Hoe kom je dat te weten dan?Hans R schreef:Even kijken of die AM dwars kan morgen! 8)
Je hebt mij niet mee gevraagd 8)
Hoe kom je dat te weten dan?Hans R schreef:Even kijken of die AM dwars kan morgen! 8)
Ruben, ik ben alleen bezorgd om de AM, dat is alles.Ruben schreef:En zonder Matthieu gaat niks dwars, maar ligt alles dwars
Over je verzekering kan ik geen antwoord geven. Bij het in de stad parkeren gewoon de kap dicht doen, voor terrassen restaurants e.d. kan je meestal gewoon open parkeren. Gewoon de situatie even inschatten. Ik heb nog nooit iets van rotzooi in de auto gevonden als ik ergens open parkeerde.FerdiACS1 schreef:ff vraagje over Cabrio rijden. Als je je cabriootje lekker 'open' parkeert, wie heeft zijn vuilnis dan niet gestort in de auto? Is je auto verzekerd als je die 'open' parkeert? Hoe zit dat eigenlijk.
in jou auto hoeft denk ik geen startonderbreking...hij stopt vanzelf wel als je er in weg rijdallen schreef:Laat de auto ook gewoon open staan. Cabrio blijft verzekerd, zolang je je alarm maar aan zet voor je weg loopt.
Koleredingen idd, een 996 vind je al voor tussen de 60-80 zoals je 'm wilt hebben; is de auto dubbel en dwars waard, de 997 gt3 doet nog minimaal 120kAndre schreef: Ik zal het anders schetsen. Een csl is een top apparaat voor tussen 50 a 60k euro. Voor 125k is ie veeeeeeeel te duur voor het gebodene. Soms moet je even geduld hebben. Een 997 GT3 voor 170k euro is ook absurd. Voor 80 a 90k begint het antrekkelijk te worden.
Tja.
'nuff said!PistonheadsTest schreef: In fact, the RS Spyder has moved the Boxster closer than ever to the Lotus Elise concept. Imagine an Elise with immaculate build quality, a glorious-sounding flat six, and a roof that's fiddly but effective and that, essentially, is what Porsche has created.
Veel te hardcore Rene. Maakt ook een Godgans kabaal. Heb ik niets mee, met deze auto. Ook te 'grotesk' voor mij. Denk dat bijv. een Spyder ook veel makkelijker rijdt, voor rijders zoals ik. Maar dat weet ik niet.GTRene schreef:wat vind je van die 360 F1 spyder in het aston draadje?
Mark Nauta had daar toch één of twee cursussen van gevolgd?FerdiACS1 schreef:heeft iemand ooit wel eens meegedaan aan die Porsche trainingen die Porsche aanbiedt op haar website? Heeft iemand daar wel eens wat over gehoord? Zijn dat goede trainingen? Er zijn nl. wel ontzettend veel mogelijkheden. Of zijn dat 'nepcursussen' voor de dikke Panorama-rijders die dan kunnen zeggen dat ze ook 'een stukje gestuurd hebben op Zandvoort' om daarna net zo makkelijk aan te haken bij de BMW-Oracle Ocean race om onderuitgezakt cviaar met champagne naar binnen te schuiven.
een 260 cup Exige?Ruben schreef:Tja, ik zou het wel weten...
Gebruikers op dit forum: Gijzert, Google [Bot], MartijnGizmo, Tristan en 3 gasten