Bavaria City Racing Rotterdam 2010: foto's, video's & crash
- Robertdj
Re: Bavaria City Racing Rotterdam 2010: foto's, video's & cr
Doelde op het gejuich van de toeschouwers in de filmpjes. Zelfde als de halfjes die op de ring gaan juichen wanneer iemand bij Brünchen de vangrail kust.
Laatst gewijzigd door Robertdj op 24 aug 2010, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
Wordt een echt Yank dus die Strouss. Schade rijden en dan proberen de showman uit te hangen. FAIL!Luco schreef:Misschien dat die daarom ook in amerika rijdt, daar vinden ze dat fantastisch
- Chris van S.
Voor mij 1 van de hoofdredenen om nooit meer te gaan naar dit evenement.Robertdj schreef:Doelde op het gejuich van de toeschouwers in de filmpjes.
Noem mij maar arrogant; maar ik heb geen zin om tussen een stelletje schreeuwende oneday autoliefhebbers te staan terwijl de auto's amper zichtbaar zijn door de betonblokken als je geen tribune plek hebt. Ik stond na korte tijd al in de kroeg.
Het is gewoon een mediashow, niks meer en niks minder, dit heeft 0,0 met autosport te maken.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
+1, way to go!Chris van S. schreef:Voor mij 1 van de hoofdredenen om nooit meer te gaan naar dit evenement.Robertdj schreef:Doelde op het gejuich van de toeschouwers in de filmpjes.
Noem mij maar arrogant; maar ik heb geen zin om tussen een stelletje schreeuwende oneday autoliefhebbers te staan terwijl de auto's amper zichtbaar zijn door de betonblokken als je geen tribune plek hebt. Ik stond na korte tijd al in de kroeg.

+1Luco schreef:Het is gewoon een mediashow, niks meer en niks minder, dit heeft 0,0 met autosport te maken.
-
Rotterdam is veel te klein en krap voor zo'n event, kijk hoe het in moskou was!
-
- Auto: M3P, 130i
In de basis al een belachelijk evenement....Auto's die wat donuts draaien en wat rev'en...Chris van S. schreef:Voor mij 1 van de hoofdredenen om nooit meer te gaan naar dit evenement.Robertdj schreef:Doelde op het gejuich van de toeschouwers in de filmpjes.

Maak er een 'doorlopend' baantje van en laat wat auto's tegen elkaar 'racen'...
Carnavalsoptocht in Döllekesgat is nog spannender...

-
- Auto: M3P, 130i
In de basis al een belachelijk evenement....Auto's die wat donuts draaien en wat rev'en...Chris van S. schreef:Voor mij 1 van de hoofdredenen om nooit meer te gaan naar dit evenement.Robertdj schreef:Doelde op het gejuich van de toeschouwers in de filmpjes.

Maak er een 'doorlopend' baantje van en laat wat auto's tegen elkaar 'racen'...
Carnavalsoptocht in Döllekesgat is nog spannender...

-
Monaco is veel te klein en krap voor de F1, en toch....AnthonyR schreef:Rotterdam is veel te klein en krap voor zo'n event, kijk hoe het in moskou was!

- Bert ///M3
Volgens mij niet, hij vlagt groen verderop in de rijrichting, dus waar strouss nog langs moet komen volgens mij? In dat geval 100% correct. De post ervoor moet geel vlaggen en die er na groen.WJ schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jf6YLgxu ... re=related[/youtube]
van 1 tot 9 seconden zie je een groen vlag links gezwaaid worden.
Foutje van de marshalls?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Nog zoiets belachelijks, een safety car!
Of het waar is of niet, maar Christian Albers klaagde erover dat die zo langzaam reed dat z'n F1 auto niet voldoende koeling kreeg.
Nee, de eerste keer was het nieuw en een leuk evenement. Inmiddels al niet meer....
Of het waar is of niet, maar Christian Albers klaagde erover dat die zo langzaam reed dat z'n F1 auto niet voldoende koeling kreeg.
Nee, de eerste keer was het nieuw en een leuk evenement. Inmiddels al niet meer....
-
Ik zag alweer van die mensen van CPZ lopen die daar het baasje aan het spelen waren. Uiteindelijk hadden ze liever politie agent willen worden maar vroeger is er ergens wat misgelopen.
Is dan ook eindelijk de dag aangebroken dat kalff ook eens uit de beurs gaat voor autosport om die schade op te hoesten. Zal wel weer niet.
Die gast heeft bijna heel zijn leven gebukt geleefd om een stuur vast te houden.
Is dan ook eindelijk de dag aangebroken dat kalff ook eens uit de beurs gaat voor autosport om die schade op te hoesten. Zal wel weer niet.
Die gast heeft bijna heel zijn leven gebukt geleefd om een stuur vast te houden.
-
- Downforce Hans
Gebukt of op zijn knieen gezetenAndre schreef:Ik zag alweer van die mensen van CPZ lopen die daar het baasje aan het spelen waren. Uiteindelijk hadden ze liever politie agent willen worden maar vroeger is er ergens wat misgelopen.

