Nee, hier niet anders. Ga woensdag even wat proberen denk ik, dan ga ik de Z3QP weer eens een keer bezoeken en verblijden met een wasbeurt (is niet meer gewassen sinds de DF@Nurburgring dagRobS schreef:Heeft er iemand al beelden, de mijne zit nog in het plastic, erg druk weekend gehad
[Groupbuy] GoPro HD Motorsports
-
OnlineFabian
Re: [Groupbuy] GoPro HD Motorsports
-
OnlineDownforce Hans
Welke geheugenkaart gebruiken jullie in de go-pro?
Is er nog een voorkeur en zoja waarom?
Grtz,Hanz06
Grtz,Hanz06
-
Rickstah
Goede vraag...lijkt mij wel verstandig om zo'n High Speed kaartje te gebruiken?Downforce Hans schreef:Welke geheugenkaart gebruiken jullie in de go-pro?
Grtz,Hanz06
-
Royke
Echt jammer dat ik dit te laat heb gezien.
Iedereen veel succes met de camera..
Iedereen veel succes met de camera..
- Hubert D
http://www.dataio.nl/shop/41-flash-gehe ... scend.html" onclick="window.open(this.href);return false;Downforce Hans schreef:Welke geheugenkaart gebruiken jullie in de go-pro?
Heb deze besteld, schijnt een goede en snelle te zijn volgens reviews en volgens tweakers was dit de goedkoopste.
Klaar
- Remmie
Ik maak al een jaartje gebruik van een Sandisk 32GB SDHC kaartje.
Zo weet ik in ieder geval dat de batterij eerder op is dan het kaartje vol
-
OnlineDownforce Hans
Volgens mij zijn die 32 GB sandisk kaartjes wel aardig aan de prijs als ik het goed begrijp.Remmie schreef:Ik maak al een jaartje gebruik van een Sandisk 32GB SDHC kaartje.
- Petrolhead Tom
Rob tweede deel van de betaling ook ontvangen? 
- RobS
Jep, had vanmiddag de startpost aan aangepast.Petrolhead Tom schreef:Rob tweede deel van de betaling ook ontvangen?
- Petrolhead Tom
Mooi mooi! Hoop hem morgen te ontvangen. Kan ik er direct mee aan de slag. 
-
OnlineFabian
Net ook maar even besteld daarHubert Duijzer schreef:http://www.dataio.nl/shop/41-flash-gehe ... scend.html" onclick="window.open(this.href);return false;Downforce Hans schreef:Welke geheugenkaart gebruiken jullie in de go-pro?
Heb deze besteld, schijnt een goede en snelle te zijn volgens reviews en volgens tweakers was dit de goedkoopste.
Klaar
- Remmie
Inderdaad, ik was dus duidelijk aan het patsen met iets wat ik niet heb,Downforce Hans schreef:Volgens mij zijn die 32 GB sandisk kaartjes wel aardig aan de prijs als ik het goed begrijp.Remmie schreef:Ik maak al een jaartje gebruik van een Sandisk 32GB SDHC kaartje.
na het even gecontroleerd te hebben (daadwerkelijk op het kaartje gekeken) is het een Kingston SDHC 32 GB Class 4.
Heb hier volgens mij jaar geleden iets van 74 euro voor betaald.
- MartijnGizmo
Goed, even mijn hersenspinsels over geheugenkaartjes... 8)
Snelheid
GoPro zelf beveelt minimaal een Class4-kaartje aan. Sneller mag altijd, maar dat zorgt er alleen voor dat het overzetten van de bestanden naar je computer sneller gaat (mits je cardreader snel genoeg is). Bij langzamere kaartjes (goedkope Class2 etc) zou je last kunnen krijgen van 'framedrops' of voortijd afgebroken opnames. Volgens GoPro is heeft video bij 1080p30 een 15 Mbit/s data rate, wat dus 1,875MB/s is. Net genoeg voor Class2 (= 2MB/s), maar ik zou het voor die paar centen voordeel zelf niet proberen.
Afmetingen
Met een volle accu krijg je bij normale temperaturen zo'n 2,5 uur aan opnametijd. Als je opneemt in 1080p25 is een 16GB-kaartje dan nog net niet vol, daar kun je zo'n 2 uur en 36 minuten aan materiaal op kwijt volgens de specificaties van GoPro.
FAT32
Hou er overigens rekening mee dat de maximale bestandsafmeting met FAT32 (de door alle computers begrepen bestandsindeling) zo'n 4GB is. Rond de 40 minuten zal de camera zelf een nieuwe opname starten, waardoor je waarschijnlijk een paar frames verliest.
