Het grote FAIL topic Pt. II
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Epic Fail http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=824601" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Topic niet doorgenomen. Cliffs zeggen al genoeg. 

-
Maar iemand dwingen om zijn excuses aan te bieden door al zijn persoonlijke/naw gegevens te posten en ze pas te deleten bij excuses... Ik hoop dat zijn vader daadwerkelijk een goede advocaat in de arm neemt en een zaak kan maken en het e90 forum op de knieen dwingt. Dat zou pas epic fail voor e90 forum zijn. Of had ik het hele topic moeten lezen...?
- Jurriuit
JaRuben schreef:Of had ik het hele topic moeten lezen...?

Dat jochie heeft het echt over zichzelf afgeroepen door heel het forum tegen zich te keren. Ik heb me een uur lang kostelijk vermaakt met het lezen van dat topic.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Ik heb het ook helemaal doorgelezen, maar de gebruikers op 't e90 forum blijven ook wel happen zeg... Ik had het niet zo lang volgehouden. 

- Snipe
"Een beetje verstand van techniek (en fotografie) is naar mijn mening onontbeerlijk voor een autojournalist. Door een kort nietszeggend A4-tje te publiceren met actiefoto's van de imagebank (dat kun je zien aan de buitenlandse kentekens op de actiefoto's) laat je in mijn ogen zien dat je het vak autojournalist totaal niet serieus neemt."
Citaat uit een test met deze foto's:

http://www.*piep*/fiat/fiat-500c-twinair-rock-85-s-s-auto-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Citaat uit een test met deze foto's:
http://www.*piep*/fiat/fiat-500c-twinair-rock-85-s-s-auto-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
Niet helemaal eerlijk Perry. Op dezelfde pagina staan ook eigen foto's
Modedit
foto's zijn verwijderd op straffe van kapot te worden gemaakt door de *piep* van der *piep* van *piep*site.
Modedit
foto's zijn verwijderd op straffe van kapot te worden gemaakt door de *piep* van der *piep* van *piep*site.
- Snipe
Klopt, maar ik ken eigenlijk geen site die zoveel en zo vaak gebruikmaakt van persfoto's als *piep* site Toch frappant dat je dan daar juist zoiets leest.
- Jurriuit
Het blijft een clown, waarom schrijft hij nog niet voor DF?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Het duo Perry & Kokkie in da house.Jurriuit schreef:Het blijft een clown, waarom schrijft hij nog niet voor DF?

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Dat je je er nog over verbaasd Perry. Dat *piep* is een grote FAIL.
- Robin
Jurjen schreef:Dat je je er nog over verbaasd Perry. Dat *piep* is een grote FAIL.
Ach welnee joh, hier.
'...want die concullega's vind ik vaak niet leuk'Ik vind namelijk alle brandstoftypes leuk, i.t.t. veel van mijn concullega's,

Of als in: "Ik vind alle vrouwentypes leuk, behalve als ze een leuter hebben, dan heb ik liever een van m'n concullega's die itt de brandstoftypes minder leuk zijn."

Wel vermaak.

