spot ik in die straat voor 1 of ander bedrijf een leuke groene S1 Lotus Elise met camel kleur softop en 160s velgen? denk een 111S dus
bekende?
Die M-para's zijn zoveel mooier onder een e39 M5 dan die blackchrome standaard smekkers! Gewoon stijlvol!GTRene schreef:moest ff men schoenen ophalen, op dat korte stukkie rijd ik een stukje achter een heel erg mooie E39 540i, prachtige look zover ik kon zien...
ik heb de wielen niet gezien zo snel, maar de kleur was zoiets geloof ik, en glom net zo als deze, ik dacht nog wow, zo'n 540i E39 is ook top, net zo als een M5, lekker torretje in het vooronder en mooie looks.
Die M5 was ook op de autogespot meeting. Niet iemand van hier volgens mij.Robin Hartog schreef:Gisteren deze M5 gezien. Is die niet van iemand hier? Meen hem te herkennen aan de dikke velgen en de vier ovalen uitlaten...
En nog een R8 V10 cabrio uit Ingolstadt vanmiddag:
Wel crappy pics. Gemaakt met iPhone 4, maar ver ingezoomd...
Staat idd heel erg mooi, sportief en toch ingetogen.steve smith schreef:Die M-para's zijn zoveel mooier onder een e39 M5 dan die blackchrome standaard smekkers! Gewoon stijlvol!GTRene schreef:moest ff men schoenen ophalen, op dat korte stukkie rijd ik een stukje achter een heel erg mooie E39 540i, prachtige look zover ik kon zien...
ik heb de wielen niet gezien zo snel, maar de kleur was zoiets geloof ik, en glom net zo als deze, ik dacht nog wow, zo'n 540i E39 is ook top, net zo als een M5, lekker torretje in het vooronder en mooie looks.
Ik vind hem IRL niet zo groot ogen. Mischien duidelijk hoger dan voorgaande modellen... wat lengte betreft is de Camaro "altijd" lang geweest.M@rcel schreef:Wat een groot ding zo'n Camaro, zal wel gezichtsbedrog zijn?
Er rijden een paar aso's in Geldrop rond met een Witte C220CDI welke helemaal AMG uitgevoerd is, misschien dezelfde.....Adje ///M3 schreef: - MB C63 AMG (wit met zwarte accenten) Eindhoven stad. (asociaal volk in een erg dikke auto)
Nee helaas. Is gekocht door een Chinees en auto gaat ook naar China.Thijs-v-d-H schreef:Wow wat een ding!![]()
Komt deze op NL kenteken?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Marc Sierra, MParallel en 13 gasten