Of zo'n fapgeur nou zo lekker is hehe.De auto verkeerd werkelijk in TOP conditie! Nooit in gerookt, Dus de bmw geur hangt er nog in!
Of zo'n fapgeur nou zo lekker is hehe.De auto verkeerd werkelijk in TOP conditie! Nooit in gerookt, Dus de bmw geur hangt er nog in!
Had je verwacht dat je het niet zouden kunnen. Zou zelf doorsparen voor een eentje met minder levenservaring en met garantie.Knot schreef:Mij niet gezien, 240.000km... maar ze kunnen het dus wel die auto's!
arjan, heb je misschien een draadje over de opbouw van jouw ///M? ik heb destijds foto's van je auto gezien op BMW portal. ik zou graag foto's van je ///M zien!arjanvanessen schreef:rij zelf met zoon US ding , heb op ebay een setje spruitstukken en kats van een EU gescoort en eronder geschroeft , doen die amerikanen ook veel , alleen beginnen die direct in de kabelboom te knippen om de draden van de lambda sondes langer te maken , dit is NIET nodig !!! , als je het netjes uitpluist zijn ze lang genoeg
of er software matig verschil in zit weet ik niet , maar EU soft ware moet niet zoon probleem zijn toch ?
1 ding weet ik wel hij is mij snel zat en 333 / 343 pk hele vent die die 10 pk mist
lijkt mij belangerijker hoe de staat is en hoe ingereden , als je een EU model laat inrijden door een ouwe tang mis je ook gauw 10 pk
Arjan
Stond hier al volgens mij. Is nu 14.950,-Martijn 327i schreef:Phoenix gele voor 15.250,- http://link.marktplaats.nl/386372091" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze ken ik wel. Heeft hier vlakbij gelopen. Heb er wel eens omheen gelopen.
Er reed een vrouw met kinderen mee rond. De M3 zag er behoorlijk uitgeleefd uit en werd slecht bijgehouden wat betreft poetsen zowel binnen- als buitenkant. Wel rustig bereden volgens mij.
Maar zoals de verkoper schrijft "maniakale liefhebberij" was het absoluut helemaal niet bij de vorige eigenaar iig.
Kan wel zijn dat ie na een flinke polijst beurt en een grondige schoonmaakbeurt van binnen er weer netjes uitziet natuurlijk.
Voor dat geld kan het best een leuk exemplaar zijn voor iemand die iets zoekt helemaal onderin de markt, maar je moet er wel een beetje geluk mee hebben met zo'n km stand.
Ik ben ook geen poetser met 2x wasstraat per jaarMartijn 327i schreef: De M3 zag er behoorlijk uitgeleefd uit en werd slecht bijgehouden wat betreft poetsen zowel binnen- als buitenkant. Wel rustig bereden volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, dave van marion, JdvPolo en 10 gasten