Audi RS3 aangekondigd.
-
Re: Audi RS3 aangekondigd.
Is een persfoto van Vredestein zelf...
- GTRene
wel zonde dat dat zo loopt, raar gezicht nu ik het weetTom schreef:Is een persfoto van Vredestein zelf...

rechts denk je nog, ah vrij logisch qua water afvoerloop, en links valt ie in het water...
wat raar...is nog wel een design band, als je hele brede flappen hebt valt het nog meer op.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zo druk maak ik me niet om die bandenmaat van de RS3 hoor, blijft 'n fraai karretje. Maar bijvoorbeeld tov een Nissan GTR die achter bredere banden heeft dan voor laat 't wél de achilleshiel van de RS3 zien, tot nu toe voor ons in theorie, maar 1 en 1 is 2.
Het verhaal van bredere banden achter geldt dus voor wat pittiger rwd's en her en der wat dikkere 4wd's en heeft ook 'n reden natuurlijk. En 't staat 'mooier'.
...dus eigenlijk een nonargument dat 'we'daar dan niet over vallen en wel over een maatje bredere voorband. Niet de meest ingenieuze oplossing, maar wél een oplossing inderdaad. We zullen zien/horen hoe hij rijdt. 
Het verhaal van bredere banden achter geldt dus voor wat pittiger rwd's en her en der wat dikkere 4wd's en heeft ook 'n reden natuurlijk. En 't staat 'mooier'.

-
Kun je nagaan hoe lomp het moet zijn voordat het de normale gebruiker opvalt. Michelin Pilot Primacy, Conti Premium Contact, al jaren die rare à-symetrische profielen waarvan er dus eentje achteruit loopt. À-symetrische profielen prima, maar blijf dan weg van schuine profielen, waterafvoer wordt zo moeizaam.....Tom schreef:Het zal ongetwijfeld beter sturen maar ik vind het wel raar/lelijk. Het klopt voor m'n gevoel niet. Dit i.t.t. bredere achterwielen. Ik heb datzelfde bij die Vredestein Ultrac banden die het profiel niet gespiegeld hebben.. dat klopt gewoon niet... ook dat zit meer tussen je hoofd maar ik zou die dus ook niet kopen![]()
- Ravin ///M
Zie ik daar bredere voorbanden!! 

-
Nee, dat meen je niet!!! Schande!!!
- Tristan
Kom je terug bij de bandenboer nadat je banden vervangen zijn: "Ja, we hebben maar de wielen gewisseld van voor<-->achter want ze zaten verkeerd gemonteerd, voor waren ze breder dan achter".
Arrrrgggggghhhhh.......

Arrrrgggggghhhhh.......

- Sperdy
Oranje Erres 3 gespot:

- gewicht klopt
- bandenmaat voor klopt ook
- gewicht klopt
- bandenmaat voor klopt ook
- Petrolhead Tom
Volgens de Autovisie was het een erg goede familie wagen maar mist hij scherpte. Hoe kan ik een blad nou serieus nemen als ik pas zelf nog achterin een A3 Sportsback heb gezeten en na vijf minuten al pijn in mijn rug had omdat er gewoon GEEN ruimte in die auto is?!
Nee dit is geen Audi bashen maar een A3 Sportsback als familie wagen? kom op zeg, een 1-serie een Golf een Giulietta zijn allemaal vier persoons auto's maar als ik aan een familie wagen denk komt een A3 niet in mij op, minimaal formaat A4 of 3-serie.
Nee dit is geen Audi bashen maar een A3 Sportsback als familie wagen? kom op zeg, een 1-serie een Golf een Giulietta zijn allemaal vier persoons auto's maar als ik aan een familie wagen denk komt een A3 niet in mij op, minimaal formaat A4 of 3-serie.
- richardk
ik heb eens voorin in een micra gezeten...dat ze dat auto noemen
maar goed, het word een lekker bash topic, waar de bmw mannen weer als de spreekwoordelijke vliegen op af komen met daarachteraan nog een paar die graag willen mee lopen..
laat dat ding nu maar eerst op het asvalt zich eens bewijzen en zie hem nu maar eerst eens in het echt dan bekijken wij wel eens die lederfetisch, lapje weg klokkenluider van de notre dame wel.
let wel ik vind beide merken mooi, maar mijn voorliefde voor de 5 pitter is gigantisch..in welke jas je hem ook hangt

maar goed, het word een lekker bash topic, waar de bmw mannen weer als de spreekwoordelijke vliegen op af komen met daarachteraan nog een paar die graag willen mee lopen..
laat dat ding nu maar eerst op het asvalt zich eens bewijzen en zie hem nu maar eerst eens in het echt dan bekijken wij wel eens die lederfetisch, lapje weg klokkenluider van de notre dame wel.
let wel ik vind beide merken mooi, maar mijn voorliefde voor de 5 pitter is gigantisch..in welke jas je hem ook hangt
- dvh
Lelijker dan de 1m kunnen ze hem al niet maken
Maar even serieus. Als dit 15-20k in prijs scheelt met een 1m, het ziet er ook nog eens fatsoenlijker uit , dan is er voor mij geen twijfel mogelijk.
De oude a3 van Paul vond ik ook een ontzettend dik ding om te zien.
Niks mis mee

Maar even serieus. Als dit 15-20k in prijs scheelt met een 1m, het ziet er ook nog eens fatsoenlijker uit , dan is er voor mij geen twijfel mogelijk.
De oude a3 van Paul vond ik ook een ontzettend dik ding om te zien.
Niks mis mee
- Sperdy
Er is niets mis met grote voorbanden op een sportmodel (in dit voorbeeld een 2 pitter):

-
Steun vanuit onverwachte hoek. 

- GTRene
hallo...jij bent ook een lang figuur...Petrolhead Tom schreef:Volgens de Autovisie was het een erg goede familie wagen maar mist hij scherpte. Hoe kan ik een blad nou serieus nemen als ik pas zelf nog achterin een A3 Sportsback heb gezeten en na vijf minuten al pijn in mijn rug had omdat er gewoon GEEN ruimte in die auto is?!
denk dat zij meer als familie wagen bedoelen, een gezin met 2 kleine kids

tis waarschijnlijk geen zakenauto, waar zeg maar 4 volwassenen makkelijk in kunnen zo jij zegt, maar niet iedereen is zo groot natuurlijk

whaha @rest reacties.
- Petrolhead Tom
Die vijf pitter vind ik ook fantastisch maar iedereen zegt dat een A3 een geschikte familie auto is is gewoon niet goed wijs! In een goede familie auto kun je met vier man zitten en kun je ook nog een beetje bagage mee nemen. In een A4 en 3 kan dat net aan, dat is dus in mijn ogen de absolute ondergrens om iets een familie auto te noemen qua formaat.richardk schreef:ik heb eens voorin in een micra gezeten...dat ze dat auto noemen![]()
- Ravin ///M
Richard heeft gewoon gelijk, tis een beetje een bashtopic terwijl niemand met dat ding gereden heeft. Gelul in de ruimte!
Ik vind het iig een mooi pakket en kan niet wachten tot ie op asfalt wordt getest.
Ik vind het iig een mooi pakket en kan niet wachten tot ie op asfalt wordt getest.
- Gijzer
Familie auto?Petrolhead Tom schreef:Die vijf pitter vind ik ook fantastisch maar iedereen zegt dat een A3 een geschikte familie auto is is gewoon niet goed wijs! In een goede familie auto kun je met vier man zitten en kun je ook nog een beetje bagage mee nemen. In een A4 en 3 kan dat net aan, dat is dus in mijn ogen de absolute ondergrens om iets een familie auto te noemen qua formaat.richardk schreef:ik heb eens voorin in een micra gezeten...dat ze dat auto noemen![]()
Alles van minimaal formaat oude fiat 500 is een familie wagen. Daar gingen wij vroeger met het hele gezin mee op vakantie. ( pa ma broer en me.)
Tegenwoordig moeten we allemaal minimaal suberb beenruimte hebben.......
- Macboy
Het is toch wel het toppunt van ignorance dit draadje. Audi kamp valt BMW kamp aan met het argument dat ze er nog niet in gereden hebben lol
Hebben jullie het 107 pagina's 1M draadje gemist of dachten jullie dat daar al wel in gereden was ??
Verder hebben jullie oogkleppen op omdat jullie niet begrijpen dat de meeste posters hier gewoon ook Audi liefhebber zijn. Maar dan moet de auto stilstaand wel kloppen. En er kloppen een aantal zaken niet aan de RS3:
- achterkant
- heupen
- geen 3-deurs
- banden
Wat ook opmerkelijk is dat een BMW fan tenminste eerlijk is. Kijk maar hoe de 1M al maanden wordt afgezeken door elke liefhebber. Trekt nu langzaam bij overigens.
Mijn punt is: waarom kan de Audi fan niet dat beetje zelfreflectie hebben ?

