Spee heeft het nu helemaal voor elkaar
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- Erik2
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:20
- Locatie: Breda
- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Hahaaa wat een mop dit zeg.
Alsof ik daar moeite voor ga doen om een ander erbij te naaien. Hop inhalen gas erop wegwezen. Opbokken.
Laat ze eerst maar afdwingen dat leasemaatschappijen kentekens vrij gaat geven omwille van dit soort zaken. Als dat eenmaal gelukt is in 2012 ofzo..........
Zoals ik het begrijp gaan ze pas aan de slag als er herhaaldelijk meldingen over je rijstijl binnenkomen. Dan ga je geobserveerd worden en uiteindelijk zal altijd de observatie van de agent basis moeten zijn voor een veroodeling / bekeuring waarbij burgerverklaringen hoogstens ondersteunend bijdragen.
Als het zover is heb je die bekeuring dubbel en dwars verdiend trouwens.
Die 59 die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt hebben het stuk voor stuk verdiend.
Is weer bangmakerij van Spee, is ie goed in.
E
Alsof ik daar moeite voor ga doen om een ander erbij te naaien. Hop inhalen gas erop wegwezen. Opbokken.
Laat ze eerst maar afdwingen dat leasemaatschappijen kentekens vrij gaat geven omwille van dit soort zaken. Als dat eenmaal gelukt is in 2012 ofzo..........
Zoals ik het begrijp gaan ze pas aan de slag als er herhaaldelijk meldingen over je rijstijl binnenkomen. Dan ga je geobserveerd worden en uiteindelijk zal altijd de observatie van de agent basis moeten zijn voor een veroodeling / bekeuring waarbij burgerverklaringen hoogstens ondersteunend bijdragen.
Als het zover is heb je die bekeuring dubbel en dwars verdiend trouwens.
Die 59 die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt hebben het stuk voor stuk verdiend.
Is weer bangmakerij van Spee, is ie goed in.
E
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Het vervelende is,voor sommige berijders, dat er al leasemaatschappijen zijn hun kentekens laten registreren op naam van berijders.Laat ze eerst maar afdwingen dat leasemaatschappijen kentekens vrij gaat geven omwille van dit soort zaken. Als dat eenmaal gelukt is in 2012 ofzo..........
@Hendrik,
Dat zou allang standaard moeten zijn op de auto's

Laatst gewijzigd door Erik K. op 10 jan 2007, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans
- Berichten: 2696
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59
-
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
Viel achteraf mee.
Maar ik schrok wel, had net voor Maastricht nog 200+ op het klokje
Maar daar ging het niet over, mensen hadden die kliklijn gebeld over mijn invoegen en later asociaal optrekken en snelheid.
EEN ECHTE ASO, aanpakken dat volk 8)
Wij hier op DF noemen dat: "op snelheid invoegen", die mensen dachten er anders over.
Heb die agent 3 keer aan de telefoon gehad, en het eindigde met een waarschuwing.(en het zal nog wel ergens staan)
Maar ik schrok wel, had net voor Maastricht nog 200+ op het klokje

Maar daar ging het niet over, mensen hadden die kliklijn gebeld over mijn invoegen en later asociaal optrekken en snelheid.
EEN ECHTE ASO, aanpakken dat volk 8)
Wij hier op DF noemen dat: "op snelheid invoegen", die mensen dachten er anders over.
Heb die agent 3 keer aan de telefoon gehad, en het eindigde met een waarschuwing.(en het zal nog wel ergens staan)
- Hans
- Berichten: 2696
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59
Asociaal optrekken? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen? Ik dacht dat er in Nederland (nog) geen acceleratie limiet was, en snelheid? hoe hebben die mensen dat in godsnaam gemeten? Als ze mij zouden bellen zou ik zeggen dat ik helemaal niet weg ben geweest die dag en dat de auto thuis in de garage stond. Die burger zal het kenteken wel niet goed gelezen hebben, ze hebben namelijk niet het geoefende oog van een politieagent zoals u.Marcelvv schreef:Viel achteraf mee.
