das eens wat anders dan een stuurkogel

krijgen de woorden "schiet" nu eens op met dat barrel een heel andere "lading"

Vandaar waarschijnlijk ook de nieuwe einddempers, die waren niet meer gasdichtBert ///M3 schreef:Mensen die bij een schietclub zitten hebben geen lege hulzen door de auto slingeren, wegwerp laten ze meestal op de baan en als het mee naar huis gaat voor herladen dan zit het in een koffer![]()
Maar als die huls daar terecht komt omdat er iemand voor zijn flikker geschoten was in de kofferbak dan had je ook gaten in de bodem gehad
Moet zeggen, ik heb er ook al aan zitten denken. De M5 zou moeten winnen maar ben wel benieuwd hoe het uitpakt. Wellicht binnenkort op bepaalde locatie?Stefan van Elst schreef: Dan wacht ik met smart op de filmpjes van de M5 tegen een zekere E36 M3
Moeten maar eens kijken, lijkt mij ook leuk het verschil te testen.Knot schreef:Moet zeggen, ik heb er ook al aan zitten denken. De M5 zou moeten winnen maar ben wel benieuwd hoe het uitpakt. Wellicht binnenkort op bepaalde locatie?Stefan van Elst schreef: Dan wacht ik met smart op de filmpjes van de M5 tegen een zekere E36 M3
Om toch maar duidelijk aan te geven dat ie niet 1 van deze heeft aangeschaft.Rico schreef:Maar waarom sedan in topictitel?
Eerst ff mijn Hardyschijf vervangen en nieuwe voorbanden er onder, komen binnenkort Michelin PS3's onderKnot schreef:
Moeten we idd eens doen Erik... ff een geschikte avond en locatie uitzoeken.
voor en achter de ps3?Erik K. schreef:Eerst ff mijn Hardyschijf vervangen en nieuwe voorbanden er onder, komen binnenkort Michelin PS3's onderKnot schreef:
Moeten we idd eens doen Erik... ff een geschikte avond en locatie uitzoeken.
Gebruikers op dit forum: MarcelV, Streetfighter232323 en 12 gasten