-
Dat hij na de crash nog een donut probeert te doen vind ik zeer ongepast.
Er knalt ook een stukje uit de achterkant, voor het zelfde geld knalt dat stukje met veel hogere snelheid het publiek in..
Er knalt ook een stukje uit de achterkant, voor het zelfde geld knalt dat stukje met veel hogere snelheid het publiek in..
- Chris van S.
- JoostSchouten
-
- Downforce Hans
Hij is nog lomper dan ik al dacht.......
-
Ik had die junior al eerder zien dansen op een race auto die vol in de schade zat.
Word al gewoon voor die gast.
De meeste vol gesponserde rijders kunnen nauwelijks zelf een draagarm van een race auto betalen. Hun complete leven bestaat uit sponsering en ze hebben totaal geen waarde meer voor de spullen van anderen.
Zo lopen er veel meer gasten rond in autosport. Hoe meer sponsering in een raceklasse zit hoe arroganter en aso zijn de rijders. Totaal geen waardering voor anderen en hun spullen. De raceklassen waar veelal met eigen geld wordt geraced zijn de rijders en verhoudingen veel leuker en sportiever (begrip voor mekaars materiaal.) En hele mooie cleane races.
Het vreemde in autosport is wel. Dat halve gestoorden altijd de meeste sponsering hebben. Ze komen door hun idiote praktijken ook nog het meeste in beeld en harken zo ook nog de grootste sponsors binnen. Echter als ik een grote sponsor was zou ik mijn bedrijf niet willen profileren met zo n rijder.

De meeste vol gesponserde rijders kunnen nauwelijks zelf een draagarm van een race auto betalen. Hun complete leven bestaat uit sponsering en ze hebben totaal geen waarde meer voor de spullen van anderen.
Zo lopen er veel meer gasten rond in autosport. Hoe meer sponsering in een raceklasse zit hoe arroganter en aso zijn de rijders. Totaal geen waardering voor anderen en hun spullen. De raceklassen waar veelal met eigen geld wordt geraced zijn de rijders en verhoudingen veel leuker en sportiever (begrip voor mekaars materiaal.) En hele mooie cleane races.
Het vreemde in autosport is wel. Dat halve gestoorden altijd de meeste sponsering hebben. Ze komen door hun idiote praktijken ook nog het meeste in beeld en harken zo ook nog de grootste sponsors binnen. Echter als ik een grote sponsor was zou ik mijn bedrijf niet willen profileren met zo n rijder.
Laatst gewijzigd door Andre op 24 aug 2010, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hij zou eens op de Tribune moeten gaan staan tussen de mensen. En de reacties aanhoren.
Die mensen staan daar de klappen en te schreeuwen met die crash. He juniortje schade heeeheehhhaaaa (klap klap) Ik zou nog meer doughnuts draaien juniortje gasse met die bak.
Bieeertje manne heeeee ramme met die troep we willen meer. Urrrrhhhgg (dikke drogewost met bier boer laten.) zo ongeveer.
Ja jongen vooral trots op je schade auto gaan staan zwaaien de mensen lachen zich helemaal kapot. Och och och.
Die mensen staan daar de klappen en te schreeuwen met die crash. He juniortje schade heeeheehhhaaaa (klap klap) Ik zou nog meer doughnuts draaien juniortje gasse met die bak.
Bieeertje manne heeeee ramme met die troep we willen meer. Urrrrhhhgg (dikke drogewost met bier boer laten.) zo ongeveer.
Ja jongen vooral trots op je schade auto gaan staan zwaaien de mensen lachen zich helemaal kapot. Och och och.
Laatst gewijzigd door Andre op 24 aug 2010, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
Hahaha...LOL Andre! 

- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
De echte marshals stonden ook bij de DTM races op CPZ.....Andre schreef:Ik zag alweer van die mensen van CPZ lopen die daar het baasje aan het spelen waren. Uiteindelijk hadden ze liever politie agent willen worden maar vroeger is er ergens wat misgelopen.

Alex,
-
Hij is niet de enige...Andre schreef:Ik zag alweer van die mensen van CPZ lopen die daar het baasje aan het spelen waren. Uiteindelijk hadden ze liever politie agent willen worden maar vroeger is er ergens wat misgelopen.
- Downforce Hans
Alexsti schreef:De echte marshals stonden ook bij de DTM races op CPZ.....Andre schreef:Ik zag alweer van die mensen van CPZ lopen die daar het baasje aan het spelen waren. Uiteindelijk hadden ze liever politie agent willen worden maar vroeger is er ergens wat misgelopen.![]()
Alex,
Nou, ik heb ff staan te kijken maar..........