Maar ik schrok wel, had net voor Maastricht nog 200+ op het klokje![]()
Maar daar ging het niet over, mensen hadden die kliklijn gebeld over mijn invoegen en later asociaal optrekken en snelheid.
Iedere keer als ik denk dat het niet erger kan in dit land weten ze me toch weer te verassen.
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Nee, wij hebben inderdaad wel wat beters te doen.Erik schreef:Alsof ik daar moeite voor ga doen om een ander erbij te naaien. Hop inhalen gas erop wegwezen. Opbokken.
Maar juist de schoolmeester die 80 rijdt waar je 120 mag en al met z'n vingertje zwaait als je er met 110 voorbijgaat - die gaat bellen.
En terecht of niet, je staat weer ergens geregistreerd. En de precieze omstandigheden waaronder gaan ze echt niet allemaal in het volgende databaseveldje tikken.
Just call me paranoid, maarre... van die Orwelliaanse registratiedrift worden uiteindelijk altijd de verkeerde mensen het slachtoffer.
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Ik ben echt zo blij dat de politie zich hier totaal niet druk maakt over zaken als te hard rijden etc.
Ging een keertje zijwaards de rotonde om (niemand in de buurt), werd even later tot stopped gemaand door ome agent en vroeg me een paar dingen over de auto, keek er een beetje na en zei daarna (vertaald) : dat glijdt lekker zijwaards over de weg zo, volgende keer wel even twee keer kijken dat wij het niet zien he
Het zou alleen wel mooi zijn als ze nou WEL wat deden tegen links plakkers en andere idioten. (te hard rijden en dergelijk hoeft niet per se aso gedrag te zijn) Maar ook dat doen ze niet.
Nou ja, kan niet klagen als ik zo zie hoe het er in Nederland aan toe gaat. Ik bedoel ze hebben hier nog steeds niet eens flitspalen. En in al die jaren hier ooit 1 keer een laser controle gezien.
Hopenlijk komt die Evo nog op tijd voordat hier ooit een einde aan komt (zal waarschijnlijk ooit wel gebeuren)
Ging een keertje zijwaards de rotonde om (niemand in de buurt), werd even later tot stopped gemaand door ome agent en vroeg me een paar dingen over de auto, keek er een beetje na en zei daarna (vertaald) : dat glijdt lekker zijwaards over de weg zo, volgende keer wel even twee keer kijken dat wij het niet zien he
Het zou alleen wel mooi zijn als ze nou WEL wat deden tegen links plakkers en andere idioten. (te hard rijden en dergelijk hoeft niet per se aso gedrag te zijn) Maar ook dat doen ze niet.
Nou ja, kan niet klagen als ik zo zie hoe het er in Nederland aan toe gaat. Ik bedoel ze hebben hier nog steeds niet eens flitspalen. En in al die jaren hier ooit 1 keer een laser controle gezien.
Hopenlijk komt die Evo nog op tijd voordat hier ooit een einde aan komt (zal waarschijnlijk ooit wel gebeuren)

-
- Berichten: 235
- Lid geworden op: 06 jul 2006, 00:30
Spee is wel eens gevolgd door de camera's van peter r de vries, ze konden hem niet betrappen op een overtreding. Zijn 3vo collega echter wel! LOL!!
Lees onderstaand artikeltje maar eens:
(link werkte niet dus hele artikeltje even gekopieerd hiernaartoe)
Wij van Flitsservice willen graag voor u een dossier aanleggen over hetgene wat zich heeft voorgevallen in het TV programma ’Peter R. de Vries, Misdaadverslaggever’ van Donderdag 13 December. Hierin werd het rijgedrag van de heren controleurs langs de weg aan de kaak gesteld, nadat ze klaar waren met hun snelheidscontrole.
