Ben nu lekker aan het driften met mijn Volvo 242 Turbo

Ik heb paul z'n Ex E36 M3 nagemaakt zo ongeveer.....FrankS schreef:vanavond maar effe? Metchu moet maar effe een party maken... die is handig. Maandag koop ik wel een headset.
Ben nu lekker aan het driften met mijn Volvo 242 Turbo
Trouwens dezelfde avond nog verpatst voor zo'n 34000cr... geinig, nog makkelijker verdient als met racen....Erik Stoffelsen schreef: Heb btw net een Z4M coupe voor 4000 cr gekocht @ auction :banaan:
UDP poort 88 en 3074 en TCP poort 3074Erik Stoffelsen schreef:Ik heb paul z'n Ex E36 M3 nagemaakt zo ongeveer.....FrankS schreef:vanavond maar effe? Metchu moet maar effe een party maken... die is handig. Maandag koop ik wel een headset.
Ben nu lekker aan het driften met mijn Volvo 242 Turbo![]()
![]()
Ding vliegt ook driftend door de bochten heen... Heerlijke wagen!
Ik moet toch eens kijken naar dat Xboxlive..... Hij kan niet connecten, hij zegt dat er ergens een firewall oid tussen zou zitten die hem blokkeert, maar ik zou nie weten hoe wat en waar die zou moeten zitten....
En waar kan ik die vinden?! Dat is dus het volgende probleem; vraag me niet teveel over computers!UDP poort 88 en 3074 en TCP poort 3074 Kun je in theorie op je firewall openen... Maar je komt wel online dus dat lijkt wel goed te zitten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten