...was zelf voorheen ook anti automaatje...romo schreef:Ik vind het een super ding...............................ik zou hem wel willen.................vooral de DCT dan.......
...maar nu zelf een steptronic te rijden en wetende hoe dat nog mooier kan met de DCT-bak maakt het de keuze voor weer een handbak wel erg moeilijk...
Die DCT-bak past erg mooi bij het karakter van de auto IMO; daar valt zelf bijna niet tegen te schakelen.
Heb de filmpjes ook gezien; best spijtig eigenlijk. Ekris doet er een hele hoop aan om zo'n evenement te organiseren met de mogelijkheid voor mensen om met dergelijke wellicht onbereikbare auto's te kunnen sturen. Als zelf de instructeurs er zo mee omgaan, dan geef je volgens mij een verkeerd beeld... Dat doe je maar op een afgesloten stuk, maar niet op de openbare weg.Maus335i schreef:...
Jammer hoe kansloos ze met die demo auto's om zijn gegaan tijdens die Ekris dagen. Maar daar zal vast het laatste woord nog niet over gezegd zijn intern.
Maarreuh... Cancellen kan altijd toch als je denkt de verkeerde keuze gemaakt te hebben??? Die M3 gaat toch wel weer lonken...