richardk schreef:begint een beetje autoweekforum te worden hier...

Omdat mensen eerlijk zijn ?
Ik vond de E60 van Paul ontzettend mooi, Donkerblauw laag met grote velgen... Super.
Zo'n auto kan dat hebben.. Beetje fout, maar het ging er bij mij wel in.
Bij deze A4 vind ik het persoonlijk ook niet zo mooi. Ook niet heel lelijk, maar ik heb er gewoon geen klik mee. En ook ik vond de kleinere bbs velgen mooier staan.
Waarom ? Niet omdat ik niet van een stoere auto houd, maar puur omdat deze auto er te sjiek voor is imho.
Het is een erg nette cabrio, frisse kleur , donkerblauwe kap, beetje chrome erop.. gewoon een nette statige cabrio. De grote velgen matchen gewoon niet zo met het beeld wat de auto afgeeft. Dat ligt niet aan de velgen, maar aan de auto.
Denk dat veel mensen hier net zo over denken. Niet omdat het saaie leaserijders zijn die niet van wat aparts houden. Maar omdat het gewoon een hoop mensen blijkbaar niet aanspreekt..
Bij de A3 was het juist wel weer super.. daar stonden de grote velgen super bij... Maar die auto toont in zijn geheel ook anders, gedrongen, sportief en beetje agressief. Deze auto is te lief voor dat soort opmeuk...
Beschouw dit niet persoonlijk Paul.. Zelf heb ik altijd zoiets van.. als je het niet vind, zeg dan niks en ga er zeker niet over zitten zeuren. Er zijn er genoeg die dit wellicht wel mooi vinden.
Maar het gaat me ff over de zijopmerkingen die gemaakt worden door andere.