Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ravin ///M

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Ravin ///M » 17 nov 2010, 20:33

Jaja Robin, uit die cultuur met uithuwelijken ja. Jij uit die cultuur met pedofielen toch? :roll: (oh ja: :)))) )

Sorry, maar ook al kun jij zelf lachen om je post vind ik dit ook zeer zorgelijk:
Ik keur DIT dus af, maar met honkbalnkuppels beginnen zeer zeker ook, dit was geen aanranden/verkrachten, maar gewoon meer dan vriendschap van BEIDE kanten,. MIJN norm betr gezagsverhoudingen heb ik daarin niet. 'Iedereen' is toch 'gelijk' in Nederland?
Toen onze dochter 13 was wilde ze ook vanalles en nogwat. De jeugd wordt snel ouder.Je steekt daar uit behoud van haar 'n stokje voor, maar op den duur hou je 't toch niet tegen.

Een kind van 13 in 1960 /70 is ff wat anders dan 'n kind van 13 anno nu. Een vriendje van 30 vind ik ook 'niet kunnen', maar meer vanwege het sociale /omgevingsaspect.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 17 nov 2010, 21:07

Meen je dat serieus?
Nee gelukkig niet, maar er zijn blijkbaar wel mensen die wel zo denken. Zeer triest als je misbruik maakt van naïve minderjarige kinderen. Was voornamelijk even benieuwd naar de reacties. Maar gelukkig zitten er hier geen mensen die het eens zijn met m'n verhaal. :D Btw waar halen jullie weg dat die man haar leerkracht was? Staat alleen dat hij leerkracht is... Maar ik vind ook dat mensen met zulke stoornissen hard aangepakt moeten worden.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 nov 2010, 21:12

Gelukkig! :mrgreen:

Hij is leerkracht en is haar buurman. Leraar, buurman, conciërge, maakt geen ruk uit natuurlijk. En ik vind dat het ook in geval van een willekeurig persoon, zonder rang of gezagsverhouding tov. het kind niet kunnen. En dan druk ik het zacht uit.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 nov 2010, 21:19

Ravin ///M schreef:Mijn norm zou ik met een aluminium honkbalknuppel bij die leraar door z'n hersenpan laten galmen als ik de vader van dat meisje was. En daarna maak ik me druk om de norm van de 'samenleving'.

Meld je aan bij de PVV.......................... :wink:

Dat het niet kan is duidelijk, dat je het niet met een knuppel oplost (dacht die leraar van wel natuurlijk :mrgreen: ) is twee...................

- Gezagsverhouding
- Vertrouwenspersoon
- Minderjarig

Nou .................appeltje eitje voor welke advocaat dan ook..................daar hoef je geen Bram voor te heten........

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 nov 2010, 21:21

Waarom, ik kan spellen en ik spreek accentloos ABN, ik hoor daar niet thuis :wink: .

Heb jij een dochter, Romo?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 nov 2010, 21:23

Knuppels, spikes,..........................ach dat past heel best................... :mrgreen:

Nee, geen vrouw en kids..................ook niet in het wild......................en ik ben ook geen Tiger met een te StifWood............... :roflol:

Buitendat; ik blijf er bij; zo los je dat niet op......................je verlaagt je tot de zelfde moraal.............

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 nov 2010, 21:24

"Ik weet waar je je hond uitlaat." :clap:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 17 nov 2010, 21:26

Gelukkig!

Hij is leerkracht en is haar buurman. Leraar, buurman, conciërge, maakt geen ruk uit natuurlijk. En ik vind dat het ook in geval van een willekeurig persoon, zonder rang of gezagsverhouding tov. het kind niet kunnen. En dan druk ik het zacht uit.
Inderdaad, zijn functie maakt gewoon niet uit, het hoort niet. Klaar, gevangenis in met die gast.
Eigenlijk is het best interessant waarom wij dit soort dingen niet vinden kunnen, maar dat is geen materie voor dit topic natuurlijk.

romo

Bericht door romo » 17 nov 2010, 21:28

Het is mij even onduidelijk of hij ook haar leerkracht was, in dat geval maakt het wel uit natuurlijk.................

Is hij niet haar leerkracht dan doet het verder niet ter zake.............dan is het minderjarig en strafbaar.........

Robertdj

Bericht door Robertdj » 17 nov 2010, 21:34

Je gaat je ook gelijk afvragen waarom zo'n gast leerkracht is geworden.

dvh

Bericht door dvh » 17 nov 2010, 21:38

romo schreef:Knuppels, spikes,..........................ach dat past heel best................... :mrgreen:

Nee, geen vrouw en kids..................ook niet in het wild......................en ik ben ook geen Tiger met een te StifWood............... :roflol:

Buitendat; ik blijf er bij; zo los je dat niet op......................je verlaagt je tot de zelfde moraal.............
Er zou bij mij niks op te lossen zijn.
Een leraar zou met zijn handen van mijn dochter af moeten blijven.
Een dochter is naief, brutaal en denkt vooral volwassener te zijn dan ze is.
Komop man.. 13 is een kiddo.. nog niet eens een puber..

Dat het niks oplost zou me een reet roesten... erop met die honkbalknuppel !

GTRene

Bericht door GTRene » 17 nov 2010, 21:41

Robertdj schreef:Je gaat je ook gelijk afvragen waarom zo'n gast leerkracht is geworden.
of waarom een gynaecoloog dat beroep koos...of bepaalde leerkrachten kerkelijken doktoren masseurs...enz enz....

bedenk je bv ook goed dat doktoren overal aan mogen zitten en dat ook doen, van 0 tot je oma :wink: en of je opa als ze meer van het andere geslacht houden.
doktoren kunnen het overal doen met een redelijk excuus of gedachte of "voor je eigen bestwil" :wink:

stay alert veel meer kun je niet doen.

romo

Bericht door romo » 17 nov 2010, 21:45

Goed, ik lees net dat Eva Longaria weer beschikbaar is........................das dan wel my cup off tea........... :mrgreen:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 17 nov 2010, 21:49

romo schreef:Goed, ik lees net dat Eva Longaria weer beschikbaar is........................das dan wel my cup off tea........... :mrgreen:
Ziet er inderdaad uit als een fijn stuk vleesch. :mrgreen:
Maar jij bent toch arts oid Romo?

Michel P

Bericht door Michel P » 17 nov 2010, 21:50

Lees en huiver, PVDA in de bocht, schandelijk!!!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more" onclick="window.open(this.href);return false;

romo

Bericht door romo » 17 nov 2010, 22:14

Riceaux schreef:
romo schreef:Goed, ik lees net dat Eva Longaria weer beschikbaar is........................das dan wel my cup off tea........... :mrgreen:
Ziet er inderdaad uit als een fijn stuk vleesch. :mrgreen:
Maar jij bent toch arts oid Romo?

Nope, no doctor I am...........................wel in het wereldje en op mijn gebied de nodige expertise............

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 nov 2010, 10:30

Michel P schreef:Lees en huiver, PVDA in de bocht, schandelijk!!!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more" onclick="window.open(this.href);return false;
Had het vd week al ergens gelezen. Gelukkig geen last van belangenverstrengeling :bag:

Edit: niet goed gelezen! Was halverwege gestopt, dacht dat dat het Ella Vogelaar verhaal was :oops:

Maar nu wel uitgelezen... Dat van die belangenverstrengelingen kan ik wel laten staan :lol:

romo

Bericht door romo » 18 nov 2010, 22:22

Dus toch........................ :goodnight:

http://www.nrc.nl/binnenland/article264 ... afrechters" onclick="window.open(this.href);return false;

Xave30

Bericht door Xave30 » 19 nov 2010, 18:47

Verdachte grafschennis Heerde aangehouden

HEERDE - Een 17-jarige jongen uit Heerde wordt verdacht van betrokkenheid bij het vernielen van graven en grafstenen in zijn woonplaats eind juli. Toen werden vernielingen aangebracht bij 56 graven.

De politie kwam de jongen op het spoor bij onderzoek naar de brand bij de Prinses Margrietschool, die eind augustus in vlammen opging. Hij is vrijdagochtend aangehouden. Voor zover duidelijk is de jongen niet betrokken bij de brand.

De schade van de grafschennis in Heerde was enorm. De graven zijn intussen in opdracht van de gemeente hersteld.

Afgelopen dinsdag werden drie jongens aangehouden in verband met de brand bij de Margrietschool; die zitten nog steeds vast.
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... houden.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Fernando

Bericht door Fernando » 21 nov 2010, 11:18

Jos Elbers, het gezicht van D66-fatsoen

Fatsoen, wat is dat eigenlijk? Laten we eens kijken bij Jos Elbers. Deze ex-baas van Hogeschool InHolland is voorzitter van D66 in Rotterdam (*). Van alle partijen doet D66 toch wel het hardst zijn best om fatsoenlijk te zijn, dus dat komt mooi uit. Deze Jos Elbers is degene die hbo InHolland heeft veranderd in een bedrijf waar alles draait om geld en niks om onderwijs. Voordat Geert Dales kwam vulde Jos Elbers op ongekend fatsoenlijke schaal zijn zakken. Leest u even mee in dit ontluisterende artikel van de Volkskrant: “De inbouw van een televisie in zijn auto, voor duizenden euro’s aan telefoongebruik, persoonlijk financieel advies, extra pensioenstortingen, bonussen, een uitbundig afscheidsfeest en een reis naar Zuid-Frankrijk van Elbers en zijn echtgenote”. Vlak voordat Geert Dales arriveerde, zorgde fatsoenlijke D66’er Jos Elbers er snel nog even voor dat hij tot 2011 in dienst kan blijven als “adviseur”, voor drie dagen per week, á 170K per jaar, inclusief Citroën C6 (waarde: 70K) met ingebouwde televisie. Werkzaamheden adviseurschap: 0,0. Conclusie: Jos Elbers, voorzitter van een partij die fatsoen belangrijk vindt, heeft een complete hbo-instelling van serieus onderwijs beroofd om er vooral zelf exorbitant rijk van te worden. Op uw kosten. Denk hier aan, de volgende keer dat u Alexander Pechtold weer over “fatsoen” hoort blaten in de Kamer. D66: “Goed onderwijs is de basis voor elk succes”. Yeah righ

bron:geenstijl.nl
:angel:

