RVV schreef:E36 M3 vs E46 M3 [close call bij 0.40 sec.]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Om5s_BMV ... re=related[/youtube]
In die e46 M3 CS dat ben ik, zo close was die call niet, al zou je die conclussie wel kunnen trekken uit het filmpje. De Aanhanger die daar reed had ik al ver van te voren gespot, ik ging ook van het gas af om de e36 M3 van Erik voor te laten gaan omdat ik uiteraard wel in de gaten had dat ik geen snelheid genoeg had om hem voor te blijven laat staan voorbij te steken.
+ 1000Ruben schreef:Als echte autoliefhebber vind je een muziekje toch vreselijk onder zo'n filmpje. Vreselijk dit soort filmpjes.
Alpina Z4 Roadster SM@rcel schreef:
Filmauto, 130i?
O, dus het was geen hoge snelheidstest..........Erik K. schreef:Alpina Z4 Roadster SM@rcel schreef:
Filmauto, 130i?
Absoluut. Dit is zonder meer een artikel 5. Deze mensen moeten per direct van de weg gehaald worden met deze levensgevaarlijke stunts.M@rcel schreef:
Denk dat buiten snelheid om je toch aardig wat uit te leggen zou hebben bij een evt staande houding.
Filmauto, 130i?
De muziek is wel leuk, Ruben.Als echte autoliefhebber vind je een muziekje toch vreselijk onder zo'n filmpje. Vreselijk dit soort filmpjes.
Ik vind het er ook eng uitzienM@rcel schreef:
Denk dat buiten snelheid om je toch aardig wat uit te leggen zou hebben bij een evt staande houding.
Filmauto, 130i?
Dit is sowieso een grap neem ik aan?André van der Toorn schreef:.
Ja goh, dat is ff erg... dat het hier "veilig" is op de weg. Wat een kut land toch...spykerboy schreef:ga toch weg, dit soort jongens maken het juist intressant op de weg.. nederlands verkeer is zo saaai en veilig. er is niks spannends aan voornamelijk door mensen zoals jou die vinden dat je ze van de weg moet halen omdat het gevaarlijk isAndré van der Toorn schreef:Absoluut. Dit is zonder meer een artikel 5. Deze mensen moeten per direct van de weg gehaald worden met deze levensgevaarlijke stunts.M@rcel schreef: Denk dat buiten snelheid om je toch aardig wat uit te leggen zou hebben bij een evt staande houding.
Filmauto, 130i?niks gewend zijn jullie.. je zou je ogen uitkijken als je ooit naar onderandere koeweit gaat hoe het er daar aantoe gaat.. daar is dit niks meer
De vraag lijkt gerechtvaardigd wat Andre van der Toorn überhaupt in dit topic doet.....André van der Toorn schreef:Absoluut. Dit is zonder meer een artikel 5. Deze mensen moeten per direct van de weg gehaald worden met deze levensgevaarlijke stunts.M@rcel schreef:
Filmauto, 130i?De muziek is wel leuk, Ruben.Als echte autoliefhebber vind je een muziekje toch vreselijk onder zo'n filmpje. Vreselijk dit soort filmpjes.
Inderdaad wat uit te leggen! Ben totaal geen moraalridder, maar met z'n tweeën een ander passeren is wel tricky. Andere kant is zo'n persoon op de Autobahn natuurlijk wel gewend dat er wat voorbij komt geblazen.André van der Toorn schreef:Absoluut. Dit is zonder meer een artikel 5. Deze mensen moeten per direct van de weg gehaald worden met deze levensgevaarlijke stunts.M@rcel schreef: Denk dat buiten snelheid om je toch aardig wat uit te leggen zou hebben bij een evt staande houding.
Filmauto, 130i?
spykerboy schreef:ga toch weg, dit soort jongens maken het juist intressant op de weg.. nederlands verkeer is zo saaai en veilig. er is niks spannends aan voornamelijk door mensen zoals jou die vinden dat je ze van de weg moet halen omdat het gevaarlijk isAndré van der Toorn schreef:Absoluut. Dit is zonder meer een artikel 5. Deze mensen moeten per direct van de weg gehaald worden met deze levensgevaarlijke stunts.M@rcel schreef: Denk dat buiten snelheid om je toch aardig wat uit te leggen zou hebben bij een evt staande houding.
Filmauto, 130i?niks gewend zijn jullie.. je zou je ogen uitkijken als je ooit naar onderandere koeweit gaat hoe het er daar aantoe gaat.. daar is dit niks meer
Deze asociale films bekijken, de bijbehorende berichten lezen en een reactie hierop achterlaten.WinstonWolff schreef: De vraag lijkt gerechtvaardigd wat Andre van der Toorn überhaupt in dit topic doet.....
Precies! Daar zit nou net het probleem. Laat ons lekker lol hebben om dit soort filmpjes. Persoonlijk vind ik dat programma wat jij vanaf een bierkratje presenteert vreselijk. Echt niet om aan te zien. Dus kijk ik er niet naar, en ga jou verder ook niet lastig vallen met mijn betweterige mening. Dat zou jij ook moeten doen.André van der Toorn schreef:Deze asociale films bekijken, de bijbehorende berichten lezen en een reactie hierop achterlaten.WinstonWolff schreef: De vraag lijkt gerechtvaardigd wat Andre van der Toorn überhaupt in dit topic doet.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast