Stedentrips heb ik uberhaupt heel weinig mee. Ben meer een buitenmens. Steden als Salt Lake City en Denver was ik in een dag klaar mee. Niet dat er niks te zien is maar als ik dan weg kijk en bergen zie denk ik: daar moet ik naartoe

I love stoneG Kolkman schreef:Zou mij net even teveel steen en te weinig wildlife zijn maar nog steeds rather brilliant.
Hou effe rekening met de verzekering. Vraag bij je eigen maatschappij of die een huurauto dekken. Als je bij het huurbedrijf een verzekering moet kopen ben je ongeveer zo'n $25 per dag kwijt voor all risk.Maus335i schreef:Ja ik zie dat je bij Alamo een Suburban kan huren voor 1600, 2 weken en interstate van Boise naar LA. Escalade, Suburban, Expedition, Yukon. Allemaal dezelfde soort SUV's dus dat maakt me niet uit. Zolang het maar groot is, typisch Amerikaans log en een V8 heeft
De Chevy it is. Even overleggen van de week en dan is de eerste stap gezet 8)
Ook al gekeken op USAReisen.de? Hertz kan ook nog gunstig zijn met kortingscode (CDP) 1261109...Maus335i schreef:Ja ik zie dat je bij Alamo een Suburban kan huren voor 1600, 2 weken en interstate van Boise naar LA. Escalade, Suburban, Expedition, Yukon. Allemaal dezelfde soort SUV's dus dat maakt me niet uit. Zolang het maar groot is, typisch Amerikaans log en een V8 heeft
Nee dekken ze niet. Vorig jaar moest ik ook een aparte verzekering in the US er voor afsluiten. Dat is dan maar niet anders///Joost schreef:Hou effe rekening met de verzekering. Vraag bij je eigen maatschappij of die een huurauto dekken. Als je bij het huurbedrijf een verzekering moet kopen ben je ongeveer zo'n $25 per dag kwijt voor all risk.Maus335i schreef:Ja ik zie dat je bij Alamo een Suburban kan huren voor 1600, 2 weken en interstate van Boise naar LA. Escalade, Suburban, Expedition, Yukon. Allemaal dezelfde soort SUV's dus dat maakt me niet uit. Zolang het maar groot is, typisch Amerikaans log en een V8 heeft
Mwah is 3 dagen veel?Jules schreef:van oost naar west rijden? Hmmmmm volgens mij ga je dan veel tijd verliezen aan puur het reizen tussen oost en west, waarbij je weinig boeiende delen tegen komt.... of is dat een keuze?
Jules schreef:van oost naar west rijden? Hmmmmm volgens mij ga je dan veel tijd verliezen aan puur het reizen tussen oost en west, waarbij je weinig boeiende delen tegen komt.... of is dat een keuze?
Het is natuurlijk maar het eerste idee, puur het idee om 'de reis van oost naar west' te maken spreekt ons beide wel aan. Echter hebben we ook zeker nagedacht over het feit dat we vanaf de Niagara Falls tot aan Salt Lake City eigenlijk niks hebben waar we écht heen zouden willen gaan. Dus wellicht dat we alsnog gaan vliegen ook al zou dat een stukje magie weghalen, die je met de extra tijd op andere stukken uiteraard wel kunt compenseren.MartijnGizmo schreef:Collega van me heeft dat ook gedaan, met een studiegroepje, waarbij ze ook nog vaak 's nachts hebben gereisd en dus onderweg konden slapen. Hij vond het alsnog veelte kort!
Laat je niet gek makenBarend schreef:Jules schreef:van oost naar west rijden? Hmmmmm volgens mij ga je dan veel tijd verliezen aan puur het reizen tussen oost en west, waarbij je weinig boeiende delen tegen komt.... of is dat een keuze?Het is natuurlijk maar het eerste idee, puur het idee om 'de reis van oost naar west' te maken spreekt ons beide wel aan. Echter hebben we ook zeker nagedacht over het feit dat we vanaf de Niagara Falls tot aan Salt Lake City eigenlijk niks hebben waar we écht heen zouden willen gaan. Dus wellicht dat we alsnog gaan vliegen ook al zou dat een stukje magie weghalen, die je met de extra tijd op andere stukken uiteraard wel kunt compenseren.MartijnGizmo schreef:Collega van me heeft dat ook gedaan, met een studiegroepje, waarbij ze ook nog vaak 's nachts hebben gereisd en dus onderweg konden slapen. Hij vond het alsnog veelte kort!
We hebben nog tijd zat om te plannen enzo, dus dat moet goedkomen.