- RVV
Willen het niet meer hebben over *piep* van der *piep* en zijn *piep*site, want ik kreeg vorig jaar een mail van hem en hij gaat Driving-fun.com HELEMAAL SLOPEN als hij zijn *piep* *piep* en *piep* hier nog ziet..
Ik zeg *poep*.
Geachte moderators van Driving-fun.com,
De tijd van grapjes en gek doen is wat mij betreft voorbij want wees nou eerlijk het afzeiken van *piep* door *piep* is natuurlijk behalve ontzettend onbeschoft ook verschrikkelijk achterbaks (helaas voor *piep* ontdek ik het altijd, handig toch dat Google). Hij heeft dat al eerder op het forum van Autoweek gedaan en toen heb ik hem gedreigd met gerechtelijke stappen omdat hij zonder mijn toestemming foto’s op het Autoweekforum had geplaatst en dat is schending van het copyright en dat is strafbaar want daar hebben we een wet voor. Waar we ook een wet voor hebben is een verbod op laster en smaad. Ook daar kan ik aangifte van doen en ook dat win ik net als een schending van het copyright altijd. Afijn jullie snappen ’m waarschijnlijk al. Mocht ik vanaf nu nog 1 keer een topic tegenkomen op Driving-fun.com waarin *piep*site of *piep*van der *piep* als persoon afgezeken wordt en mocht ik ook maar 1 foto van *piep* tegenkomen dan ga ik direct aangifte doen. Lijkt mij een duidelijke zaak en ik adviseer jullie dan ook dringend om je hier aan te houden want ik ken geen medelijden als het hierop aankomt. Verder had ik van jullie als moderators verwacht dat jullie dit soort topics uberhaupt niet plaatsen maar dat zegt veel zo niet alles over jullie. Ik heb *piep* ook reeds een dergelijke mail gestuurd dus jullie hoeven hem niet meer in te lichten.
Met Vr. Gr.
*piep*
Hoofdredacteur *piep*site
Over een FAIL gesproken
Geachte heren,
Mede met dank aan de vele topics over *piep* kan ik jullie berichten dat de bezoekersaantallen van *piep* nu op hetzelfde niveau zitten als een heel bekend automagazine. Geweldig gedaan dus van jullie ga zo door met mij zwart maken het levert *piep* alleen maar meer bezoekers op. Uit gesprekken met de autoimporteurs merk ik overigens dat ze een bloedhekel hebben aan autojournalisten die andere zwart maken zoals jullie met mij doen. Zoals gezegd meld ik alles doodleuk zoals ik in het testverslag van de Abarth Grande Punto heb gedaan, en ook in het tetsverslag van de Citroën C5 kom ik weer terug op een leuke manier terug op het zwart maken van mijn persoon op Driving-fun.com. Ga dus vooral zo door want jullie bereiken er alleen maar het tegendeel mee dat is mij wel duidelijk geworden. Dus nogmaals zeer grote en hartelijke dank voor alle achterbakse topics.
Vr. Gr.
*piep*
Ik zeg *poep*.
Geachte moderators van Driving-fun.com,
De tijd van grapjes en gek doen is wat mij betreft voorbij want wees nou eerlijk het afzeiken van *piep* door *piep* is natuurlijk behalve ontzettend onbeschoft ook verschrikkelijk achterbaks (helaas voor *piep* ontdek ik het altijd, handig toch dat Google). Hij heeft dat al eerder op het forum van Autoweek gedaan en toen heb ik hem gedreigd met gerechtelijke stappen omdat hij zonder mijn toestemming foto’s op het Autoweekforum had geplaatst en dat is schending van het copyright en dat is strafbaar want daar hebben we een wet voor. Waar we ook een wet voor hebben is een verbod op laster en smaad. Ook daar kan ik aangifte van doen en ook dat win ik net als een schending van het copyright altijd. Afijn jullie snappen ’m waarschijnlijk al. Mocht ik vanaf nu nog 1 keer een topic tegenkomen op Driving-fun.com waarin *piep*site of *piep*van der *piep* als persoon afgezeken wordt en mocht ik ook maar 1 foto van *piep* tegenkomen dan ga ik direct aangifte doen. Lijkt mij een duidelijke zaak en ik adviseer jullie dan ook dringend om je hier aan te houden want ik ken geen medelijden als het hierop aankomt. Verder had ik van jullie als moderators verwacht dat jullie dit soort topics uberhaupt niet plaatsen maar dat zegt veel zo niet alles over jullie. Ik heb *piep* ook reeds een dergelijke mail gestuurd dus jullie hoeven hem niet meer in te lichten.
Met Vr. Gr.
*piep*
Hoofdredacteur *piep*site
Over een FAIL gesproken

