Die Duitsers gaan hem pakken, die zijn zogezegd "Im Schwung"..........................met dank aan van Gaal, dat dan weer wel.....................

Aan de andere kant was Brazilie dat ook... Die hebben we ook verslagen. Ik denk dat we Spanje en Duitsland wel aan kunnen hoor. Zeker met het huidige elftal. Bouhlarouz en Demy de Zeeuw deden het goed. Vooral Bouhla stond waar ie moest staan... dat ging echt geweldig.Rico schreef:Het kan nog alle kanten op..
Voorlopig staat NL wel in de finale en moet Duitsland de finale zien te bereiken.
Qua tegenstander maakt het volgend mij niks uit. Persoonlijk denk ik dat ze beide net een maatje te groot voor Nederland zijn.
Ik schat in 30% kans op de wereldtitel. Uiteraard hoop ik 100%!
Naja, wat ik er van zag vond ik niet verkeerd, hij verdedigde primaArthur schreef:Oh, Bouhlarouz vond ik juist tegen vallen?
Keek je naar een andere wedstrijd?Arthur schreef:Oh, Bouhlarouz vond ik juist tegen vallen?
Bouhlarouz verdedigde prima. Twee momenten waren wat minder omdat zijn terugspelen op Stekelenburg tekort was. Offensieve dreiging van Bouhlarouz is wel een stuk minder en daar ging ook geen dreiging vanuit. Ik had het idee dat Van Bommel daardoor verder terug speelde.indobesar schreef:Keek je naar een andere wedstrijd?Arthur schreef:Oh, Bouhlarouz vond ik juist tegen vallen?
Sneijder had weer een matige passes, maar scoort wel een goal.![]()
Volgens mij kan Remy Bonjasky dat nog niet eens...RutgerK schreef:Bouhlarouz verdedigde prima. Twee momenten waren wat minder omdat zijn terugspelen op Stekelenburg tekort was. Offensieve dreiging van Bouhlarouz is wel een stuk minder en daar ging ook geen dreiging vanuit. Ik had het idee dat Van Bommel daardoor verder terug speelde.indobesar schreef:Keek je naar een andere wedstrijd?Arthur schreef:Oh, Bouhlarouz vond ik juist tegen vallen?
Sneijder had weer een matige passes, maar scoort wel een goal.![]()
De Uruguayaan die De Zeeuw knock out schopte had van mij rood mogen krijgen. Ook al is er geen opzet in het spel, op die positie in die situatie een omhaal willen maken op die hoge bal is gewoon idioot!
Dat de arbitrage niet helemaal scherp was had ook voordelen. Van Bommel had wel rood kunnen krijgen voor die stiekeme trap, maar dat werd gelukkig ook niet gezien.daNpy schreef:Nederland heeft nog geen enkele wedstrijd voor 100% gespeeld imo, maar zich niet laten kennen door de Zuid Amerikaanse voetbal mentaliteit.
En wederom slechte arbitrage:
Hoezo krijg je geen kaart meer als je erom vraagt (Uru, minstens 2x).
Fopduiken niet bestraft (o.a. Cácares, n.b. degene die de Zeeuw vol in het gezicht stampte)?
Waarom wordt er 5 minuten doorgespeeld als 3 is aangegeven?
Waarom wordt in de eerste helft dan wél precies op tjid afgeloten tijdens een aanval?
Wat gebeurde er nou precies ná de wedstrijd (k*t NOS, met hun reclame zowat IN de wedstrijden), opstootje?
Al die vragen. 1000% mee eens. Ik was woest, vooral die 5 minuten ipv 3 tov precies bij 47 affluiten toen we net 'n aanval inzetten...GVDGVDGVDdaNpy schreef:Nederland heeft nog geen enkele wedstrijd voor 100% gespeeld imo, maar zich niet laten kennen door de Zuid Amerikaanse voetbal mentaliteit.
En wederom slechte arbitrage:
Hoezo krijg je geen kaart meer als je erom vraagt (Uru, minstens 2x).
Fopduiken niet bestraft (o.a. Cácares, n.b. degene die de Zeeuw vol in het gezicht stampte)?
Waarom wordt er 5 minuten doorgespeeld als 3 is aangegeven?
Waarom wordt in de eerste helft dan wél precies op tjid afgeloten tijdens een aanval?
Wat gebeurde er nou precies ná de wedstrijd (k*t NOS, met hun reclame zowat IN de wedstrijden), opstootje?
Jij zegt 't, ik denk/dacht 't. Vind 'm niet uitblinken...ook gisteren niet...nog steeds de beetje egotripperige trekjes vlakbij 't doel die in niks uitmonden terwijl er toch 'n paar 'vrij'stonden imo....daNpy schreef:Ik hoop het... want tot nu toe valt hij me danig tegen!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 5 gasten