'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Wouter81 » 14 jun 2010, 09:01

Begrijp trouwens niet helemaal dat ze 'em voor moord vastzetten. Ik bedoel, maakt mij niet uit dat hij daar wegrot maar als ik het verhaal (plus zijn verklaring die nu op Telegraaf.nl staat) zo lees... dan was het in een opwelling dat hij haar heeft gedood. Da's pure doodslag lijkt me en geen moord met voorbedachte rade.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door GTRene » 14 jun 2010, 10:09

Ravin ///M schreef:Rene, zonder interpunctie is dat een hele vervelende lap tekst.
:bag: ja ik zie het, was het ff vergeten stukken op te delen zodat het wat beter leest,
dank voor de aanwijzing, zal het proberen te onthouden :angel: :beer:

heb het ook wat opgedeeld nu. :forum:

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Ravin ///M » 14 jun 2010, 10:16

Rene, :beer: ! Met dank :thumbup:, hahaha.

Joran is een geestezieke, en zijn dwangmatig liegen is op zijn best een
deel van zijn probleem. Ik denk niet dat Peru enige boodschap heeft aan
zijn verhaal. Zij hebben een dode ingezetene, een dubieus persoon als
verdachte, en een volk dat om gerechtigheid schreeuwt. Weinig kans, JvdS,
al lul je nu de hele wereld bij elkaar en vertel je wie Kennedy vermoord heeft,
Peru is Peru.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Macboy » 14 jun 2010, 10:25

wjn schreef:Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar je reactie/mening op/over de steeds wisselende "verklaringen" van Joran S. Wat moet je dan met zo'n persoon, vrijlaten omdat ie steeds tegenstrijdige verklaringen afgeeft, of misschien verlof geven, waarvan ie niet sowieso meer terugkomt.
Wat heeft het vrijlaten hier nu weer mee te maken ? Je denkt toch niet dat politie alleen de informatie heeft die wij ook hebben lol ? Je moet begrijpen dat onder bewijs meer valt dan alleen een verklaring. En een verklaring heb je niet nodig om een zaak rond te krijgen. Bewijs kun je op verschillende manieren leveren: een verklaring is daar maar één voorbeeld van.

Ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan en ik zeg ook niet dat hij het WEL heeft gedaan. Ik zeg alleen dat op basis van de informatie die we tot nu toe hebben je er geen drol over kunt zeggen. Maar grote kans natuurlijk dat hij veroordeeld wordt op basis van bijvoorbeeld alle volledige beelden.

Mij gaat het er alleen om dat mensen meer moeten nadenken dan zomaar afgaan wat uit de media allemaal naar voren komt in zo'n zaak omdat het niet altijd betrouwbaar is en vrijwel nooit volledig is.

@ Rene: als ze het lijk vinden dan hebben ze natuurlijk nog steeds geen sterke zaak. Of heb je de beelden toen niet gezien bij Peter R. de Vries ? Joran heeft tijdens de geheime beelden geroepen dat Natalee opeens begon te shaken en dat zou betekenen dat hij dus hoogstens het lijk heeft begraven. Van moord of doodslag kun je dan niet spreken zonder nader bewijs.

En wat betreft TBS in dit soort zaken heb je gelijk: je moet er in principe vanuit gaan dat mensen dan nooit meer vrijkomen.

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Ravin ///M » 14 jun 2010, 10:28

Macboy schreef:Ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan en ik zeg ook niet dat hij het WEL heeft gedaan. Ik zeg alleen dat op basis van de informatie die we tot nu toe hebben je er geen drol over kunt zeggen. Maar grote kans natuurlijk dat hij veroordeeld wordt op basis van bijvoorbeeld alle volledige beelden.
Dat is ook precies wat iedereen hier zegt hoor. Dat de dingen die naar buiten komen tot nu toe er alle schijn van hebben dat hij zich e rniet onderuitlult. Of hij het dan echt gedaan heeft weet niemand, maar wel aannemelijk is dat de autoriteiten daar met deze bewijzen een voor hen ' sterke' zaak zullen hebben. We zijn gewoon een beetje aan het Qluedospeculeren, en niet iedereen verwoordt dat in bewoordingen die steek zouden houden in de nederlandse rechtzaal. :thumbup:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Macboy » 14 jun 2010, 10:54

