2 Weken geleden heb ik op Marktplaats een gebruikte Eos 400D gekocht met 70-300 lens.
Met al mijn wijsheid is dit een analoge lens
Beetje jammer van de verkoper ook maar goed, 4GB SanDisk Extreme III erbij (sneller gaat niet), batterijlader en 3 batterijen dus dat is wel goed..
Ik begin deze lens wel een beetje door te krijgen maar het is het toch niet. Wel verbazend is om te zien hoe ontzettend ver je foto's nog scherp kan krijgen... ruimschoots de maas over nog fietsborden kunnen lezen had ik nooit gedacht!
Uiteindelijk vorige week naar de Digicamshop in Eindhoven gegaan en daar een tas gekocht en een 18-55mm lens met Image Stabilizer.
Een ding wat ik geleerd heb is dat dit echt onzettend gaaf is (DSLR)! Ik ben aan het kijken naar een 70-300mm lens met IS, toevallig ben ik zondag jarig
Ondanks dat het de eerste keer is dat ik met een DSLR plaatjes maak ben ik best trots op mezelf wat er uitkomt, vooral de handmatige focus vind ik super, leuke dieptewerkingen krijg je.
Hier alvast wat foto's die ik uitgezocht heb (nu al ruim 600 foto's geschoten)... Zit nu op de laptop de rest staat op de PC dus het is nog niet veel.
Leuk topic verder!