Ik vind 'em wel grappig als eerste oefenfoto. Beetje zoals ik eerder had bedoeld. Met name de angel-eyes moesten erop staan en via de flitsers een vlaag van het profiel van de auto...
Mark.

U vraagt, wij draaienMark Nauta schreef:Er is eigenlijk net wat te weinig te zien Mark. Ik zou eigenlijk nog iets silhouet van de 130 willen zien.

Afgelopen jaar weinig mee gedaan, maar geïnspireerd door Luuk heb ik laatst weer eens 1 flitser gebruikt. Beviel me wel weer, ga ik dus weer vaker doen. Ik vraag me wel af wat die Turbo in vredesnaam bij de ingang van een weiland doet?Mark Nauta schreef:Overdag met flitsers werken blijft ook gewoon erg mooi en erg leuk. Martijn beheerst die techniek erg goed vind ik, maar zelf probeer ik er ook steeds meer mee. Afgelopen jaar geregeld bij wat shoots gebruikt. Zo ook afgelopen donderdag bij deze unieke 964 Turbo 3.6.
MartijnGizmo schreef:Vind ik een stuk beter!
Afgelopen jaar weinig mee gedaan, maar geïnspireerd door Luuk heb ik laatst weer eens 1 flitser gebruikt. Beviel me wel weer, ga ik dus weer vaker doen. Ik vraag me wel af wat die Turbo in vredesnaam bij de ingang van een weiland doet?Mark Nauta schreef:Overdag met flitsers werken blijft ook gewoon erg mooi en erg leuk. Martijn beheerst die techniek erg goed vind ik, maar zelf probeer ik er ook steeds meer mee. Afgelopen jaar geregeld bij wat shoots gebruikt. Zo ook afgelopen donderdag bij deze unieke 964 Turbo 3.6.

LOL. Hij staat nu wel recht op het weggetjeallen schreef:Die gasten met commentaar gooien op hun beurt weer een auto dwars over een bospad voor een 'coole' foto. Ik weet niet wat ik fouter vind.
Je bedoelt zoals van dat autospot-volk? Daar heb ik dan weer erg weinig mee...allen schreef:Het mooiste vind ik overigens foto's van auto's wanneer deze gewoon in een grote stad genomen zijn, waarbij het niet op een snapshot lijkt. Denk ook dat daar de grootste uitdaging in zit. Uiteraard een auto van een onbekende die je zomaar in het wild tegenkomt tegenover de bank, supermarkt, winkelstraat, etc.