Enige weken geleden heb ik een set otoplastieken (oordoppen) aan laten meten bij een bedrijf. Men heeft dit op lokatie gedaan. De persoon die dit gedaan heeft vertelde me toen dat de levertijd ivm de feestdagen wat langer zou zijn en dat ze uiterlijk week 2 verzonden zouden worden. Omdat ik ze nog niet ontvangen heb heb ik contact gezocht met het bedrijf waar men me vertelde dat ze al verzonden zijn (wanneer exact weet ik niet, deze vraag ligt er nog). De adresgegevens die men me gaf, dus mijn adres, kloppen wel.
De vraag op voorhand, bij wie ligt de verantwoording van de zending? Ligt deze bij de verzender tot ontvangst of bij de ontvanger vanaf moment van verzending?
Nog een kleine toelichting, otoplastieken zijn (waarschijnlijk) als envelop-post verzonden.
Vraagje mbt verzenden van artikelen
-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Vraagje mbt verzenden van artikelen
Ik heb ze ook laten aanmeten, op locatie, nog niet betaald, ………………………
Ik haal ze persoonlijk op, dan boter bij de vis………….
Ik haal ze persoonlijk op, dan boter bij de vis………….
-
Was beter geweest, maar helaas geen optie ivm afstand en reistijd.......romo schreef:Ik haal ze persoonlijk op, dan boter bij de vis………….
- Martin van der Zwaard
Als jij ze al betaald hebt maar nooit ontvangen, dan vind ik dat het bedrijf ze opnieuw moet opsturen.
Hun kiezen voor normale verzending ipv pakket met track&trace dus hun risico lijkt me.
Hun kiezen voor normale verzending ipv pakket met track&trace dus hun risico lijkt me.
-
Yup
laat ze maar bewijzen dat ze zijn opgestuurd.
laat ze maar bewijzen dat ze zijn opgestuurd.
-
Oordoppen zijn nog niet betaald, dus wat dat betreft loop ik geen risico. Heb trouwens ook de gedachtegang zoals hierboven beschreven
Hoop eigenlijk dat iemand me kan vertellen waar ik dit op het www terug kan vinden..

Hoop eigenlijk dat iemand me kan vertellen waar ik dit op het www terug kan vinden..