Bride Ergo kuipstoel

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Harm Koks

Bride Ergo kuipstoel

Bericht door Harm Koks » 12 sep 2010, 11:18

Ook hier maar even proberen..

Bij deze bied ik mijn Bride Ergo kuipstoel aan. Stoel is in zeer goede staat. Zonder scheuren of brandgaatjes. Hij is zeer donker paars met zwart middenstuk. Zeer comfortabel en zeer veel zijdelingse steun. Ideaal voor iemand die een comfortabele sportieve stoel wilt hebben. Stoel is verstelbaar en komt ZONDER rails.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Prijs 200 euro

VLA

Re: Bride Ergo kuipstoel

Bericht door VLA » 15 sep 2010, 09:21

is dit een echte Bride of een replica?

Jinx

Bericht door Jinx » 15 sep 2010, 21:27

Kan eigenlijk niet anders dan een replica zijn.

Niks ten nadele van dat hoor, ik heb hem zelfs al op het silvia forum doorgelinkt omdat het een leuke prijs is.

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 16 sep 2010, 16:07

De dikte van de zetel is bij een replica veel dikker en het 'BRIDE' logo in de hoofdsteun staat bij een replica veel lager.. dacht ik.

Harm Koks

Bericht door Harm Koks » 18 sep 2010, 16:11

Waarom zou het een replica zijn? 1000% zeker zijn doe ik het niet, want ik heb hem ook als 2e hands gekocht.

Maar bij de meeste replica's loopt het Bride anders door en is het middenvlak rond aan de bovenkant. Ook op alle verstellings hendels staat er bij deze Bride.

De reden dat hij zo goedkoop is omdat het al een ouder model Bride is. Het 1 stoel is en ik voor 350 euro HELEMAAL geen interesse had. Stoel staat al 2 maanden te koop, nog geen eens een fatsoenlijke email gehad erover. Vandaar deze ( absurd ) lage prijs.

Hier nog een foto van een Ergo met andere midden bekleding. Let vooral op de vorm van de gordel geleiders en het logo. Zijn hetzelfde:)
Afbeelding

Plaats reactie