En daar staat dan je RS6...................

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Luca

En daar staat dan je RS6...................

Bericht door Luca » 09 feb 2011, 18:38

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/326271" onclick="window.open(this.href);return false;

stefan740

Re: En daar staat dan je RS6...................

Bericht door stefan740 » 09 feb 2011, 18:49

Ja dat is balen. Ik las onlangs in de autoweek dat 11% van de (R)S modellen van Audi gejat wordt. Iets in die strekking, blad niet bij de hand.

Alex

Bericht door Alex » 09 feb 2011, 18:53

Ik dacht 3.4%.

Rupie

Bericht door Rupie » 09 feb 2011, 18:59

En nu? Mag de eigenaar de auto weer in ontvangst nemen en het verder met de verzekering afhandelen? Had toch denk ik liever gehad dat ie niet meer terug kwam. Beter was natuurlijk geweest dat de daders aangehouden waren en even mogen dokken met fatsoenlijke imateriële schadevergoeding :twisted: Ach ja, in de ideale wereld...

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 feb 2011, 09:29

Toch hoor je het idd vaak, snelle tourings en avants die gestolen worden en vervolgens bij een kraak oid worden ingezet. Autohandelaar/kennis van me kocht een keer een M5T, ding werd bij m uit de garage gepikt en weken later in Rotterdam na achtervolging door de politie total loss gereden.

david.

Bericht door david. » 10 feb 2011, 12:19

Daarom denk ik altijd een beetje.. hoe minder mensen weten dat je zo'n auto hebt.. des te beter.
(eigenlijk te gek voor woorden.... maar tja..)
Meestal als ter sprake komt wat ik rij (met voor mij onbekende), of kaart ik aan oud volkswagen busje, of famile auto.. stationcar..
Hou er ook niet van dat familie/vrienden het rondbazuinen. je weet maar nooit welke rottt appels wat oppikken.

JWD

Bericht door JWD » 10 feb 2011, 14:03

Ah hij is weer terug...
Toch wel een maandje of 3-4 zoek geweest als ik mij niet vergis.
De auto in betere tijden. (mits het dezelfde is)

Afbeelding

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 feb 2011, 14:54

Mooi ding zeg.

Roy

Bericht door Roy » 10 feb 2011, 15:43

Zo te zien wel ;)

RDW

Geregistreerd als gestolen Ja

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 feb 2011, 16:39

david. schreef:Daarom denk ik altijd een beetje.. hoe minder mensen weten dat je zo'n auto hebt.. des te beter.
(eigenlijk te gek voor woorden.... maar tja..)
Meestal als ter sprake komt wat ik rij (met voor mij onbekende), of kaart ik aan oud volkswagen busje, of famile auto.. stationcar..
Hou er ook niet van dat familie/vrienden het rondbazuinen. je weet maar nooit welke rottt appels wat oppikken.
Erg eigenlijk dat je zo moet denken als je zoiets rijdt. Ik moet zeggen, als ik een M5 of een RS6 zou nemen zou ik m ook zoveel mogelijk debadgen en 'onherkenbaar'maken. Alleen zien de 'liefhebbers' daar toch doorheen.

Tom

Bericht door Tom » 10 feb 2011, 16:50

Om nou in angst te gaan leven omdat er ergens een kans is dat zoiets voor kan komen...
Verder heb je een verzekering.
Ik laat m'n autokeuze niet afhangen van dat soort berichten.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 feb 2011, 16:54

Nee de autokeuze niet, maar zeker als ik in Amsterdam of Utrecht parkeer moet ik zeggen dat ik het fijner vind als m'n auto niet opvalt.

david.

Bericht door david. » 10 feb 2011, 17:15

joh.. diefstal/total los.. je schiet er altijd bij in. denk je dat je alle eventuele ugrades voorgoed krijgt?
laat maar eens een paar keer zo'n auto van je afpakken... eens kiiken hoe happig de verzekering nog met je is.

Tuurlijk ook ik denk, het is maar een auto van blik... maar toch...
je hebt van die mongolen die trappen voor gein tegen dat "oude"" vw busje aan... niet wetend dat ie te boek staat voor 45000.
gewoon afblijven van andermans spul!!

Luca

Bericht door Luca » 10 feb 2011, 18:20

Ravin ///M schreef:Nee de autokeuze niet, maar zeker als ik in Amsterdam of Utrecht parkeer moet ik zeggen dat ik het fijner vind als m'n auto niet opvalt.
Daarom ga ik dit weekend niet met mijn GTI naar Antwerpen. Helaas ook niet met de auto van mijn vrouw gezien de hoogte van de auto te hoog is voor de parkeergarage..........

Daarom maar de auto geleend van mijn zwager.

Een audi S3 :morecoffee:

Joy

Bericht door Joy » 10 feb 2011, 18:24

Wat doet een verzekeraar eigenlijk met een auto die pas na uitkering van de verzekeringswaarde wordt terug gevonden ? Knappen ze zo een auto nog op of gaat ie rechtstreeks met schade en al naar de handel ?

Paul

Bericht door Paul » 10 feb 2011, 20:32

Volgens mij gaat die gewoon een paar dagen op zon site, kan er op geboden worden en hopsakee weg ermee.... doen ze volgens mij niets meer aan.

Fabian

Bericht door Fabian » 10 feb 2011, 20:43

Joy schreef:Wat doet een verzekeraar eigenlijk met een auto die pas na uitkering van de verzekeringswaarde wordt terug gevonden ? Knappen ze zo een auto nog op of gaat ie rechtstreeks met schade en al naar de handel ?
Rechtstreeks de handel in, halen wat er zsm te halen valt en op naar het volgende dossier :wink:

We hebben nog een M6 staan, in italie gestolen bij ons Italiaanse zuster-bedrijf 2 jaar geleden, staat al 3 maanden te wachten totdat de verzekeraar hem eens ophaalt. Nog weinig actie tot nu toe....... :roll: Ach ja, veel minder waard wordt ie er ook niet door natuurlijk.

steve smith

Bericht door steve smith » 10 feb 2011, 20:44

Fabian schreef:
Joy schreef:Wat doet een verzekeraar eigenlijk met een auto die pas na uitkering van de verzekeringswaarde wordt terug gevonden ? Knappen ze zo een auto nog op of gaat ie rechtstreeks met schade en al naar de handel ?
Rechtstreeks de handel in, halen wat er zsm te halen valt en op naar het volgende dossier :wink:

We hebben nog een M6 staan, in italie gestolen bij ons Italiaanse zuster-bedrijf 2 jaar geleden, staat al 3 maanden te wachten totdat de verzekeraar hem eens ophaalt. Nog weinig actie tot nu toe....... :roll: Ach ja, veel minder waard wordt ie er ook niet door natuurlijk.
Ringtool? :banaan:

Plaats reactie