Daar liet men het echter niet bij, ook de rijstijl van Dhr. Spee van het bureau Verkeershandhaving werd onder de loep genomen en als laatste werd ook de rijstijl van Bert Woudenberg van de verkeersveiligheidsorganisatie 3VO op video vastgelegd. Dit had wat onverwachte uitkomsten, Dhr. Woudenberg blijkt namelijk een rasechte doorrijder te zijn! In sommige gevallen zelfs een hardrijder, wat wij uiteraard ten zeerste afkeuren. Wij van Flitsservice pleiten al vanaf het begin dat een versoepeling van de strikte marges op de maximum snelheid wel gewenst zou zijn, zodat men niet overal superstrak op de teller hoeft te gaan rijden. Dat diverse controleurs (en Dhr. Woudenberg) zelf laten zien, dat het uitermate moeilijk is om binnen deze marges te blijven, zegt natuurlijk heel wat.
Schrijnend is echter, dat Dhr. Woudenberg zelfs echt asociaal te hard rijd ter hoogte van werkzaamheden. Een bermmaaier hoeft u helemaal niet met 70 km per uur voorbij te rijden, volgens Dhr. Woudenberg van de verkeersveiligheidsorganisatie 3VO mag u er gewoon voorbij racen met 140 (150 op de teller) kilometers per uur. Een bermmaaier is namelijk iets anders dan echte werkzaamheden over een traject van meerdere kilometers. Kortom, ziet u matrixborden boven de weg die 70 aangeven? Geeft niet! Gewoon uw eigen intrepetatie eraan geven. Dhr. Woudenberg gaat u hieronder precies uitleggen hoe dat zit.
De video's die we u presenteren zijn uiteraard gedeeltes uit het eerder genoemde SBS6 programma dat gepresenteerd word door Peter R. de Vries. U kunt ze in twee verschillende formaten bekijken; in het DivX en in het RealPlayer formaat. RealPlayer heeft als voordeel dat het stukken kleiner is dan DivX omdat de beelden beter gecomprimeerd worden. Nadeel hiervan is echter dat de tachograaf die in de volgwagen zit, door de hoge compressie niet meer af te lezen valt. In het tweede filmpje zijn geen bijzonderheden, dus als het u niet uitmaakt, kies dan de RealPlayer versie.
Om te beginnen hebben we een groot gedeelte van de audio in het programma ook opgenomen. Hier is het begin van het programma te beluisteren: Start, uitzending Peter R. de Vries. Doordat we nog geen provider hebben gevonden die zo vriendelijk is om de complete DivX versie van het programma te hosten (300 Mb+) moeten we het even op deze manier doen. Mochten er providers zijn die wel zo vriendelijk kunnen zijn om het geheel te kunnen hosten, dan houden we ons zeer aanbevolen! Door actieve mirroring zouden we zelfs de grote bestanden over meerdere servers kunnen verspreiden, input is dus zeer welkom!
Affijn voor nu ziet u hieronder wat screenshots van het programma, met de audiofile (3,5 Mb) zou u het een en ander alsnog kunnen volgen:
De uitzending begint met statistieken van afgelopen jaar (2000):
01 - 10 km/u 62,0%
11 - 15 km/u 19,7%
16 - 20 km/u 10,2%
21 - 25 km/u 4,9%
26 - 30 km/u 2,7%
31 - 35 km/u 0,3%
36 - 40 km/u 0,2%
De subcatagorieen waar de 5,6 miljoen SNELHEIDSboetes zijn gevallen.
Dan word getoond hoe de volgauto geprepareerd wordt met een tachograaf en zoals hier te zien is, een van de twee mini camera'atjes. Niet CAMERA (groot), meneer Woudenberg.
Daarna worden de voorbereidingen getoond. Grappig is dat daar voor een groot gedeelte het Internetmedium voor gebruikt werd. Helaas werd onze site niet genoemd, ondanks dat deze veel gebruikt is (gezien in onze bezoekerstellers). Aan dit shot is wel onze fusie partner te zien, notabene in het rood. Wilde ik u stiekem toch niet onthouden. verkeer.pagina.nl waar dit shot van is, is inmiddels alweer geupdate en tuftufclub.NU is dan ook vervangen door Flitsservice.nl SMS. Een goede zaak.
Bewust of onbewust, we weten het niet... Maar deze oude VVN poster willen we u toch niet laten onthouden. Hij is vooral van toepassing op hetgene wat zich af gaat spelen wat verderop in dit dossier beschreven is.
In dit filmpje ziet u hoe Bert Woudenberg, verkeersovertreding op verkeersovertreding maakt.
Coureur Woudenberg (3VO) (DivX - 28 Mb)
Coureur Woudenberg (3VO) (RealPlayer - 20 Mb)
- waarschuwing! (click) -
Commentaar van Dhr. Woudenberg nadat hij geconfronteerd is met deze video. (waarschuwing, ernstig lachwekkend!)
Woudenberg zoekt een excuus (DivX - 28 Mb)
Woudenberg zoekt een excuus (RealPlayer - 20 Mb)
- waarschuwing! (click) -
Na afloop van de uitzending is iemand zo slim geweest om volop research te doen naar het antwoordapparaat van meneer Woudenberg. Blijkbaar was het erg simpel om zijn telefoonnummer van thuis te vinden, daar uit het filmpje al bleek dat het voor een bekende niet moeilijk uit te vinden is waar de woordvoerder van 3VO woont en het telefoonboek ter hand neemt daarna. De pincode van een KPN Voicemail box is misschien wat moeilijker te achterhalen maar het is toch echt gelukt. Van het geheel is een mooi MP3'tje in elkaar gezet.
Voicemailberichten (MP3 - 1 Mb)
- waarschuwing! (click) -
De kijkcijfers mogen niet slecht genoemd worden van deze uitzending van Peter R. de Vries lijkt mij. Een marktaandeel van 27%, dus ruim een op de vier -op dat moment- tv kijkende Nederlanders keek dus naar de capriolen van Dhr. Woudenberg. Een teken dat het blijkbaar erg leeft in Nederland.
Artikel in de Telegraaf, vooraankondiging van de TV uitzending.
Persbericht 3VO naar aanleiding van het artikel in de Telegraaf.
Lezersreactie:
GEWELDIG die aktie van Peter R de Vries, ik ben namelijk enkele jaren geleden in Waddinxveen rechts ingehaald door naar mijn mening een halve zool die als een raket door Waddinxveen heen reed. En tot mijn stomme verbazing zag ik, dat het mijn bijna buurman (blokje huizen verderop) bleek te zijn; Bert Woudenberg.
Vanaf dat moment heb ik met versterkte belangstelling zijn rijgedrag gade geslagen en kwam toen al tot de conclusie dat hij niet erg voorbeeldig reed. Nogmaals prima gedaan, hij zal wel wat rustiger gaan rijden nu.
Adrie van Doorn
Helaas kunnen we niet alles op Internet zetten, dat wil zeggen, de complete uitzending. Dat kost teveel bandbreedte en er zullen waarschijnlijk niet eens zo gek veel mensen zijn die trek hebben om 300 Mb te downloaden denken we persoonlijk. De hele uitzending was zeer geslaagd, als u het gemist heeft, dan heeft u echt wat gemist. Hopelijk maken bovenstaande video's nog iets goed.
Waarschuwing!
Let op! Link aub niet direct naar de video's! Toon wat respect en verwijs naar deze reportage in zijn algemeen. Zodra we constateren dat er toch directe verwijzingen worden gedaan vanaf andere pagina's dan zijn wij genoodzaakt om de URL iets aan te passen wat resulteert in een 404 error. Uiteraard kunnen we ook andere beveiligingen toepassen, maar toon aub wat begrip! Bedankt.