Je weet zelf net zo goed als ik dat hij op dit forum door de meesten al lang als dader wordt gezien. En mij verwijten dat ik juridisch jargon gebruik lijkt mij ook niet echt gefundeerd. Mijn laatste posts over bewijs en verklaringen was specifiek bedoeld in reactie op de vraag van wjn. Heb me buiten dat volgens mij altijd vrij normaal en objectief opgesteld en hopelijk wordt dat beetje tegengas ook wel gewaardeerd hier.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Robin Hartog » 14 jun 2010, 10:56

Macboy schreef:Je weet zelf net zo goed als ik dat hij op dit forum door de meesten al lang als dader wordt gezien. En mij verwijten dat ik juridisch jargon gebruik lijkt mij ook niet echt gefundeerd. Mijn laatste posts over bewijs en verklaringen was specifiek bedoeld in reactie op de vraag van wjn. Heb me buiten dat volgens mij altijd vrij normaal en objectief opgesteld en hopelijk wordt dat beetje tegengas ook wel gewaardeerd hier.
Easy there, tiger.

Ravin bedoelt het denk ik op een vriendelijke toon. ;)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door GTRene » 14 jun 2010, 11:22

hoe zit dat nu met Joran's moeder...die zou toch komen?
daar hoor ik niks over, ben benieuwd wat zei weet van bepaalde zaken...

ah ff wat opgezocht over z'n mams.
Joran's moeder is geschokt
De moeder van Joran van der Sloot zegt geschokt en aangedaan te zijn door de recente gebeurtenissen rond haar zoon. Dat verklaarde de advocaat van Joran, Bert de Rooij, op Radio 1.
niet veel bijzonders dus, wel weer dit verhaal :hmmm:
Joran van der Sloot heeft 25 duizend dollar van zelfverklaard mentalist Uri Geller gehad. Dat stelt hij in zijn bekentenis tegenover de Peruaanse politie, die door De Telegraaf op internet is gezet.

Hij zou het geld hebben gekregen omdat hij meewerkte aan een televisieprogramma over bedrog via internet. Voor zijn informatie zou hij eerst tienduizend dollar contant hebben gehad en vervolgens vijftienduizend dollar via zijn bankrekening.

De verdachte van de moord op Stephany Flores stelt verder dat hij haar een elleboogstoot tegen haar neus gaf nadat ze hem sloeg. Daardoor zou ze met haar hoofd tegen de muur zijn geklapt. Vervolgens probeerde hij haar te wurgen met zijn blote handen, maar toen dat niet ging gebruikte hij een shirt om haar alsnog om te brengen.

Eerder werd gesuggereerd dat hij een tennisracket gebruikte, maar dat is volgens hem niet het geval. Het kwam in de hotelkamer tot een vechtpartij nadat Van der Sloot een mailtje had geopend met de tekst 'ik ga je vermoorden, mongooltje', waarbij werd verwezen naar zijn betrokkenheid bij de verdwijning van Natalee Holloway.

Na de moord vluchtte Van der Sloot met de auto van Flores. Verschillende taxichauffeurs hielpen hem tijdens zijn vlucht, ook nadat hij aangaf op de vlucht te zijn omdat hij Flores had vermoord. Wel eisten enkele chauffeurs al zijn spullen op, waaronder een horloge dat zevenduizend dollar waard zou zijn.

Zijn inkomsten haalde Van der Sloot volgens eigen zeggen onder meer uit een zaak in Thailand. Hij zou pizza's, broodjes en koffie verkopen, wat jaarlijks twintigduizend euro op zou brengen. Verder zou hij veel geld verdienen op pokertoernooien.

Het is mogelijk dat Van der Sloot zich rijker voordoet dan hij is om de indruk te wekken dat hij de moord op Flores niet heeft gepland om haar geld af te pakken. Het is in zijn voordeel als de rechter gelooft dat de moord in een opwelling werd gepleegd, dan krijgt hij een lagere straf. Eerder werd al bekend dat hij geld kreeg van de familie van Natalee Holloway. Hij had voorgesteld meer te vertellen over haar verdwijning in ruil voor geld. In de bekentenis stelt Van der Sloot dat hij negenduizend dollar van de advocaat van de familie heeft gehad. Van der Sloot wist niet dat de FBI al was ingeschakeld.

Toen Van der Sloot zijn foto in de krant zag, probeerde hij zich volgens eigen zeggen over te geven bij een politiebureau in Vasco de Gama. De agenten daar zouden hem raar hebben aangekeken en raadden hem aan zich bij een ander bureau te melden.

Een volgende taxichauffeur was 'behulpzamer'. Hij belde zijn neef, die politiechef is in Santiago. Daarop ging de taxi op weg, later werd de wagen 'om veiligheidsredenen' onderschept.

Uiteindelijk werd Van der Sloot uitgeleverd aan Peru. Hij zit in de zwaarbewaakte Castro Castro gevangenis. Als Van der Sloot schuldig wordt bevonden kan hij een celstraf tussen de 15 en 35 jaar krijgen. Het is nog onduidelijk wanneer zijn proces begint.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/390209/1 ... eller.html

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door GTRene » 14 jun 2010, 11:24

ah, iets meer...
9:40 De Peruaanse recherche houdt er ernstig rekening mee dat Joran van der Sloot de 21-jarige Stephany Flores (foto) heeft gemarteld. Hij zou dit hebben gedaan om de pincodes van haar kredietkaarten te stelen, schrijven Peruaanse nieuwssites.

In zijn volledige verklaring, die te lezen staat op De Telegraaf (de 10 pagina's lange verklaring van Joran van der Sloot), zegt Van der Sloot dat hij haar "een klap" gegeven heeft. "Precies op haar neus, er was overal bloed".

Volgens zijn verklaring was Joran zo kwaad dat hij haar vervolgens met beide handen bij haar keel pakte en haar wurgde, een minuut lang. "Toen realiseerde ik me wat ik aan het doen was", aldus Van der Sloot. Hij stond op, dacht na, pakte een overhemd en drukte dat op haar gezicht tot ze dood was.

De aanleiding voor de woede van de Nederlander was een mailtje op zijn laptop dat niet voor de ogen van Stephany bedoeld was en dat verwees naar de moord op Natalee Holloway. "Ik legde uit dat ik vijf jaar geleden was gearresteerd, dat ik werd verdacht van de verdwijning van dat meisje... Terwijl ik dit vertelde, sloeg ze me links op mijn hoofd met haar vuist". Waarna Joran niet meer te houden was.

Cel met toiletgat in de grond
Joran zit nu in de beruchte Castro gevangenis in Lima in Peru. Hij heeft een cel van 3 bij 2,5 meter met alleen een wasbak, een toiletgat in de grond en een bed. "Ik ben bang dat ik vermoord word", heeft hij aan de politie toegegeven.

Van zijn eerdere zelfverzekerde houding is nu weinig meer over. Joran zou zich onzeker en depressief gedragen.

Moeder is onderweg
Anita van der Sloot, de moeder van Joran, zou woensdag in Lima arriveren. Dat zegt Greta van Susteren, sterreporter van de Amerikaanse zender Fox. Anita van der Sloot stuurde deze boodschap aan haar zoon: "Sinds ik heb gehoord van je problemen in Peru, blijven mensen me bellen. Wees sterk en moedig en vertrouw op God, dan zal alles goed komen. Ik kan nu niet reizen."

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door wjn » 14 jun 2010, 12:33

Macboy schreef:
wjn schreef:Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar je reactie/mening op/over de steeds wisselende "verklaringen" van Joran S. Wat moet je dan met zo'n persoon, vrijlaten omdat ie steeds tegenstrijdige verklaringen afgeeft, of misschien verlof geven, waarvan ie niet sowieso meer terugkomt.
Wat heeft het vrijlaten hier nu weer mee te maken ? Je denkt toch niet dat politie alleen de informatie heeft die wij ook hebben lol ? Je moet begrijpen dat onder bewijs meer valt dan alleen een verklaring. En een verklaring heb je niet nodig om een zaak rond te krijgen. Bewijs kun je op verschillende manieren leveren: een verklaring is daar maar één voorbeeld van.

Ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan en ik zeg ook niet dat hij het WEL heeft gedaan. Ik zeg alleen dat op basis van de informatie die we tot nu toe hebben je er geen drol over kunt zeggen. Maar grote kans natuurlijk dat hij veroordeeld wordt op basis van bijvoorbeeld alle volledige beelden.

Mij gaat het er alleen om dat mensen meer moeten nadenken dan zomaar afgaan wat uit de media allemaal naar voren komt in zo'n zaak omdat het niet altijd betrouwbaar is en vrijwel nooit volledig is.

@ Rene: als ze het lijk vinden dan hebben ze natuurlijk nog steeds geen sterke zaak. Of heb je de beelden toen niet gezien bij Peter R. de Vries ? Joran heeft tijdens de geheime beelden geroepen dat Natalee opeens begon te shaken en dat zou betekenen dat hij dus hoogstens het lijk heeft begraven. Van moord of doodslag kun je dan niet spreken zonder nader bewijs.

En wat betreft TBS in dit soort zaken heb je gelijk: je moet er in principe vanuit gaan dat mensen dan nooit meer vrijkomen.
Mijn reactie/vraag was meer algemeen bedoeld, niet specifiek betreffende dit Joran S. verhaal. En tussen de regels door staat ook je antwoord ;)

Met "vrijlaten" doel ik ook op TBS/verlof wat in NL gebeurd, je komt nooit van TBS af, maar kunt wel met verlof? En dan komen sommigen (de ergste idd) niet meer terug. Kun je ze dus net zogoed vrijlaten bedoel ik, kost minder geld (uiteraard is deze uitspraak gechargeerd !!).

Voor Joran, die heeft de pech dat ie in het verkeerde land tegen de lamp aan gelopen is, waar ze geestelijk gestoorden (want dat is ie wel naar mijn mening) ook in een normale gevangenis opsluiten.
Dat ie verklaart genoeg geld te hebben, is ook onzin. Dan hoeft ie niet eens te beginnen met afpersen, zo iemand heeft nooit genoeg geld.

Ik snap nog steeds niet het onderscheid tussen moord en doodslag in dit soort gevallen niet. Als het geen ongeluk is, en dat is duidelijk niet het geval, is het gewoon moord. Punt.

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Ravin ///M » 14 jun 2010, 12:34

Macboy schreef:Je weet zelf net zo goed als ik dat hij op dit forum door de meesten al lang als dader wordt gezien. En mij verwijten dat ik juridisch jargon gebruik lijkt mij ook niet echt gefundeerd. Mijn laatste posts over bewijs en verklaringen was specifiek bedoeld in reactie op de vraag van wjn. Heb me buiten dat volgens mij altijd vrij normaal en objectief opgesteld en hopelijk wordt dat beetje tegengas ook wel gewaardeerd hier.
:?: Met de verkeerde misdadiger uit bed gestapt kerel? Volgens mij verweet ik je niets en buiten dat
lijkt het me duidelijk dat ik de boel probeerde te relativeren zonder iemand voor de borst te stuiten. Chill.

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Ravin ///M » 14 jun 2010, 12:41

GTRene schreef:9:40 De Peruaanse recherche houdt er ernstig rekening mee dat Joran van der Sloot de 21-jarige Stephany Flores (foto) heeft gemarteld. Hij zou dit hebben gedaan om de pincodes van haar kredietkaarten te stelen, schrijven Peruaanse nieuwssites.
Hoe willen ze dat dan weer bewijzen. De ene keer is er weinig met haar lichaam aan de hand,
dan is ze met een tennisracket geslagen, nu dus gekeeld en gewurgd, eerder lag haar lichaam
aan het voeteneinde van het bed, dan weer in bad omdat Joran die hotelmedewerker de deur op
en liet doen... hoe willen ze precies aantonnen wta er in die kamer is gebeurd?

Wel schijnt hij dus de taxichauffeurs verteld te hebben dat hij har vermoord heeft; rare twist - de
taxichauffeurs worden voor medeplichtigheid aangeklaagd, dus hebben geen rol in het een-oor-
aannaaien van Joran...

anyway, nu eerst voetbal kijken :mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door GTRene » 14 jun 2010, 12:45

:mrgreen:

die Joran, die naait je zo een Ooran :wink:

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Hans » 14 jun 2010, 14:23

Misschien is dit al gepost?
John van den Heuvel: JORAN

Misdaad - Opinie

MAANDAG 14 JUNI 2010 10:15

Tweeënhalf jaar geleden vroeg ik me in mijn column af hoe Joran van der Sloot zich in zijn cel zou voelen. Hij was eind 2007 voor de tweede keer gearresteerd vanwege de verdwijning van Natalee Holloway en zat vast in een Arubaanse politiecel. De triomfantelijke blik in zijn ogen toen de celdeur wegens gebrek aan bewijs weer openzwaaide, was stuitend. Ook afgelopen dagen probeerde ik me regelmatig voor te stellen wat er nu in Jorans hoofd omgaat. Zou hij spijt hebben of zich alleen maar suf piekeren hoe hij de dans dit keer kan ontspringen? Zou er enig mededogen zijn in de richting van de slachtoffers, nabestaanden en zijn eigen familie of zwelgt hij in zelfmedelijden en ontkenning? Wat een triest bestaan heeft deze knaap sinds augustus 2005 geleid en wat heeft hij veel mensen verdriet aangedaan. Hoe bestaat het dat je de nabestaanden van Natalee Holloway zo lang in onzekerheid houdt, ze zelfs durft af te persen, en intussen pokerend de wereld rondtrekt? Dat schrijft John van den Heuvel in De Telegraaf vandaag.

Ik vraag me ook af hoe de enorme volkswoede die zijn bekentenis tegenover Patrick van der Eem ontketende, van invloed is geweest op zijn latere ontsporingen. Want een normaal leven kon hij na die tv-uitzendingen natuurlijk niet meer leiden. In Nederland, Amerika en op Aruba was hij person non grata en zijn vlucht naar andere werelddelen kostte handenvol geld. Joran van der Sloot werd een opgejaagd roofdier en die zijn levensgevaarlijk als ze in een hoek worden gedreven.

Ik voel nul mededogen met Joran van der Sloot, die de schijn nu wel heel zwaar tegen heeft. Maar de beelden die afgelopen dagen uit Peru voorbijtrokken, waren niet erg fris. Dat de politie in Peru trots is op haar vangst is prima, maar om de hoofdverdachte vervolgens dagenlang als een soort kermisattractie langs cameraploegen en volksmenigten te leiden, gaat ver. Bovendien vraag ik me af in hoeverre het justitieapparaat zich er straks niet zelf mee in de vingers snijdt. Het lijkt er steeds meer op dat de basisrechten, die iedere verdachte – dus ook Joran van der Sloot – heeft, met voeten zijn getreden.

Er waren geen tolken of advocaten bij essentiële verhoren en de ’uitlevering’ door Chili klopte juridisch gezien van geen kant. Onze Nederlandse vertegenwoordigers in Chili en Peru stonden erbij en keken ernaar. Handige advocaten – die heb je ook in Peru – staan al klaar om de messen te slijpen.
Anders dan door veel mensen wordt gedacht, heeft Peru wel degelijk onafhankelijke rechters, die kritisch naar een politieonderzoek kijken en strafkorting kunnen geven vanwege procedurefouten. Het is dus in ieders belang dat nu geen middeleeuws volksgericht ontstaat. Met deze knaap hoeft niemand medelijden te hebben en als hij schuldig wordt bevonden, verdient hij wat mij betreft de zwaarst mogelijke straf. Maar iedere verdachte heeft wel recht op een eerlijk proces. Ook Joran van der Sloot.

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Ravin ///M » 14 jun 2010, 14:29

Helemaal mee eens!

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Tom » 14 jun 2010, 14:29

Goed artikel en volledig mee eens.

Ondanks dat ik mij niet kan voorstellen dat hij er niets mee te maken, hij heeft alle schijn tegen. Gun hem z'n vrijheid ook niet (vanwege Holloway, alle leugens enz.).

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door wjn » 14 jun 2010, 15:41

In Nederland, Amerika en op Aruba was hij person non grata en zijn vlucht naar andere werelddelen kostte handenvol geld. Joran van der Sloot werd een opgejaagd roofdier en die zijn levensgevaarlijk als ze in een hoek worden gedreven.
Slaat natuurlijk nergens op. Zijn gok- & drankverslaving jaagt 'm de wereld door en kost geld, the easy way out.

Ze kunnen de ouders (nou ja, eentje dan nog) medeplichtig stellen wegens wanopvoeding van hun zoon.

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Ravin ///M » 14 jun 2010, 17:19

Hij heeft geen medelijden of begrip voor zijn daden he. Wat hij zegt, is dat hij een
beeld probeert te vorman van de situatie waar het dier zich in bevind. Iets dat van
zichzelf slecht is kan alleen maar slechtere daden komen als de gecreeerde situatie
het in de hand werkt, dat is wat hij zegt.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Macboy » 15 jun 2010, 15:16

Ravin en Wjn: aangezien mijn tekst serieus bedoeld was had ik geen smiley gebruikt (staat zo stom) maar het is ook zeker niet als een aanval naar jullie bedoeld, integendeel (je weet inderdaad nooit hoe iets overkomt).

