Maar kan er altijd nog een paar bestellen op de zaak.
Ik wacht er wel even mee, want heel misschien gaat ie de verkoop in binnenkort.
gaat over de peug ipv de BMWRuben schreef:Heeft de 320i een distributieriem?
En derde remlicht was toch standaard in '97, zou ik wel wat waard vinden om dat werkend te houden.
Ja ja........Ruben schreef:En shame on Xavier
tja wel mee eens... maar toch rijdt mijn misses ook in een fiat panda...steve smith schreef:Jij wil graag een nieuwe Missus, of niet? In zo'n koekblik stuur je je wederhelft toch niet de weg op? Ben misschien wat huiverig sinds er iemand probeerde door me heen te rijden maar in koekblikken & lightweights neem ik dus niet meer deel aan het verkeer. Heb geen zin om het te verliezen van de volgende idioot die niet op zit te letten. Een maand (and counting) mank lopen is genoeg om me duidelijk te maken dat je gewoon dik sterk staal om je heen moet hebben. And lots of it.
Soort van wapenwedloop? Met SUVs als de kernbommen in het verkeer...steve smith schreef:Jij wil graag een nieuwe Missus, of niet? In zo'n koekblik stuur je je wederhelft toch niet de weg op? Ben misschien wat huiverig sinds er iemand probeerde door me heen te rijden maar in koekblikken & lightweights neem ik dus niet meer deel aan het verkeer. Heb geen zin om het te verliezen van de volgende idioot die niet op zit te letten. Een maand (and counting) mank lopen is genoeg om me duidelijk te maken dat je gewoon dik sterk staal om je heen moet hebben. And lots of it.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], vester86 en 7 gasten