Dit is de dossierlink (klik rechts, en dan "copy shortcut")
Foto's, captures en tekst: Dave (een van de beheerders van deze site)
Speciale dank: Frank van Klaveren van bb3.nu (uitlenen videorecorder, alleen DVD hier)
Terug naar het reportage overzicht

Lees onderstaand artikeltje maar eens:
(link werkte niet dus hele artikeltje even gekopieerd hiernaartoe)
Wij van Flitsservice willen graag voor u een dossier aanleggen over hetgene wat zich heeft voorgevallen in het TV programma ’Peter R. de Vries, Misdaadverslaggever’ van Donderdag 13 December. Hierin werd het rijgedrag van de heren controleurs langs de weg aan de kaak gesteld, nadat ze klaar waren met hun snelheidscontrole.
Daar liet men het echter niet bij, ook de rijstijl van Dhr. Spee van het bureau Verkeershandhaving werd onder de loep genomen en als laatste werd ook de rijstijl van Bert Woudenberg van de verkeersveiligheidsorganisatie 3VO op video vastgelegd. Dit had wat onverwachte uitkomsten, Dhr. Woudenberg blijkt namelijk een rasechte doorrijder te zijn! In sommige gevallen zelfs een hardrijder, wat wij uiteraard ten zeerste afkeuren. Wij van Flitsservice pleiten al vanaf het begin dat een versoepeling van de strikte marges op de maximum snelheid wel gewenst zou zijn, zodat men niet overal superstrak op de teller hoeft te gaan rijden. Dat diverse controleurs (en Dhr. Woudenberg) zelf laten zien, dat het uitermate moeilijk is om binnen deze marges te blijven, zegt natuurlijk heel wat.
Schrijnend is echter, dat Dhr. Woudenberg zelfs echt asociaal te hard rijd ter hoogte van werkzaamheden. Een bermmaaier hoeft u helemaal niet met 70 km per uur voorbij te rijden, volgens Dhr. Woudenberg van de verkeersveiligheidsorganisatie 3VO mag u er gewoon voorbij racen met 140 (150 op de teller) kilometers per uur. Een bermmaaier is namelijk iets anders dan echte werkzaamheden over een traject van meerdere kilometers. Kortom, ziet u matrixborden boven de weg die 70 aangeven? Geeft niet! Gewoon uw eigen intrepetatie eraan geven. Dhr. Woudenberg gaat u hieronder precies uitleggen hoe dat zit.
De video's die we u presenteren zijn uiteraard gedeeltes uit het eerder genoemde SBS6 programma dat gepresenteerd word door Peter R. de Vries. U kunt ze in twee verschillende formaten bekijken; in het DivX en in het RealPlayer formaat. RealPlayer heeft als voordeel dat het stukken kleiner is dan DivX omdat de beelden beter gecomprimeerd worden. Nadeel hiervan is echter dat de tachograaf die in de volgwagen zit, door de hoge compressie niet meer af te lezen valt. In het tweede filmpje zijn geen bijzonderheden, dus als het u niet uitmaakt, kies dan de RealPlayer versie.
Om te beginnen hebben we een groot gedeelte van de audio in het programma ook opgenomen. Hier is het begin van het programma te beluisteren: Start, uitzending Peter R. de Vries. Doordat we nog geen provider hebben gevonden die zo vriendelijk is om de complete DivX versie van het programma te hosten (300 Mb+) moeten we het even op deze manier doen. Mochten er providers zijn die wel zo vriendelijk kunnen zijn om het geheel te kunnen hosten, dan houden we ons zeer aanbevolen! Door actieve mirroring zouden we zelfs de grote bestanden over meerdere servers kunnen verspreiden, input is dus zeer welkom!