Geachte heren,
Mede met dank aan de vele topics over *piep* kan ik jullie berichten dat de bezoekersaantallen van *piep* nu op hetzelfde niveau zitten als een heel bekend automagazine. Geweldig gedaan dus van jullie ga zo door met mij zwart maken het levert *piep* alleen maar meer bezoekers op. Uit gesprekken met de autoimporteurs merk ik overigens dat ze een bloedhekel hebben aan autojournalisten die andere zwart maken zoals jullie met mij doen. Zoals gezegd meld ik alles doodleuk zoals ik in het testverslag van de Abarth Grande Punto heb gedaan, en ook in het tetsverslag van de Citroën C5 kom ik weer terug op een leuke manier terug op het zwart maken van mijn persoon op Driving-fun.com. Ga dus vooral zo door want jullie bereiken er alleen maar het tegendeel mee dat is mij wel duidelijk geworden. Dus nogmaals zeer grote en hartelijke dank voor alle achterbakse topics.
Vr. Gr.
*piep*
- Joy
Hehe ik klikte voor de grap eens op de Hyundai IX20 test op piep.nl en de schrijfstijl is nog exact hetzelfde als een jaar geleden
.
Iets in de trant van:
Ik stuurde echt keihard de rotonde op, ESP stond natuurlijk uit want ik kan zo een gevaarlijke auto prima zelf de baas. Zoals mijn slipinstructeur H. Andrem altijd zegt; ' Op een rotonde worden de jongens van de mannen gescheiden.'
Ik haalde een Punto en een Agila in over de middenberm, de auto gleed bijna tegen een invoegende Pajero aan maar gelukkig wist ik de auto net uit de slip te krijgen door nog snel de ESP knop in te drukken.
De prutser in een Mini Cooper die ik een eindje verder tegen kwam haalde ik via het verdrijvingsvlak in. De Mini had niet terug van het riante koppel die de 90 pk sterke turbodiesel in huis heeft. Vervolgens heb ik de Mini op flinke achterstand gereden op een bochtige weg. De auto danste onder me maar ik hield 'm op de weg. Toen ik bij dealer terug kwam zat ik nog te trillen van adrenaline. Wat een auto die IX20 !
Disclaimer: Bovenstaande tekst is pure fictie en heeft niets te maken met piep.nl en/of de auteur.

Iets in de trant van:
Ik stuurde echt keihard de rotonde op, ESP stond natuurlijk uit want ik kan zo een gevaarlijke auto prima zelf de baas. Zoals mijn slipinstructeur H. Andrem altijd zegt; ' Op een rotonde worden de jongens van de mannen gescheiden.'
Ik haalde een Punto en een Agila in over de middenberm, de auto gleed bijna tegen een invoegende Pajero aan maar gelukkig wist ik de auto net uit de slip te krijgen door nog snel de ESP knop in te drukken.
De prutser in een Mini Cooper die ik een eindje verder tegen kwam haalde ik via het verdrijvingsvlak in. De Mini had niet terug van het riante koppel die de 90 pk sterke turbodiesel in huis heeft. Vervolgens heb ik de Mini op flinke achterstand gereden op een bochtige weg. De auto danste onder me maar ik hield 'm op de weg. Toen ik bij dealer terug kwam zat ik nog te trillen van adrenaline. Wat een auto die IX20 !
Disclaimer: Bovenstaande tekst is pure fictie en heeft niets te maken met piep.nl en/of de auteur.

- RVV
- pimmetje
slipinstructeur H. Andrem

-
ESP aan zetten in de slip

- Robin
- Jurriuit
Dat de importeurs nog auto's uit durven te lenen aan *piep* , die komt na elke test met roodgloeiende remmen en tot pulp gereden banden het spul inleveren 

- VLA
Die *piep* site is inderdaad echt kansloos, en die reactie van hem ook wel. Als je niet tegen kritiek kan dan moet je niet zo een site beginnen.
- Petrolhead Tom
Echt een geniale man! 

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Dit soort maitjes hebben wel meer mensen gehad, en nog wel onvriendelijker ook. Die DVDK is niet echt goed bezig. *understatement.RVV schreef:Willen het niet meer hebben over *piep* van der *piep* en zijn *piep*site, want ik kreeg vorig jaar een mail van hem en hij gaat Driving-fun.com HELEMAAL SLOPEN als hij zijn *piep* *piep* en *piep* hier nog ziet..
]
Jammer dat we hier de naam niet gewoon noemen. DF doet het dacht ik wel goed op google :drinking:
-
- Auto: G21 / E46
Grappig ook dat hij in de Jaguar test een anekdote vertelt (iets met een duitse vriend) en diezelfde anekdote ook aanhaalt in een test van een Ducati brommer op dakarmagazine.nl. Hij weet zelf alleen niet precies meer welke taal zijn vriend sprak en ook de Jaguar was eerst een E-type, maar later toch een XJR cabrio(?).
Maar goed, droevig niveau.
Maar goed, droevig niveau.
- Knot
- RVV
Ach ik ben alles behalve onder de indruk van zijn dieptrieste mailtjes. Volgens mij heb ik hem ook gebanned van DF
:twisted: