Ervaringen "Dezent" lichtmetalen velgen?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Re: Ervaringen "Dezent" lichtmetalen velgen?

Bericht door Arthur » 28 feb 2011, 10:53

@Erik St.: Een origineel setje "scoren" is nog best lastig anders. Heb er een aantal in de gaten gehouden en die vroegen meer dan het hele Dynamic plus pakket kostte waar deze velgen in zaten... En ze zijn verkocht ook. 650+ en 800+ voor een origineel 15"setje zoals hierboven met banden. Wel nieuw onder een nieuwe Evo vandaan, dat wel. Maar da's mij te gortig. 4 nwe banden heb ik nog liggen dus dan maar een setje "niet OEM" voor de winterbanden. Zwarte stalen velgen vind ik dan weer cheap ogen :wink:

Sjoerd MP BMW

Re: Ervaringen "Dezent" lichtmetalen velgen?

Bericht door Sjoerd MP BMW » 28 feb 2011, 16:11

Arthur schreef:@Erik St.: Een origineel setje "scoren" is nog best lastig anders. Heb er een aantal in de gaten gehouden en die vroegen meer dan het hele Dynamic plus pakket kostte waar deze velgen in zaten... En ze zijn verkocht ook. 650+ en 800+ voor een origineel 15"setje zoals hierboven met banden. Wel nieuw onder een nieuwe Evo vandaan, dat wel. Maar da's mij te gortig. 4 nwe banden heb ik nog liggen dus dan maar een setje "niet OEM" voor de winterbanden. Zwarte stalen velgen vind ik dan weer cheap ogen :wink:
Wat dacht van je Team Dynamics velgen? :hmmm:

Plaats reactie