Mijn advies
Ik heb zowel met Kingston als Transcend goede ervaringen. Sandisk is ook een populaire optie, maar voor mijn gevoel betaal je daar wat meer voor een vergelijkbaar kaartje. Ik bestel mijn kaartjes meestal bij InternGeheugen.com of DataIO. 16GB geeft op dit moment een mooie prijs/kwaliteits-verhouding, daar zou je er eventueel meerdere van kunnen kopen die je wisselt als je de accu oplaadt/wisselt. Mocht je daar geen zin in hebben kun je natuurlijk altijd voor de 'luie' 32GB-optie kiezen.
Snelheid
GoPro zelf beveelt minimaal een Class4-kaartje aan. Sneller mag altijd, maar dat zorgt er alleen voor dat het overzetten van de bestanden naar je computer sneller gaat (mits je cardreader snel genoeg is). Bij langzamere kaartjes (goedkope Class2 etc) zou je last kunnen krijgen van 'framedrops' of voortijd afgebroken opnames. Volgens GoPro is heeft video bij 1080p30 een 15 Mbit/s data rate, wat dus 1,875MB/s is. Net genoeg voor Class2 (= 2MB/s), maar ik zou het voor die paar centen voordeel zelf niet proberen.
Afmetingen
Met een volle accu krijg je bij normale temperaturen zo'n 2,5 uur aan opnametijd. Als je opneemt in 1080p25 is een 16GB-kaartje dan nog net niet vol, daar kun je zo'n 2 uur en 36 minuten aan materiaal op kwijt volgens de specificaties van GoPro.
FAT32
Hou er overigens rekening mee dat de maximale bestandsafmeting met FAT32 (de door alle computers begrepen bestandsindeling) zo'n 4GB is. Rond de 40 minuten zal de camera zelf een nieuwe opname starten, waardoor je waarschijnlijk een paar frames verliest.
Mijn advies
Ik heb zowel met Kingston als Transcend goede ervaringen. Sandisk is ook een populaire optie, maar voor mijn gevoel betaal je daar wat meer voor een vergelijkbaar kaartje. Ik bestel mijn kaartjes meestal bij InternGeheugen.com of DataIO. 16GB geeft op dit moment een mooie prijs/kwaliteits-verhouding, daar zou je er eventueel meerdere van kunnen kopen die je wisselt als je de accu oplaadt/wisselt. Mocht je daar geen zin in hebben kun je natuurlijk altijd voor de 'luie' 32GB-optie kiezen.
- RobS
Ik zag inderdaad dat 2x16 goedkoper is dan 1x32.
-
OnlineDownforce Hans
Voor rond de 50 euro heb je een 32 GB en sturen ze hem ook nog voor je op.
Let op dat wanneer je de batt vervangt de tijd weg is, die moet je dan opnieuw instellen.
Let op dat wanneer je de batt vervangt de tijd weg is, die moet je dan opnieuw instellen.
- RobS
Hans, Leen, Ben, Hubert, het teveel betaalde is zojuist terug gestort:
€225
- €187,34 (camera)
- €8,05 (verzendkosten)
= €29,61
€225
- €187,34 (camera)
- €8,05 (verzendkosten)
= €29,61
- RobS
Oeps! Ben en Hans hebben nog €8,05 extra gehad, was de verzendkosten vergetenRobS schreef:Hans, Leen, Ben, Hubert, het teveel betaalde is zojuist terug gestort:
€225
- €187,34 (camera)
- €8,05 (verzendkosten)
= €29,61
- RobS
Startpost is weer up tot date!
- MartijnGizmo
Hey, mijn centen zijn er nog niet? Had ik zaterdag al overgemaakt, zou er ook bij giro>bank niet zo lang over mogen doen... Ik ga even op onderzoek uit.
- RobS
Nope, nog niets... Postbank --> bank is altijd erg traag.MartijnGizmo schreef:Hey, mijn centen zijn er nog niet? Had ik zaterdag al overgemaakt, zou er ook bij giro>bank niet zo lang over mogen doen... Ik ga even op onderzoek uit.
- Hubert D
Hij is er
Dank u.
Dank u.
- RobS
:banaan:Hubert Duijzer schreef:Hij is er![]()
Dank u.
- MartijnGizmo
Zit ik de hele ochtend thuis te werken, komt de postbode natuurlijk net in de paar minuten langs dat ik zit te poepen... 
- Petrolhead Tom
Hier is hij ook binnen! Zal hem vanavond even aan de C2 hangen!
- MartijnGizmo
Ik heb het resterende bedrag zojuist overgemaakt naar het JUISTE rekeningnummer...