Fotografie
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Fotografie
Klein voorproefje voor mijn nieuwe artikel in de komende Porsche Scene Live 

- Ravin ///M
Ongelooflijk mooie foto's Ad, je moet er je werk van gaan maken, dit is echt topklasse.
Mark, post je het artikel weer? Mooie pic!
Mark, post je het artikel weer? Mooie pic!
- Mark Nauta
Thanks!Ravin ///M schreef:Mark, post je het artikel weer? Mooie pic!
Wellicht wel ja, maar dan pas nadat het in de winkel is verschenen (als dus het nummer erna er al is). Je kan natuurlijk ook even naar de kiosk gaan om hem te halen volgende week
-
Luuk
Vanmorgen trouwens (via MP) een Nikkor 18-200 f/3.5-5.6 VR gekocht. Prima kerel, lens is nieuw.
Het is een prima allrounder, die moet dienen als 'tussenlens' in de tijd dat ik spaar voor een E30'je Touring, telelens en groothoek.
Het is een prima allrounder, die moet dienen als 'tussenlens' in de tijd dat ik spaar voor een E30'je Touring, telelens en groothoek.
- MartijnGizmo
Zonde van je centen, tenzij ie <€250 was... 
- RutgerK
Hier in Leiden rijdt ook een GT3RS in deze kleurstelling. Volgens mij als (bijna) daily.Mark Nauta schreef:Klein voorproefje voor mijn nieuwe artikel in de komende Porsche Scene Live
Laatst gewijzigd door RutgerK op 19 aug 2010, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Luuk
Vind hier trouwens net een nagenoeg zelfde verhaal.
Die 18-70 lens is bij een lokale tent verzekerd. Aangezien er mechanisch iets kaduuk is, heb ik dan de mogelijkheid iets declareren?
http://www.flickr.com/groups/d70/discus ... 0464893837You know, there I am up there, saying the lens is great for what it is, and it is -- but mine froze up on me recently! The zoom range is stuck between about 24 and 35mm. So I don't know what Nikon is going to charge me to get it fixed, but I've just impulse-bought the 18-200 with a sizeable chunk of my bonus.
Damn you, impulse-buying.
Die 18-70 lens is bij een lokale tent verzekerd. Aangezien er mechanisch iets kaduuk is, heb ik dan de mogelijkheid iets declareren?
- MartijnGizmo
Anders gaat ie toch stuk om iets dat wél verzekerd is? 
- Michele
Zijn er hier fotografen die naar het Spettacolo Sportivo gaan op 28 en 29 augustus??
- Snipe
Had gezegd dat 'ie verzekerd was, dan was ik er een keer overheen gereden of zo.Martijn Koevoets schreef:Anders gaat ie toch stuk om iets dat wél verzekerd is?
- Snipe
Nog beter dan dat, Mark heeft die auto voor DF getest op Zandvoort. Hou de frontpage in de gaten.Ravin ///M schreef:Mark, post je het artikel weer?
- Ravin ///M
Mark Nauta schreef:Je kan natuurlijk ook even naar de kiosk gaan om hem te halen volgende week, help je mij indirect ook weer mee
.
- Michele
Al die 18-70's gaan om de een of andere reden kapot op die manier. De mijne bleef ook op een gegeven moment hangen tussen dat zoombereik, en een kennis van me is exact hetzelfde overkomen. Ik heb de mijne geclaimd op reisverzekering, aangezien ie in Italië stuk ging. Ding bleek uiteindelijk een tik gehad te hebben tegen de voorkant waardoor een bus in het zoomsysteem verschoven was. Kwetsbaar lensje... Overigen valt ie vaak nog wel te gebruiken als je heel voorzichtig zoomt. Beetje wrikken zeg maar.Luuk schreef:Vind hier trouwens net een nagenoeg zelfde verhaal.
http://www.flickr.com/groups/d70/discus ... 0464893837You know, there I am up there, saying the lens is great for what it is, and it is -- but mine froze up on me recently! The zoom range is stuck between about 24 and 35mm. So I don't know what Nikon is going to charge me to get it fixed, but I've just impulse-bought the 18-200 with a sizeable chunk of my bonus.
Damn you, impulse-buying.
-
Luuk
Ik bedoelde natuurlijk claimen ja. Ook al ging-ie kaduuk @ Nürburgring, een vakantie was het niet.
Maar ik zal gewoon even kijken hoe of wat, moet wel goed komen.
Maar ik zal gewoon even kijken hoe of wat, moet wel goed komen.
-
Luuk
Even een 'Instant' portfolio in elkaar gerammeld:
http://www.luukvankaathoven.nl/automoti ... allery.php.
Wat handiger dan mensen altijd verschillende links geven.
- Joop
Hier kun je zeker mee voor de dag komen Luuk...
...de laatste foto is ook wel erg lekker:

...de laatste foto is ook wel erg lekker:
-
allen
Xave30 schreef:Luuk schreef:Ik was al naar het zoeken naar de foto's van Allen, maar toen viel het kwartje.![]()
We all miss Allen...(m.u.v Hanzz)
Allen is niet weg. Allen heeft het momenteel te druk met mensen narren. Alhoewel ik voor waterhoofT graag een uitzondering maak. :drinking:
---
Oh, en die foto's van die rode kat? Ik vind ze simpelweg geen reet aan.
- RutgerK
Kijkt leuk weg zo die portfolio. Kan je trouwens bij de 3e foto niet beter de horizon rechtzetten of in ieder geval de foto wat linksom kantelen.Luuk schreef:Even een 'Instant' portfolio in elkaar gerammeld:
-
Xave30
.
. Nrs. 7, 11, 14, 22, 37, en 55
.
Luuk schreef:Even een 'Instant' portfolio in elkaar gerammeld:
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
-
Luuk
Die laatste vind ik erg geslaagd! 
- Joh@n
Heb er weer een paar die ik aardig vind eruit geplukt
(wat een k-werk, ben nog niet eens op de helft van 1 museum en ik heb er nog 2 te gaan...
)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
-
M@rcel
Misschien dezelfde die ik dagelijks vanuit Wassenaar via Valkenburg naar Leiden zie rijden...RutgerK schreef:Hier in Leiden rijdt ook een GT3RS in deze kleurstelling. Volgens mij als (bijna) daily.Mark Nauta schreef:Klein voorproefje voor mijn nieuwe artikel in de komende Porsche Scene Live
-
M@rcel
Mooie foto's van Thailand Martijn,
Prachtige sfeerbeelden
Prachtige sfeerbeelden
- Mark Nauta
Die van jullie zou inderdaad dezelfde kunnen zijn. Maar dat is zeker niet deze auto.M@rcel schreef:Misschien dezelfde die ik dagelijks vanuit Wassenaar via Valkenburg naar Leiden zie rijden...RutgerK schreef:Hier in Leiden rijdt ook een GT3RS in deze kleurstelling. Volgens mij als (bijna) daily.Mark Nauta schreef:Klein voorproefje voor mijn nieuwe artikel in de komende Porsche Scene Live