Affijn voor nu ziet u hieronder wat screenshots van het programma, met de audiofile (3,5 Mb) zou u het een en ander alsnog kunnen volgen:
De uitzending begint met statistieken van afgelopen jaar (2000):
01 - 10 km/u 62,0%
11 - 15 km/u 19,7%
16 - 20 km/u 10,2%
21 - 25 km/u 4,9%
26 - 30 km/u 2,7%
31 - 35 km/u 0,3%
36 - 40 km/u 0,2%
De subcatagorieen waar de 5,6 miljoen SNELHEIDSboetes zijn gevallen.
Dan word getoond hoe de volgauto geprepareerd wordt met een tachograaf en zoals hier te zien is, een van de twee mini camera'atjes. Niet CAMERA (groot), meneer Woudenberg.
Daarna worden de voorbereidingen getoond. Grappig is dat daar voor een groot gedeelte het Internetmedium voor gebruikt werd. Helaas werd onze site niet genoemd, ondanks dat deze veel gebruikt is (gezien in onze bezoekerstellers). Aan dit shot is wel onze fusie partner te zien, notabene in het rood. Wilde ik u stiekem toch niet onthouden. verkeer.pagina.nl waar dit shot van is, is inmiddels alweer geupdate en tuftufclub.NU is dan ook vervangen door Flitsservice.nl SMS. Een goede zaak.
Bewust of onbewust, we weten het niet... Maar deze oude VVN poster willen we u toch niet laten onthouden. Hij is vooral van toepassing op hetgene wat zich af gaat spelen wat verderop in dit dossier beschreven is.
In dit filmpje ziet u hoe Bert Woudenberg, verkeersovertreding op verkeersovertreding maakt.
Coureur Woudenberg (3VO) (DivX - 28 Mb)
Coureur Woudenberg (3VO) (RealPlayer - 20 Mb)
- waarschuwing! (click) -
Commentaar van Dhr. Woudenberg nadat hij geconfronteerd is met deze video. (waarschuwing, ernstig lachwekkend!)
Woudenberg zoekt een excuus (DivX - 28 Mb)
Woudenberg zoekt een excuus (RealPlayer - 20 Mb)
- waarschuwing! (click) -
Na afloop van de uitzending is iemand zo slim geweest om volop research te doen naar het antwoordapparaat van meneer Woudenberg. Blijkbaar was het erg simpel om zijn telefoonnummer van thuis te vinden, daar uit het filmpje al bleek dat het voor een bekende niet moeilijk uit te vinden is waar de woordvoerder van 3VO woont en het telefoonboek ter hand neemt daarna. De pincode van een KPN Voicemail box is misschien wat moeilijker te achterhalen maar het is toch echt gelukt. Van het geheel is een mooi MP3'tje in elkaar gezet.
Voicemailberichten (MP3 - 1 Mb)
- waarschuwing! (click) -
De kijkcijfers mogen niet slecht genoemd worden van deze uitzending van Peter R. de Vries lijkt mij. Een marktaandeel van 27%, dus ruim een op de vier -op dat moment- tv kijkende Nederlanders keek dus naar de capriolen van Dhr. Woudenberg. Een teken dat het blijkbaar erg leeft in Nederland.
Artikel in de Telegraaf, vooraankondiging van de TV uitzending.
Persbericht 3VO naar aanleiding van het artikel in de Telegraaf.
Lezersreactie:
GEWELDIG die aktie van Peter R de Vries, ik ben namelijk enkele jaren geleden in Waddinxveen rechts ingehaald door naar mijn mening een halve zool die als een raket door Waddinxveen heen reed. En tot mijn stomme verbazing zag ik, dat het mijn bijna buurman (blokje huizen verderop) bleek te zijn; Bert Woudenberg.
Vanaf dat moment heb ik met versterkte belangstelling zijn rijgedrag gade geslagen en kwam toen al tot de conclusie dat hij niet erg voorbeeldig reed. Nogmaals prima gedaan, hij zal wel wat rustiger gaan rijden nu.
