Ik woon in Purmerend.

Shakes schreef:Gaan jullie langs de snelweg op een carpoolplaats afspreken ofzo?
Een erg hoog 16 jaar oud gehalte...... ASL anyone?
Daar kom ik nog best vaak, echter jouw auto nog nooit zien staan. Kom redelijk vaak op de Rode Ring.DDX schreef:Ik kom uit Assendelft.
Ja, precies. En dan weet ik waar ik DF'ers kan spotten als ik weer eens nutteloos aan het rondrijden ben.Nutkees schreef:Shakes schreef:Gaan jullie langs de snelweg op een carpoolplaats afspreken ofzo?
Een erg hoog 16 jaar oud gehalte...... ASL anyone?
Op zich een leuk idee natuurlijk, maar denk dat dit eerder bedoeld is om ook te kijken naar mogelijheden tot carpoolen of samen oprijden naar evenementen. Zelfde als dat ik vaak langs jullie rij voor pokeren.... Niets gek aan toch?
Kwa kleur zou hij wel passen op de rode ring ja, maar ik sta in andere gedeelte van AssendelftRobin Hartog schreef: Daar kom ik nog best vaak, echter jouw auto nog nooit zien staan. Kom redelijk vaak op de Rode Ring.![]()
Zal volgende keer eens proberen langs te rijden.DDX schreef:Kwa kleur zou hij wel passen op de rode ring ja, maar ik sta in andere gedeelte van AssendelftRobin Hartog schreef: Daar kom ik nog best vaak, echter jouw auto nog nooit zien staan. Kom redelijk vaak op de Rode Ring.![]()
spykerboy schreef:hee dan kan ik jou viper laatst gezien hebben toen ik de bmw naar koopman bracht voor een nieuwe motorNutkees schreef:Ik woon in Winkel NH
Metchu schreef:Beverwijk 8)
Nandor is altijd meetingpoint
Shakes schreef:Ok,
ach laat ik dan ook maar meedoen. 33, Male, Amstelveen
Specialiteiten:
one on one, bare back, damaging knees,bullit proof...
Ja da's ook pal achter de wijk waar ik woon jaspykerboy schreef:dude Rjay daar fiets ik dus zeg maar elke vrijdag en zaterdag langs (en andere vrije school dagen) om naar me werk te komen bij fiat koene
Grappig ik oorspronkelijk ook HeerhugowaardMax V schreef:Oorspronkelijk uit Heerhugowaard!
Daarna Groningen, Drenthe, Overijssel, Drenthe, Gelderland