ziet zitten achter de uitlaatopnening.
Vandaag GESPOT
- Ravin ///M
Re: Vandaag GESPOT
Jammer dat je bij die Ghost de pijpjes

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Helaas hebben bijna alle auto's dat tegenwoordig. Bij een LP640 zie je ook 2 van die kleine pijpjes zitten.
- Adje ///M3
Heel de Bentley continental range en A8 W12 ookmaarten22 schreef:Helaas hebben bijna alle auto's dat tegenwoordig. Bij een LP640 zie je ook 2 van die kleine pijpjes zitten.
- duifjes.com
Vindt dat echt kansloos....je geeft miljoenen uit aan de ontwikkeling......maar ff alles goed afmaken is er niet meer bij?? Schijnt ivm hitte ed te maken te hebben?.....maar goed kansloos!Adje ///M3 schreef:Heel de Bentley continental range en A8 W12 ookmaarten22 schreef:Helaas hebben bijna alle auto's dat tegenwoordig. Bij een LP640 zie je ook 2 van die kleine pijpjes zitten.
-
steve smith
Hitte en geluid. En goedkoper plastic om de bumper van te maken.....duifjes.com schreef:Vindt dat echt kansloos....je geeft miljoenen uit aan de ontwikkeling......maar ff alles goed afmaken is er niet meer bij?? Schijnt ivm hitte ed te maken te hebben?.....maar goed kansloos!Adje ///M3 schreef:Heel de Bentley continental range en A8 W12 ookmaarten22 schreef:Helaas hebben bijna alle auto's dat tegenwoordig. Bij een LP640 zie je ook 2 van die kleine pijpjes zitten.
Huidige 7 heeft het ook. En een 10 jaar oude Z8 had het ook al. Eerste auto waar ik het me van kan herinneren was en Pontiac Bonneville SSEi van begin jaren 90. Al was het daar waarschijnlijk gewoon lekker de cheapass oplossing......
- duifjes.com
Idd ja die Bonneville die had het ook...maar dat was el cheapo US oplossing.....van een auto van een paar ton K euro per stuk verwacht je beter!
- Kasteel
996 mk1 gt3 in het rood, heeft volgens mij een tijdje te koop gestaan (**-FF-FR)
997 mk2 gt3 RS in de kleur blauw met rood met Duits/Zwisters/Oostenrijks kenteken.
997 mk2 gt3 RS in de kleur blauw met rood met Duits/Zwisters/Oostenrijks kenteken.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Vanmorgen in de regen vanaf knooppunt Hooipolder tot aan Oss de gehele tijd opgereden met een knalgele Lamborghini Murcielago. Lekker stevig doorgereden zeg maar
. Wat een beest!!
Heb nog een plaatje op de phone, zal ik later eens uppen.
Heb nog een plaatje op de phone, zal ik later eens uppen.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik vergeet nog de gaafste eigenlijk
.
Nieuwe GT3 RS in het blauw met rood. Die reed voor me toen ik aan het stuur zat van een 997 MK II Carrera S PDK. Die ging er even goed vandoor voor me en ging als een dolle van de afslag. ZO GAAF om te zien, alsof ie op het circuit was. DAMN wat een kar!!!!
Nieuwe GT3 RS in het blauw met rood. Die reed voor me toen ik aan het stuur zat van een 997 MK II Carrera S PDK. Die ging er even goed vandoor voor me en ging als een dolle van de afslag. ZO GAAF om te zien, alsof ie op het circuit was. DAMN wat een kar!!!!
- Ahmed
Gisteren

reden 5 achter elkaar(GB platen), voorop een Accord. Komt een leuke brom geluidje uit.
reden 5 achter elkaar(GB platen), voorop een Accord. Komt een leuke brom geluidje uit.
- duifjes.com
Nieuwe CRX?!
- Ahmed
Jup, de CR-Z dus 
- Barend
- Auto: F20 m135i
Vanmorgen op de A2 van A' dam naar Utrecht een mooie gele Lotus Elise, met dakje open gelukkig..
En een hele hoop Z4 rijders vandaag (hebben ze een blik opengetrokken?), waarvan niet allemaal met dak open stom genoeg.
En een hele hoop Z4 rijders vandaag (hebben ze een blik opengetrokken?), waarvan niet allemaal met dak open stom genoeg.
- Robin Hartog
Als je een cabrio hebt en je rijdt met dit weer niet open moet je wel een verdomd goede reden daarvoor hebben. :twisted: Héérlijk weer!
Overigens heb ik net een witte 997.2 Turbo gespot bij de Audi dealer hier. En hij stond naast een zwarte RS6 avant.
Overigens heb ik net een witte 997.2 Turbo gespot bij de Audi dealer hier. En hij stond naast een zwarte RS6 avant.
- Arjan S.
- Auto: G31 540i xDrive
Vorige week nog de zwarte Nissan GTR (R35) gespot met het (Belgische) kenteken "911 BYE"... Ik moest toch wel ff lachen.
- Robertdj
Een (voor mij) onbekende auto op de A12 richting Den Haag ter hoogte van afslag Nieuwegein.
Het was rood, had iets weg van een Renault Alpine maar dan met langere koplampen (erg groot dus), een iets plattere motorkap en ramen langs de gehele zijkant. De koplampen zaten bovenop de motorkap, dus niet in de bumper.
Sorry voor de vage omschrijving, maar heeft er iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Het was rood, had iets weg van een Renault Alpine maar dan met langere koplampen (erg groot dus), een iets plattere motorkap en ramen langs de gehele zijkant. De koplampen zaten bovenop de motorkap, dus niet in de bumper.
Sorry voor de vage omschrijving, maar heeft er iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
- GTRene
Lotus Elite ofzo?
zoiets?

of Lotus Eclat

of Excel?

of heel anders?
zoiets?
of Lotus Eclat
of Excel?
- Robertdj
hij had geen klapkoplampen maar zulke:
Maar wel iets langer en horizontaler

Maar wel iets langer en horizontaler
- GTRene
hm
iets ouds en zeldzame verschijning waarschijnlijk...ik kom er zo niet op 
- ErikMartijn
Het zou deze kunnen zijn:

Maar die had je vast wel herkend..
Maar die had je vast wel herkend..
- duifjes.com
Je hebt gewoon een Hyundia Coupe gespot

- duifjes.com
Kan wel zijn al stond er een kleine plaggenhut dat is mn punt niet....puur naam + achternaam posten vindt ik niet netjes niet dat er toevallig een groot pand staat.
Laatst gewijzigd door duifjes.com op 10 apr 2010, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arjan S.
- Auto: G31 540i xDrive
Verder, het is altijd een goed idee om voorzichtig te zijn met je gegevens op forums e.d.
-
steve smith
+1000!duifjes.com schreef: Kan wel zijn al stond er een kleine plaggenhut dat is mn punt niet....puur naam + achternaam posten vindt ik niet netjes niet dat er toevallig een groot pand staat.
Maar heb al eerder gemerkt dat het bij spottertjes popi is om iemands naam te pas en te onpas bij foto's neer te kwakken. Doet het fijn in de google-search..... Wat mij betreft mag er per direct een ban komen te staan. Ze snappen met hun botte kop blijkbaar niet dat zoiets ontzettend irritant is voor de persoon in kwestie, die dat dus nog tig keer te horen krijgt van elke potententiele klant/leverancier/ex/personeelslid die hem/haar even door google trekt.
(en duif, wellicht ff achternaam uit quote halen)
- RVV
Topic even opgeschoond.