Adrie van Doorn
Helaas kunnen we niet alles op Internet zetten, dat wil zeggen, de complete uitzending. Dat kost teveel bandbreedte en er zullen waarschijnlijk niet eens zo gek veel mensen zijn die trek hebben om 300 Mb te downloaden denken we persoonlijk. De hele uitzending was zeer geslaagd, als u het gemist heeft, dan heeft u echt wat gemist. Hopelijk maken bovenstaande video's nog iets goed.
Waarschuwing!
Let op! Link aub niet direct naar de video's! Toon wat respect en verwijs naar deze reportage in zijn algemeen. Zodra we constateren dat er toch directe verwijzingen worden gedaan vanaf andere pagina's dan zijn wij genoodzaakt om de URL iets aan te passen wat resulteert in een 404 error. Uiteraard kunnen we ook andere beveiligingen toepassen, maar toon aub wat begrip! Bedankt.
Dit is de dossierlink (klik rechts, en dan "copy shortcut")
Foto's, captures en tekst: Dave (een van de beheerders van deze site)
Speciale dank: Frank van Klaveren van bb3.nu (uitlenen videorecorder, alleen DVD hier)
Terug naar het reportage overzicht
- Knot
- Berichten: 40146
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Heren, maak je niet druk. Laat iemand het kenteken van Spee natrekken. We gaan gewoon met heel driving-fun Spee aanklagen. Hoeveel moeite is het nou om in een verklaring te zeggen dat Koos naast je voor het stoplicht stond. Keek je aan, grimas op z'n gezicht, flink gassen en spuit 11 bij het wegrijden.
Ja Koos, wie een kuil graaft voor een ander...
Ja Koos, wie een kuil graaft voor een ander...
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Het enige dat je Koos Spee na kunt geven dat hij als een echte revo zich super strikt aan alle regeltjes houd, heb destijds de Peter R. de Vries aflevering gezien. Man is gewoon bezeten van de duivel die hij uit de verkeers crimineel wil drijven. Alle doelen heiligen daarvoor de middelen. Zie met als extra stok om te slaan emisie het nog wel komen van een systeem waarbij o.b.v. gps positie automatisch de max snelheid middels een begrenzer zal worden ingesteld. De natte droom van Spee, nu de tijd daar nog niet rijp voor is bedient bij zicht van het reeds succesvolle NSB model......... :twisted:allen schreef:Heren, maak je niet druk. Laat iemand het kenteken van Spee natrekken. We gaan gewoon met heel driving-fun Spee aanklagen. Hoeveel moeite is het nou om in een verklaring te zeggen dat Koos naast je voor het stoplicht stond. Keek je aan, grimas op z'n gezicht, flink gassen en spuit 11 bij het wegrijden.
Ja Koos, wie een kuil graaft voor een ander...
Zou wel eens een reallife soap willen zien waarin deze dwaas 24/7 word gevolgt in zijn doen en laten...... of een interview met zijn vrouw en eventuele kinderen als hij die heeft.......
Michel
- Hielke
- Berichten: 11635
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Spee is Spee, daar kan die stumper zelf niks aan doen.
Maar dat de gewone Jan met de pet in uniform hem zo makkelijk met deze onzin laat wegkomen begrijp ik niet. Het werkt zo stigmatiserend als de pest. In WW2 heulde bromsnor ook maar al te gemakkelijk met de vijand en nu met deze "verraad" en "volg" praktijken geeft justitie er blijk van zo weer om te kunnen gaan.
Boeven, junks, oplichters en dieven moeten ze vangen.
Maar dat de gewone Jan met de pet in uniform hem zo makkelijk met deze onzin laat wegkomen begrijp ik niet. Het werkt zo stigmatiserend als de pest. In WW2 heulde bromsnor ook maar al te gemakkelijk met de vijand en nu met deze "verraad" en "volg" praktijken geeft justitie er blijk van zo weer om te kunnen gaan.
Boeven, junks, oplichters en dieven moeten ze vangen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Enzo en 6 gasten