Michel P schreef: De lage zit geeft juist weer een extra dementie.
I lol'd

Michel P schreef: De lage zit geeft juist weer een extra dementie.
Hebben die een electronisch sper danKnot schreef:Heeft de Z4 3.0si trouwens ook zo'n electronisch sper zoals op de E9X 335i etc? Zou mooi meegenomen zijn.
Nou, hierbij dus de nieuwe eigenaar van de M5!RVV schreef:De koper zou wel DF gaan bezoeken, maar geen idee of het een 'forumganger' is.
Ik zie alleen maar BMW's in het lijstje. Dan kan er niet veel fout gaan op dit forum hoormaar waarschijnlijk ook weer een aantal auto's die volgens jullie niet DF-waardig zijn....
Dank uRVV schreef:Lars welkom op DF
Thanks! Hij gaat een goed leven tegemoet. Staat nu lekker in de garage en hoeft er voorlopig niet uit met dit weerRVV schreef:Serieus leuk dat de M5 bij zo'n enthousiaste liefhebber terecht is gekomen.
Ja voor de winter door de sneeuw prima, lijken origineel, maar dit model velg is alleen in 18 inch geleverd door BMW. Nouja het was meer er op of eronder om zo snel mogelijk een setje te scoren. Niemand heeft wat in die maat liggen. En dit setje (met 8 mm profiel) koste me met velgen minder dan 4 dezelfde wintercontact banden zonder velgen. En gisteren werden ze er net op tijd onder gezet want de sneeuw viel weer met bakken uit de lucht. En de binnenwegen hier in het Noorden daar blijft de sneeuwprut ook grotendeels liggen.GTRene schreef:kan mooi voor de winter, ziet er nog steeds goed uit![]()
die andere vind ik wel iets mooier 8)
deze lijken me origineel bmw?
Zonde!Lars K. schreef:Thanks! Hij gaat een goed leven tegemoet. Staat nu lekker in de garage en hoeft er voorlopig niet uit met dit weerRVV schreef:Serieus leuk dat de M5 bij zo'n enthousiaste liefhebber terecht is gekomen.
Ah! Die kom ik dan wel een x ophalen als ik in de buurt ben (dus niet op hele korte termijn....).RVV schreef:Oja Lars, er ontbreekt nog wat, namelijk de trekhaak, die ligt nog bij mij ongebruikt in een doos
Hoi Robin,Robin schreef:Welkom Lars.
Ik begreep dat jij eigenaar van 'n tankstation bent?
![]()
Cheers
Robin
Downforce Hans schreef:Welkom Lars.....
Gefeliciteerd met je beemer, ik hoop alleen dat je niet zo in de weg rijd als die Rico....................
Zou best kunnen, maar ik heb het niet kunnen ontdekken. Het enige wat ik steeds hoorde (van Rene en Steven) is dat beide 335i's makkelijk dwarsgaan. Maar omdat ik geen ervaring met andere beemers had kan ik dat moeilijk bevestigenKnot schreef:Die van jou trok toch ook de rem van het binnenste wiel aan bij driften?
Kan ook niet Lars want er ligt ijs in de sloten. Oh ja, welkom hierLars K. schreef:Thanks! Hij gaat een goed leven tegemoet. Staat nu lekker in de garage en hoeft er voorlopig niet uit met dit weerRVV schreef:Serieus leuk dat de M5 bij zo'n enthousiaste liefhebber terecht is gekomen.
Alles goed en wel, als 'ie in juni maar weer buiten is. Rico heeft je toch wel verteld dat je komende zomer een afspraak in Duitsland hebt?Lars K. schreef:Thanks! Hij gaat een goed leven tegemoet. Staat nu lekker in de garage en hoeft er voorlopig niet uit met dit weerRVV schreef:Serieus leuk dat de M5 bij zo'n enthousiaste liefhebber terecht is gekomen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Darudevampire, k33z, Sidney, Ti-Tourist (Erik), Wimo en 8 gasten