ByeBye E39 ///M5 again ;) SOLD SOLD SOLD!!!
- Knot
Re: Hello E39 ///M5 again ;) Te Koop..
Audi ziet er zo toch al prima uit?
- Martijn_bmw
Re: Hello E39 ///M5 again ;) Wintermode -> PICS PICS
Sytze schreef:Paul schreef:Yepz, ik weet het en dat verwijt krijg ik hier ook wel eens.. dure hobby hoor iedere keer schroefsetje hiero en setje wielen daar en 3 maand later bye bye.|Paul schreef:als het feest doorgaat , dan ja krijgt ie weer de Paulus Styling behandeling, dus schroefsetje , wielen etc.
Komt dit goed?

- Luca
Eigendom van de zaak is einde van het vermaak
Gelijk heb!
M5 en A4 erg mooie auto's! Ben zelf een BMW-liefhebber maar de kleine dingen (denk hierbij aan knopjes e.d.) zijn bij Audi mooier dan bij BMW.

Gelijk heb!
M5 en A4 erg mooie auto's! Ben zelf een BMW-liefhebber maar de kleine dingen (denk hierbij aan knopjes e.d.) zijn bij Audi mooier dan bij BMW.
- Eddy
- Auto: BMW E61 535d High Executive
Moooi ding ouwe, Inderdaad gelijk even op de bek leggen met een setje dikke wielen..
Trouwens benzine of diesel deze?
Trouwens benzine of diesel deze?
Luca schreef:Eigendom van de zaak is einde van het vermaak![]()
Gelijk heb!
Luca niet alleen kleine dingen hoor, zet eens navi pro van bmw naast bijv MMI, dan is het van bmw maar een lelijke ouwe Atari, de RSN-E in mijn ex A3 das gewoon een super strak navi, zegt ook al genoeg dat die ook gewoon in een Lamborghini zit
Stuurwielen van Audi zijn veel mooier! materialen gebruik in de dikker modellen is bij Audi echt beter voor elkaar dan bij BMW.
smerige softtouchbende bijv in een E60

En dan heb ik het nog niet eens over de kwaliteit van een E60 M5 stuur,mijn Logitech G27 stuur voor op de computer zit nog degelijker in elkaar, zelfs mijn M5 stuur van de E39 staat daar torenhoog boven qua kwaliteit.
- ErikMartijn
Ik heb alleen ervaring met een e60 525d, maar het viel me echt op (in negatieve zin) hoeveel plastic in dat interieur gebruik wordt! Hij had volledig leren bekleding en alles erop en eraan, maar die plastic handgrepen op de deuren en het dashboard met al dat plastic vind ik echt niet kunnen in een auto van die klasse....
De e39 schijnt veel beter te zijn in dat opzicht dus wat dat betreft zit het wel goed denk ik met deze m5.
Succes met de verkoop!
Prachtige auto is het.
De e39 schijnt veel beter te zijn in dat opzicht dus wat dat betreft zit het wel goed denk ik met deze m5.
Succes met de verkoop!

Dankje!
Ik had het ook, je moet eens lezen op M5 board hoeveel lui daar gewoon teruggegaan zijn naar een E39 M5 na een E60 M5, ze konden maar niet wennen aan het "plasticfantastic" interieur.
Had precies hetzelfde in mijn E60,voor dat geld zulke kwaliteit is gewoon
Ik had het ook, je moet eens lezen op M5 board hoeveel lui daar gewoon teruggegaan zijn naar een E39 M5 na een E60 M5, ze konden maar niet wennen aan het "plasticfantastic" interieur.
Had precies hetzelfde in mijn E60,voor dat geld zulke kwaliteit is gewoon

- Knot
107pk erbij, SMG3, nieuwe looks... het spreekt allemaal aan, maar toen ik gister mn BMW M5 special in de bus had (via BMWCAR) heb ik ze allemaal eens bekeken maar ik vind de E39 er toch echt het mooiste uitzien tussen de rij van 4. Die Bangle looks zijn gewoon apart en in mijn ogen minder, komt het interieur daar nog bovenop. De E34 vind ik dan weer wat getateerd, hoekig, niet de mooiste maar wel prima inzetbaar als trackday racer!
- Martijn_bmw
+1 E39 / E46 serie vind ik tot nu toe nogsteeds de mooiste serie van BMW qua model en gebruike materialenKnot schreef:107pk erbij, SMG3, nieuwe looks... het spreekt allemaal aan, maar toen ik gister mn BMW M5 special in de bus had (via BMWCAR) heb ik ze allemaal eens bekeken maar ik vind de E39 er toch echt het mooiste uitzien tussen de rij van 4. Die Bangle looks zijn gewoon apart en in mijn ogen minder, komt het interieur daar nog bovenop. De E34 vind ik dan weer wat getateerd, hoekig, niet de mooiste maar wel prima inzetbaar als trackday racer!

- dvh
E46 is qua materiaalgebruik ook niet zo geweldig hoor
...
Dashboard van een 318 is ook redelijk el cheapo, en mijn zwager had een oud model m3 ( destijds nieuw
) maar ik vond dat , zeker voor zo'n speciale uitvoering , ook maar wat plastic aanvoelen. gewoon wat simpele klopjes die ie in bijv de 318 ook tegenkomt.
Het is idd Audi wat meer indruk op me heeft gemaakt wat interieuren betreft. Als je kijkt hoe netjes een VW golf in elkaar zit, daar kan een 318 nog een puntje aan zuigen.

Dashboard van een 318 is ook redelijk el cheapo, en mijn zwager had een oud model m3 ( destijds nieuw

Het is idd Audi wat meer indruk op me heeft gemaakt wat interieuren betreft. Als je kijkt hoe netjes een VW golf in elkaar zit, daar kan een 318 nog een puntje aan zuigen.
Ik kwam uit een bomvolle Audi, en hopsakee naar een leuke E60 530D die niet echt misselijke in de opties zat.
Als dan je vriendin al zegt van "Uhmm wat is dit" als ze instapt dan weet je wel genoeg.. qua materialengebruik etc kan bmw daar niet aan tippen, kunnen ze vast wel maar doen ze bij lange na niet.
E39 M5 is een heel ander verhaal, ding zit gewoon top inelkaar
Als dan je vriendin al zegt van "Uhmm wat is dit" als ze instapt dan weet je wel genoeg.. qua materialengebruik etc kan bmw daar niet aan tippen, kunnen ze vast wel maar doen ze bij lange na niet.
E39 M5 is een heel ander verhaal, ding zit gewoon top inelkaar
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Gefeliciteerd Paul, een erg mooie Audi, mooie kleur ook dat Avus blauw...
'
Ik ben benieuwd wat je er van vind: Ik heb 2 jaar in een S4 cabrio ('05) gereden. Perfecte auto, rete snel, maar ik vond 'm uiteindelijk toch erg saai. Te cool, tegen 't klinische af. Wel erg verantwoord, en m'n vriendin vond 'm ook veeel "beter staan" dan een e36 cabrio die ik daarvoor weer had.
Nou lag de grens van die auto ook wel erg ver weg, zodat ik erg slecht met die grens kon spelen... alleen in de sneeuw vorig jaar durfde ik er mee te gooien en te smijten, wat íe dan ook erg leuk deed...
Veel plezier ermee!
NB, welke motor?

Ik ben benieuwd wat je er van vind: Ik heb 2 jaar in een S4 cabrio ('05) gereden. Perfecte auto, rete snel, maar ik vond 'm uiteindelijk toch erg saai. Te cool, tegen 't klinische af. Wel erg verantwoord, en m'n vriendin vond 'm ook veeel "beter staan" dan een e36 cabrio die ik daarvoor weer had.
Nou lag de grens van die auto ook wel erg ver weg, zodat ik erg slecht met die grens kon spelen... alleen in de sneeuw vorig jaar durfde ik er mee te gooien en te smijten, wat íe dan ook erg leuk deed...
Veel plezier ermee!
NB, welke motor?
- Joy
Ik had precies dezelfde indruk van een S4 cabriolet. Prima om dagelijks voor zakelijke kilometers te gebruiken. Maar voor de fun zou ik 'm niet pakken. Dan maar minder afwerking.
Ik heb dat ding niet voor de fun, want zocht ik nog een fun auto dan had ik mijn M3 monster nog wel gehad, in vergelijk dat ding vs een M5 dan is een M5 een langzaam ding.
Cabrio gaat ook echt niet ingeveegd worden en zat de 3.0 V6 er niet in dan was een 2.0 liter ook wel genoeg geweest.
Feit is dat ik echt belachelijk veel bekijks en positieve reacties had toen met de knappe A3, ook van oudere mensen die me complimenteerde van wat een mooie auto.
Dat heb ik niet gehad met de M5, ding neigt eerder naar de foute kant dan dat het een sjieke verschijning is en 99 % ziet het verschil niet eens tussen een M5 en een 3500 euro kostende 523i
Trouwens een B6 cabrio vink spuuglelijk, die neus klopt gewoon niet, dus deze is aardig beter

Cabrio gaat ook echt niet ingeveegd worden en zat de 3.0 V6 er niet in dan was een 2.0 liter ook wel genoeg geweest.
Feit is dat ik echt belachelijk veel bekijks en positieve reacties had toen met de knappe A3, ook van oudere mensen die me complimenteerde van wat een mooie auto.
Dat heb ik niet gehad met de M5, ding neigt eerder naar de foute kant dan dat het een sjieke verschijning is en 99 % ziet het verschil niet eens tussen een M5 en een 3500 euro kostende 523i
Trouwens een B6 cabrio vink spuuglelijk, die neus klopt gewoon niet, dus deze is aardig beter

- Martijn_bmw
eens, de A4 cabrio is een hele sjieke auto!

- Sytze
Paul schreef:M3 monster

- Eddy
- Auto: BMW E61 535d High Executive
Ik had eerlijk gezegd stiekem gehoopt dat er nog een leuk PK Kitje op de E39 M5 kwam 

- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Ik had in een verleden ook een keertje iets gelezen over een omgekeerdeEddy schreef:Ik had eerlijk gezegd stiekem gehoopt dat er nog een leuk PK Kitje op de E39 M5 kwam
stofzuiger zonder zak...

Net zoals op de E36...
Maar gelukkig past zo'n ding ook wel op een nieuw type Audi "prachtig"

-
Mooie wagen!!
Blauw = super!
Deze wieltjes zijn ook al erg mooi!!!!
Ik hoop voor je dat de verkoop soepel verloopt.
Blauw = super!
Deze wieltjes zijn ook al erg mooi!!!!
Ik hoop voor je dat de verkoop soepel verloopt.
- Knot
Zou zelf niet zo snel een VT550 ofzo erop zetten, dat vind de S62 niet zo lekker.
Hooguit Evolve headers en racekat + remap en het bij de 440pk zoiets wat je er dan uit haalt laten zitten.
Hooguit Evolve headers en racekat + remap en het bij de 440pk zoiets wat je er dan uit haalt laten zitten.
thx jarno.
ik had hem er zo op gekwakt hoor Rody, alleen geen 8K liggen om dat te doen en ook geen zin om dat nog eens in zon ding te steken. (been there done that;))
ik had hem er zo op gekwakt hoor Rody, alleen geen 8K liggen om dat te doen en ook geen zin om dat nog eens in zon ding te steken. (been there done that;))
Re: Hello E39 ///M5 again ;) SOLD SOLD SOLD!!!
Nou hijs weg
Koper was bij 4 andere wezen kijken en zei na 20 sec al WOW! wat een netjes ding.
Proefritje gemaakt en hij was gewoon verkocht.
Toen ie bij het wegrijden nog even dot gas gaf hoorde ik voor het laatst even de Eisemann zijn werk doen en Man o man wat zat er een geluid in die auto.
Al met al weer snel verkocht en ik blij,hij blij!
Audi draadje zal binnenkort gestart worden.

R8 stuurtje 8) en koelkast telefoon

Koper was bij 4 andere wezen kijken en zei na 20 sec al WOW! wat een netjes ding.
Proefritje gemaakt en hij was gewoon verkocht.
Toen ie bij het wegrijden nog even dot gas gaf hoorde ik voor het laatst even de Eisemann zijn werk doen en Man o man wat zat er een geluid in die auto.
Al met al weer snel verkocht en ik blij,hij blij!
Audi draadje zal binnenkort gestart worden.
R8 stuurtje 8) en koelkast telefoon

Laatst gewijzigd door Paul op 11 dec 2010, 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Hello E39 ///M5 again ;) SOLD SOLD SOLD!!!
'Grats Paul. 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: ByeBye E39 ///M5 again ;) SOLD SOLD SOLD!!!
Gefeliciteerd, is snel gegaan
Ben benieuwd of je met de Audi zolang gaat doen dat je er ook daadwerkelijk een keer open mee kan rijden

Ben benieuwd of je met de Audi zolang gaat doen dat je er ook daadwerkelijk een keer open mee kan rijden

Re: ByeBye E39 ///M5 again ;) SOLD SOLD SOLD!!!
Dank je,
Ja idd weer snel gegaan, ze wilden al eerder komen maar ik zat met mijn werk, heerlijk want ik was er wat huiverig voor ///M5 is natuurlijk niet echt super makkelijke handel.
Maar ik denk gezien de staat van de auto en de prijs, heeft ie koopje gehad, kunt wel meer vragen maar of er dan iemand komt en ik heb geen zin om zon ding maanden te koop hebben staan.
Audi gaat zeker tijdje blijven, ben er compleet klaar mee om na 3 maanden iedere keer weer flauw te zijn van een auto, vreemd syndroom want ik heb gewoon 8 jaar met mijn E36 gedaan.
Hoe ik dat ooit uitgehouden heb
Cabrio is echt super mooi ding, gaat natuurlijk nog wel een schroefsetje onder en er zullen iets andere wielen in de loop der tijd onder gaan komen. the Paul makeover idd
Ja idd weer snel gegaan, ze wilden al eerder komen maar ik zat met mijn werk, heerlijk want ik was er wat huiverig voor ///M5 is natuurlijk niet echt super makkelijke handel.
Maar ik denk gezien de staat van de auto en de prijs, heeft ie koopje gehad, kunt wel meer vragen maar of er dan iemand komt en ik heb geen zin om zon ding maanden te koop hebben staan.
Audi gaat zeker tijdje blijven, ben er compleet klaar mee om na 3 maanden iedere keer weer flauw te zijn van een auto, vreemd syndroom want ik heb gewoon 8 jaar met mijn E36 gedaan.
Hoe ik dat ooit uitgehouden heb

Cabrio is echt super mooi ding, gaat natuurlijk nog wel een schroefsetje onder en er zullen iets andere wielen in de loop der tijd onder gaan komen. the Paul makeover idd