gaaf! Jacques Cousteau rulet de pan uit.. deze heeft ook het stukje Calypso op het achterdeksel right?Robin Hartog schreef:Ik heb sinds gisteren een nieuw horloge.![]()
donderdag krijg ik ook een geinige IWC.. foto's zullen volgen.
gaaf! Jacques Cousteau rulet de pan uit.. deze heeft ook het stukje Calypso op het achterdeksel right?Robin Hartog schreef:Ik heb sinds gisteren een nieuw horloge.![]()
Graag....Downforce Hans schreef:Wil je er donderdag even over praten?
Klopt! Heel mooi horloge. Weten jullie ongeveer wat zo'n horloge normaal kost? Ben wel benieuwd of ik een goede deal heb gemaakt.dale vito schreef:gaaf! Jacques Cousteau rulet de pan uit.. deze heeft ook het stukje Calypso op het achterdeksel right?Robin Hartog schreef:Ik heb sinds gisteren een nieuw horloge.![]()
Dat vind ik nou een prachtklok!!!dale vito schreef:Dank u.
nr2 van gisteren.. Ook waanzinnig IMHO, een van de weinige nieuwe horloges in deze klasse die me écht kunnen bekoren.
gebruikt - ca. 32-35?Robin Hartog schreef:Klopt! Heel mooi horloge. Weten jullie ongeveer wat zo'n horloge normaal kost? Ben wel benieuwd of ik een goede deal heb gemaakt.dale vito schreef:gaaf! Jacques Cousteau rulet de pan uit.. deze heeft ook het stukje Calypso op het achterdeksel right?Robin Hartog schreef:Ik heb sinds gisteren een nieuw horloge.![]()
Nee, juist niet.dale vito schreef:ik hoop niet dat ik je aan't schrikken heb gemaakt.. dit zijn c24 prijzen minus correctie.
Hebben hebben hebbendale vito schreef:ik hoop niet dat ik je aan't schrikken heb gemaakt.. dit zijn c24 prijzen minus correctie.
Foto van de dag:
Tissot Sideral, jaren 70. Plastic kast met Lemania uurwerk en geïntegreerde band, gemaakt voor zeilers. Deze stijl met de knoppen bovenop wordt 'bullhead' genoemd.
oei, mooie klok, welk type/model is dat?dale vito schreef:Dank u.
nr2 van gisteren.. Ook waanzinnig IMHO, een van de weinige nieuwe horloges in deze klasse die me écht kunnen bekoren.
een echte classic inderdaad.. deze had nr 108, ook vrij vroeg. 36mm model ref. 14486, redelijk zeldzaam.Robin schreef:@Dale. De RO is imo het mooiste stalen horloge wat er is. Ik had 'n paar jaar terug een 15300ST en m'n pa had in 1986 ook 1 vanuit de serie herenmodel 1986 nummer 02(!!!)als serienummer. Destijds door de toenmalige importeur door hem gedragen en toen kocht pa 'm.
1 vreselijk nadeel is de stalen geborstelde lunette waarbij je binnen 'n dag een kras erop hebt(waarvan akte)
Vind 'm veel en veel mooier dan de Nautilus en de Ingenieur. Klassieker.
Wat moderner is deze Speedmaster Split Seconds.. erg cool met carbon wijzerplaat en rattrapante:In 1989 TAG Heuer created a limited run of 500 prototype PVD Super Professionals in partnership with the the American company Security Defense Systems. While the first prototypes, such as the one pictured below carry the reference number 840.006, documentation shows that TAG Heuer intended for the production model to have the reference code 850.006.
This PVD version is one of the rarest TAG Heuer watches and commands a significant premium today over the standard stainless steel model. While quite a few of the examples exhibit the normal PVD issues, the watch does benefit from a more advanced PVD-compound that the one used on the early Heuer PVD watches of the 1970s.
I know, dat staat ook nog ergens eerder in dit topic.. toen had ik zelf ook een stalen. Met Heuer plaat is wel stoerrr!!Robin schreef:Die TAG Heuer heb ik in stalen hoedanigheid en als 'Heuer'toen nog dik 20 jaar terug verkocht aan André. Hij heeft 'm jaren terug weer bij mij ingeruild en een kennis van me draagt 'm nog steeds. Wel 'n klomp staal. Maar tov de Deepsea valt ie best mee.
niet zo bescheiden, dit is toch ook een topper? Ik vind hem stoer, al is het niet helemaal mijn ding. Mocht je hem willen kopen; zorg dat je een goede prijs krijgt... moet kunnen.CRZ schreef:Klasse(n) lager dan waar jullie het altijd over hebben, maar wat vinden jullie van deze;
Hamilton Khaki X-mach
Ik vind een Speedmaster ook erg mooi, alleen zo'n horloge tegen die prijs is aan mij niet besteed!dale vito schreef: die EA is lollig, het lijkt wel een Speedmaster
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Crookie, Google [Bot] en 5 gasten