Michel P

Bericht door Michel P » 21 nov 2010, 11:35

Maar bij een fatsoenlijke partij als D66 proest......... staat dat juist geweldig op de CV....... Bij een PVV-er zou het een schande zijn.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 21 nov 2010, 12:11

:hmmm:

zal me benieuwen wat ze nog meer naar boven kunnen halen van members van verschillende partijen...
er zal meer dan genoeg zijn, echter zij hebben vaak bambi ogen zo lijkt het en dus vrij snel vergeten/vergeven?
bovendien praten ze vaak vroom :angel: maar ondertussen.

wat zeggen ze toch wel eens, links lullen maar rechts vullen?

romo

Bericht door romo » 21 nov 2010, 14:32

Net in Buitenhof, 2 hoogleraren (Remieg Aerts hoogleraar politieke geschiedenis en Meindert Fennema hoogleraar politicologie) die werden gevraagd over de moraal in de politiek, i.c de PVV uiteraard (dat zeggen ze niet, ze bedoelen het wel)
Graag dus weer met het wijzende vingertje, mn door Pieter Jan Hagens, die zijn afschuw voor de PVV toch moeilijk kan verbergen gezien zijn moralistische en en buitengewoon subjectieve vraagstelling.

Maar de hooggeleerde heren waren opvallend mild t.a.v. de politieke moraal en de koppeling met de PVV.

De conclusies in het kort.

- De PVV een fascistische partij noemen is abslouut niet kloppend
- De PVV met de NSB vergelijken is absoluut niet kloppend
De enige overeenkomst is dat beiden een maatschappelijk ongenoegen hebben gekanaliseerd, maar dat is het dan ook wel.
- Het liegen over CV`s c.q. opleuken daarvan, kamerleden met een strafblad zijn van alle tijden en van alle partijen.
- Wilders is niet een "anti" persoon, hij gebruikt , op een zeer scherpe manier, de parlemataire democratie om zijn doelen te verwezenlijken.

Hagens leek not amused.....................

Misschien moet ik dit ook even bij de buren posten, daar zijn ze ook nog al into Wilders, zeg maar............ :mrgreen:

Robin, jij mag het ook doen, ik houd me er liever buiten daarzo.........

GTRene

Bericht door GTRene » 21 nov 2010, 14:43

Maus335i

Bericht door Maus335i » 22 nov 2010, 12:51

Fernando schreef:
Jos Elbers, het gezicht van D66-fatsoen

Fatsoen, wat is dat eigenlijk? Laten we eens kijken bij Jos Elbers. Deze ex-baas van Hogeschool InHolland is voorzitter van D66 in Rotterdam (*). Van alle partijen doet D66 toch wel het hardst zijn best om fatsoenlijk te zijn, dus dat komt mooi uit. Deze Jos Elbers is degene die hbo InHolland heeft veranderd in een bedrijf waar alles draait om geld en niks om onderwijs. Voordat Geert Dales kwam vulde Jos Elbers op ongekend fatsoenlijke schaal zijn zakken. Leest u even mee in dit ontluisterende artikel van de Volkskrant: “De inbouw van een televisie in zijn auto, voor duizenden euro’s aan telefoongebruik, persoonlijk financieel advies, extra pensioenstortingen, bonussen, een uitbundig afscheidsfeest en een reis naar Zuid-Frankrijk van Elbers en zijn echtgenote”. Vlak voordat Geert Dales arriveerde, zorgde fatsoenlijke D66’er Jos Elbers er snel nog even voor dat hij tot 2011 in dienst kan blijven als “adviseur”, voor drie dagen per week, á 170K per jaar, inclusief Citroën C6 (waarde: 70K) met ingebouwde televisie. Werkzaamheden adviseurschap: 0,0. Conclusie: Jos Elbers, voorzitter van een partij die fatsoen belangrijk vindt, heeft een complete hbo-instelling van serieus onderwijs beroofd om er vooral zelf exorbitant rijk van te worden. Op uw kosten. Denk hier aan, de volgende keer dat u Alexander Pechtold weer over “fatsoen” hoort blaten in de Kamer. D66: “Goed onderwijs is de basis voor elk succes”. Yeah righ

bron:geenstijl.nl
Haha prachtig verhaal weer. Wacht, ik doe even mn oogkleppen op!! :bag:

Zo, PVV is de enige partij in de politiek waar altijd rommel is. Verbannen die handel!

:mrgreen:

Plaats reactie