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Xave30 » 15 jun 2010, 23:59

Aruba, Peru to swap notes on Joran van der Sloot

Aruban and Peruvian authorities have agreed to "help each other" in the murder investigation of Stephany Flores - in which Joran Van der Sloot is the prime suspect, Aruban government spokesman Taco Stein told CNN Tuesday.

Investigators hope the cooperation will lead to new information about the disappearance of Alabama teenager Natalee Holloway in 2005 in Aruba. Van der Sloot is also a suspect in that case.

Following a phone meeting with Peruvian judge Carlos Morales on Tuesday morning, Stein said Peruvian authorities have agreed to allow Aruban investigators into Peru once a formal request has been made. He did not indicate when that more formal request would take place or when Aruban investigators are expected to arrive in Peru, but described the meeting as a "positive start" to information sharing.

On Monday, van der Sloot, who is in the Miguel Castro Castro prison in Lima, was awaiting a psychological evaluation, prison authorities said. He is in a high-security area of the prison where only two of 10 cells are occupied, and he has no contact with inmates in the general prison population. He is under guard 24 hours a day, authorities said. The only other inmate in the area is alleged Colombian hit man Hugo Trujillo Ospina.

The two have spent some time together in a common area where there is a television set and weights made of out of broomsticks and soda bottles, authorities said.

On Monday, van der Sloot's attorney resigned saying the job was causing too many problems for him.

According to transcripts of his confession, van der Sloot said he elbowed Flores in the face before strangling her and then suffocating her with his own shirt.

– CNN's David Ariosto contributed to this report.
Bron: http://news.blogs.cnn.com/2010/06/15/ar ... ot/?hpt=T2

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door SteV6 » 16 jun 2010, 10:36

Uri Geller betaalde ticket Van der Sloot
Uitgegeven: 16 juni 2010 09:56
Laatst gewijzigd: 16 juni 2010 10:21

AMSTERDAM - Illusionist Uri Geller betaalde voor Joran van der Sloot een ticket enkele reis vanuit Peru naar Aruba en 600 dollar (487 euro) voor onkosten.

© NU.nl/Chris HeijmansDat staat in een verklaring van de Israëlische mentalist Geller die woensdag is bekendgemaakt.

Geller wilde met Van der Sloot werken en hem voor de televisie onder hypnose brengen om zo meer informatie te krijgen in de zaak van Natalee Holloway.



SBS6, met wie Geller in Nederland werkt, zag vanaf het begin niets in dit idee en wilde ''Van der Sloot geen podium bieden'', aldus een woordvoerder van de zender.


Documentaire

Toen SBS6 geen inhoud aan het plan wilde geven voor de televisieshow The New Uri Geller in Holland besloot Geller zelf door te gaan voor een documentaire. Via Facebook legde een van de producers contact met Van der Sloot, die zijn medewerking toezegde.

Van der Sloot gaf aan dat hij in Peru zat en geen plannen had om terug te gaan naar Aruba. Enkele dagen later hoorde Geller dat Van der Sloot werd gezocht voor een moord in Peru en viel het plan in duigen.

''Elke beschuldiging van Van der Sloot dat ik hem meer geld betaald zou hebben, is absoluut niet waar'', zo stelt Geller.
Bron: www.nu.nl

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Metchu » 16 jun 2010, 12:11

geller, ook zo'n oplichter! naar mannetje vind ik dat...


MUGSHOT:

Afbeelding

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Xave30 » 16 jun 2010, 16:43

Imposante mugshot.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Macboy » 16 jun 2010, 17:15

Wacht even ! Ik herinner me opeens een uitzending waarin Geller aankondigde dat er een hele bijzondere gast zou verschijnen en dat het heel moeilijk zou zijn en dat het misschien zou lukken. Ik dacht dat dit een soort cliffhanger was (was de eerste keer dat ik er naar keek) en de volgende week was die gast er niet en had ik verder niet meer gekeken. Ik dacht dat het Michael Jackson zou zijn, maar nu wetende dat hij Joran bedoelde vallen de puzzelstukjes op hun plek !

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Bericht door Xave30 » 16 jun 2010, 23:14

^^ lol!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Artosevo, Bokkepoot en 15 gasten