Het scherm van m'n iPad is nu ineens stukken minder scherp!

na een beetje onderzoek heb ik hem enkel gevonden in apple winkels in UK en Frankrijk, simlockvrij. Andere landen hebben een abbo erbij volgens mij. Frankrijk 629 euro. Sturen ze niet naar NL, moet je even ophalen.Marc RS4 schreef:En dus waar halen we dan de Iphone 4 32Gb het goedkoopst en dan simlockvrij?
Dld? BE?
Beter onderzoek dan..Roy RS schreef:na een beetje onderzoek heb ik hem enkel gevonden in apple winkels in UK en Frankrijk, simlockvrij. Andere landen hebben een abbo erbij volgens mij. Frankrijk 629 euro. Sturen ze niet naar NL, moet je even ophalen.Marc RS4 schreef:En dus waar halen we dan de Iphone 4 32Gb het goedkoopst en dan simlockvrij?
Dld? BE?
Zo min mogelijk idd...............maarten22 schreef:Jij deed toch niet aan abonnementen??
Hier een nieuw abbonement met Hi besteld, duurt mij te lang...FreudeamFahren schreef:Mijn 3GS gekocht, met Vodafone verlenging. Prima tent.Peter van den Berg schreef:Iemand bekend met deze website:
http://www.phoneshop.n
Biedt de iPhone aan met verschillende providers.
Goh Kees:k33z schreef: Voor mezelf zie ik na Android geen weg meer terug naar het beperte OS van Apple.
2000USA schreef:Goh Kees:k33z schreef: Voor mezelf zie ik na Android geen weg meer terug naar het beperte OS van Apple.
IPhone-gebruikers_hebben_meer_seks
Hoezo?Rickstah schreef:Mochten er nou DF-ers zijn die (zakelijk) iPhone's willen aanschaffen, denk dan even aan mij
+1 mooie DF groepsaankoop!!romo schreef:En dan natuurlijk de hamvraag........................wat kost dat..............?
Desnoods een PB....
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot], Will F. en 8 gasten