Hebben jullie het 107 pagina's 1M draadje gemist of dachten jullie dat daar al wel in gereden was ??
Verder hebben jullie oogkleppen op omdat jullie niet begrijpen dat de meeste posters hier gewoon ook Audi liefhebber zijn. Maar dan moet de auto stilstaand wel kloppen. En er kloppen een aantal zaken niet aan de RS3:
- achterkant
- heupen
- geen 3-deurs
- banden
Wat ook opmerkelijk is dat een BMW fan tenminste eerlijk is. Kijk maar hoe de 1M al maanden wordt afgezeken door elke liefhebber. Trekt nu langzaam bij overigens.
- JP
De RS3 is wel breder dan een A/S3, namelijk 3cm, maar dan wel alleen aan de voorkant.
Vraag voor mij is niet waarom er voor 235 bandjes zitten, maar waarom er achter 'maar' 225. Bandjes van 235breed worden al op zoveel VAG-modellen als standaard gebruikt.
Wil je een 3deurs RS? Dan neem je een TT-RS. Dat ding (de coupe) kan genoeg spullen meeslepen, mocht je nog een Ikea kast willen....
edit;
RS3 motortje kopen? Staat nu in ETKA (dealeronderdelenprogramma)
Vraag voor mij is niet waarom er voor 235 bandjes zitten, maar waarom er achter 'maar' 225. Bandjes van 235breed worden al op zoveel VAG-modellen als standaard gebruikt.
Wil je een 3deurs RS? Dan neem je een TT-RS. Dat ding (de coupe) kan genoeg spullen meeslepen, mocht je nog een Ikea kast willen....

edit;
RS3 motortje kopen? Staat nu in ETKA (dealeronderdelenprogramma)
ETKA schreef:07K 100 032 B / 5-Zylinder Ottomotor 2,5 Ltr. /250 KW (20V) / Preis 14065,80
- GTRene
goede post Mac, zoiets dacht ik ook 

- richardk
Macboy schreef:Het is toch wel het toppunt van ignorance dit draadje. Audi kamp valt BMW kamp aan met het argument dat ze er nog niet in gereden hebben lol![]()
- achterkant
- heupen
- geen 3-deurs
- banden
omdat de audi rijder niet reageert in het m1 pagina( ja na pas misschien 90 pagina's.) Hier is audi topic en na 1 pagina staan de shoarmaracers al weer te bashen. Misschien is het even tijd om zelf de spiegel voor te houden. Vervelende is ipv een mening te geven deze door te drukken. Had was een tijdje stil om je, kwam doordat de haatmeneer zijn advocaat filmpjes je de deur niet meer uitkwam
- GTRene
dit stukje kan zelf ik niet volgenrichardk schreef: Had was een tijdje stil om je, kwam doordat de haatmeneer zijn advocaat filmpjes je de deur niet meer uitkwam

even ten goede orde, audi, goede auto.
dat wil niet zeggen dat ze allemaal even goed qua stuurgevoel oid zijn, idem bv bij sommige bmw of wat voor merk ook, overal heb je gelukkig uitzonderingen of mensen die er heel blij mee zijn, de 1 met een fiat 500 en de ander pas met een bugatti ofzo

en dus vele meningen, als jij er blij mee bent met wat dan ook, das toch het belangrijkste

de rest niet zo persoonlijk zien

-
Ik konhet ook niet volgen. Eigenlijk heel de post die Richard deed was voor mij onduidelijk.
Audi vs BMW kamp. Eigenlijk is het heel simpel. Beide merken hebben bij hun auto, zowel de RS3 als de 1M steken laten vallen in onze ogen. Maar bovenal...beide zijn eigenlijk niet mer elkaar te vergelijken. De RS rijder is heel iemand anders dan de M rijder. Straks/clinisch t.o.v. een wispelende kont.
En om een auto nu af te rekenen op wel of niet familieauto? hahahahaha. Geef mij dan eerst maar eens duidelijk de definitie van familieauto.
Audi vs BMW kamp. Eigenlijk is het heel simpel. Beide merken hebben bij hun auto, zowel de RS3 als de 1M steken laten vallen in onze ogen. Maar bovenal...beide zijn eigenlijk niet mer elkaar te vergelijken. De RS rijder is heel iemand anders dan de M rijder. Straks/clinisch t.o.v. een wispelende kont.
En om een auto nu af te rekenen op wel of niet familieauto? hahahahaha. Geef mij dan eerst maar eens duidelijk de definitie van familieauto.
-
Doe mij ze beide maar.
RS4 Station was ook lekker als famillie carrier.
Ik zie audi s niet zozeer als pure fun auto s. Maar als ik de keus zou moeten doen tussen een RS4 station of iets van bmw wat er bij in de buurt komt als mooie daily. Dan zou ik misschien wel de voorkeur hebben voor een Audi.
Qua interieur is een audi veel mooier dan een bmw.
Bmw heeft voor mij de voorkeur als sportieve auto door zijn aandrijvings concept maar zouden ze dat niet hebben dan zijn er wel betere keuzes dan bmw.
RS4 Station was ook lekker als famillie carrier.
Ik zie audi s niet zozeer als pure fun auto s. Maar als ik de keus zou moeten doen tussen een RS4 station of iets van bmw wat er bij in de buurt komt als mooie daily. Dan zou ik misschien wel de voorkeur hebben voor een Audi.
Qua interieur is een audi veel mooier dan een bmw.
Bmw heeft voor mij de voorkeur als sportieve auto door zijn aandrijvings concept maar zouden ze dat niet hebben dan zijn er wel betere keuzes dan bmw.