binnenkort proberen.
Aiko schreef:waarom dan niet gewone slicks...PD power schreef:Oke, als de prijs erop lijkt ga ik ze binnenkort proberen.
:
RJay schreef:200/580/15?
Toyo RS1 eens proberen? Zijn volgens mij 215/stuk incl. btw. en gaan -lang- mee.
Plakken ook redelijk goed, +-2.5 - 3.5 sec sneller dan r888 in 205/50/15 op onze E30 cupwagen toendertijd.
Elmar heeft er mee gereden, en als ik me niet vergis Bert ook.Jussi schreef:Iemand ervaring met de Toyo R1R als straatband?
.... Maar je hoeft toch niet te remmen?PD power schreef:RJay schreef:200/580/15?
Toyo RS1 eens proberen? Zijn volgens mij 215/stuk incl. btw. en gaan -lang- mee.
Plakken ook redelijk goed, +-2.5 - 3.5 sec sneller dan r888 in 205/50/15 op onze E30 cupwagen toendertijd.
Zit aan 17 inch vast ivm remmen.
ik zal zo eens zoeken, was ook een banden draadje...-Menrik- schreef:Ik dacht het ook al eens ergens gelezen te hebben hier op DF, maar wanneer ik een zoekopdracht uitvoer, krijg ik geen resultaten?
Danke schön!GTRene schreef:gevonden>>
http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;
Die gaan niet zo hardHans R schreef:Maar wat bedoel je die komen bij mij achter? Heb je voor geen banden nodig?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten