Beste autojaarboek 2011
-
Beste autojaarboek 2011
Ik koop elk jaar een autojaarboek.
Ik vraag me af welke nou het beste is of welke jullie het beste vinden.
Laatst gewijzigd door TNThomas op 04 dec 2010, 15:10, 5 keer totaal gewijzigd.
- Martin van der Zwaard
Re: Beste autojaarboek 2011
Ik ga persoonlijk altijd voor die van Autovisie.
Heb hem nu vanaf 1993. Kijk er alleen nauwelijks is. Gewoon leuk om te sparen en eens iets in terug te lezen over mijn eigen auto ofzo.
Heb hem nu vanaf 1993. Kijk er alleen nauwelijks is. Gewoon leuk om te sparen en eens iets in terug te lezen over mijn eigen auto ofzo.
- Ravin ///M
Bestaat AutoTEST nog? Ik heb die van 1984 tot 2001 ofzo. Die vond ik altijd heel goed.
-
Nee, die is er niet meer.Ravin ///M schreef:Bestaat AutoTEST nog? Ik heb die van 1984 tot 2001 ofzo. Die vond ik altijd heel goed.
- GTRene
ik heb nog een dikke autotest van 2008...dkker dan de autovisie exemplaren.
tot 2008 heb ik zo goed als elk jaar...wel wat verschillende soorten/merken door de jaren
laatste 2 jaar niet gekocht....genoeg info op het net en uit de bladen.
tot 2008 heb ik zo goed als elk jaar...wel wat verschillende soorten/merken door de jaren

laatste 2 jaar niet gekocht....genoeg info op het net en uit de bladen.
- RVV
Het niet meer nodig om een jaarboek te kopen, Vanaf 1 januari vind je alles terug op http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;, uitgebreide carbase met alle auto's sinds 1990 en een automatische kentekeninvoerThomasNürburgring schreef:Ik koop elk jaar een autojaarboek.
Ik kies meestal uit:
- Carros autojaarboek
- AutoVisie jaarboek
- KNAC autojaarboek
Zijn er nog anderen?

-
Toch vind ik het leuk om wat te kunnen bladeren in een (papieren) jaarboekRVV schreef:Het niet meer nodig om een jaarboek te kopen, Vanaf 1 januari vind je alles terug op http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;, uitgebreide carbase met alle auto's sinds 1990 en een automatische kentekeninvoerThomasNürburgring schreef:Ik koop elk jaar een autojaarboek.
Ik kies meestal uit:
- Carros autojaarboek
- AutoVisie jaarboek
- KNAC autojaarboek
Zijn er nog anderen?

- GTRene
papier blijft zeker leuk, ik lees/kijk elke avond in bed ff wat door, heb nu al meer dan 40 mappen (x 120 insteekmapjes) vol met auto info van zeg maar meer speciaal of sportief spul
dus elke pagina die ik kijk staat wel wat leuks
ik snij de interessante pagina's uit bv de autovisie en de rest gaat bij het oud papier
mooi overzichtelijk.

dus elke pagina die ik kijk staat wel wat leuks

ik snij de interessante pagina's uit bv de autovisie en de rest gaat bij het oud papier

mooi overzichtelijk.
- Snipe
Als je alleen de interessante pagina's uit Autovisie haalt, blijft er inderdaad een heel overzichtelijk geheel over.GTRene schreef:mooi overzichtelijk.
-
Dat doe ik ook wel, maar lang niet zoveel als jij doet.GTRene schreef:papier blijft zeker leuk, ik lees/kijk elke avond in bed ff wat door, heb nu al meer dan 40 mappen (x 120 insteekmapjes) vol met auto info van zeg maar meer speciaal of sportief spul![]()
dus elke pagina die ik kijk staat wel wat leuks![]()
ik snij de interessante pagina's uit bv de autovisie en de rest gaat bij het oud papier![]()
mooi overzichtelijk.
Maar als ik nu een autojaarboek voor kerst wil, welke moet ik vragen

- GTRene
ik verzamel ook al vanaf 1998 of iets dergelijks.
in elk geval geen ANWB jaarboek
kreeg ik ooit eens...die ging na 1x doorbladeren de bak in, wilde ik niet eens bewaren.
de autovisie is wel mooi, helemaal als je geen lid bent van het blad (ivm de verhalen ook)
autotest was ook goed, maja als die er niet meer is dan?

in elk geval geen ANWB jaarboek

de autovisie is wel mooi, helemaal als je geen lid bent van het blad (ivm de verhalen ook)
autotest was ook goed, maja als die er niet meer is dan?
- Paskal
- Auto: meerdere
Hier ook Autovisie. Alle jaarboeken vanaf 1986 op een rij 

-
Autotest is in 2009 het laats uitgebracht, daarna zijn ze gestopt.
Dus jullie vinden nu Autovisie het beste?
Dus jullie vinden nu Autovisie het beste?
- Macboy
AMS Jahrbuch zou ik doen. Steekt mijlenver boven de rest uit vind ik.
-
Das leuk Rico! Komt er op een gegeven moment ook nog VOOR 1990?RVV schreef:Het niet meer nodig om een jaarboek te kopen, Vanaf 1 januari vind je alles terug op http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;, uitgebreide carbase met alle auto's sinds 1990 en een automatische kentekeninvoerThomasNürburgring schreef:Ik koop elk jaar een autojaarboek.
Ik kies meestal uit:
- Carros autojaarboek
- AutoVisie jaarboek
- KNAC autojaarboek
Zijn er nog anderen?
- Joop
Steevast koop ik het Autovisie jaarboek ieder jaar...
...er zijn overigens wel wat jaargangen bij waarbij ze iets te veel met de layout hebben lopen prutsen, maar de laatste is wel weer goed.
Verder geeft het AV jaarboek wel het beste overzicht van wat er verkrijgbaar is op de markt mijns inziens.
...er zijn overigens wel wat jaargangen bij waarbij ze iets te veel met de layout hebben lopen prutsen, maar de laatste is wel weer goed.
Verder geeft het AV jaarboek wel het beste overzicht van wat er verkrijgbaar is op de markt mijns inziens.
-
Auto Katalog vond ik ook altijd supergaaf, vooral de modellen die buiten Europa te koop waren.
Bestaat het nog?
Bestaat het nog?
- Snipe
Ik vind het dit jaar ook nogal rommelig. Ik vind de antieke opzet (van 20 jaar terug of zo) eigenlijk nog het meest overzichtelijk, met een deel met technische gegevens, een deel met tests en een deel met prijzen.Joop schreef:Steevast koop ik het Autovisie jaarboek ieder jaar...
- Joop
Die jij noemt zijn inderdaad het meest overzichtelijk...
...blijkbaar hebben ze daar een jaar of wat terug afstand van menen te moeten nemen. Wel jammer.
...blijkbaar hebben ze daar een jaar of wat terug afstand van menen te moeten nemen. Wel jammer.
-
Ik denk dat AMS staat voor Auto, Motor und Sport.Macboy schreef:AMS Jahrbuch zou ik doen. Steekt mijlenver boven de rest uit vind ik.
Ik zie op hun site geen jaarboek staan, alleen een jaarboek van de formule 1.
- GTRene
hebben die engelsen geen mooie sporty auto jaarboeken? 

-
Ik zag vandaag ook het Top Gear jaarboek liggen.
Lijkt mij niet zo veel, maar weet iemand hier meer over?
- GTRene
net ff wat opgezocht over jaarboeken...ThomasNürburgring schreef:Ik zag vandaag ook het Top Gear jaarboek liggen.
http://www.autonetcarbooks.com/advanced ... 9401fa3911" onclick="window.open(this.href);return false;
het lijkt dat autovisie wel de grootste is en de meeste pagina.s wat ook door de verhalen e.d. komt.
je vind er ook de duitse.
die van de KNAC heeft ook 400+ bladzijden maar de helft zo groot

-
Als vaste abonnee van de Autoweek krijg je ook het jaarboek van hun..
Dat is echt 3x niks, veel testen staan ook gewoon in die van vorig jaar, en is ook niet echt veel nuttige informatie..
Dat is echt 3x niks, veel testen staan ook gewoon in die van vorig jaar, en is ook niet echt veel nuttige informatie..
-
OnlineMartijn_bmw
+1 heb ze allemaal vanaf 1990Joop schreef:Steevast koop ik het Autovisie jaarboek ieder jaar...