Het grote FAIL topic Pt. II
-
-
- KW
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Die eerste :o omfg... je zal er maar staan te kijken
-
Thommy schreef:
hahahahahaha :banaan: :banaan: :banaan: eens een man ...
- KW
Wist niet of ik hem in het Grappige plaatjes/video topic moest zetten of hier, maar vind het toch meer een fail 
OMFG !!!!
Uhhh sjah, BOEM IS HO!
http://www.collegehumor.com/video:1928684

OMFG !!!!

Uhhh sjah, BOEM IS HO!

Laatst gewijzigd door KW op 19 mar 2010, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
Ik las ergens dat dat zo'n sloperij is zoals in India, waar ze die boten dus gewoon zo dokken... 
Dit soort werk dus:

Dit soort werk dus:
- frankv
zo fail is dit niet hoor, zo laten ze schepen vastlopen op stranden in India / Bangladesh meen ik om ze daar te slopen, hoe verder zo'n schip het strand op komt hoe beter, al zal het vast de bedoeling zijn geweest hem ergens achter te leggen ipv zo er tussen, maar voor het eindresultaat maakt het niemand wat uit.KW schreef:Wist niet of ik hem in het Grappige plaatjes/video topic moest zetten of hier, maar vind het toch meer een fail
OMFG !!!!![]()
- KW
omg, wtf, lol 

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
creatieve manier van schadeherstel...

-
KW schreef:omg, wtf, lol

- duifjes.com
Veel Fail @ FailLuuk schreef:KW schreef:omg, wtf, lol

- Tristan
De kapitein/stuurman krijgt ook meer geld als ze het schip zo ver mogelijk het strand op kunnen varen.frankv schreef:
zo fail is dit niet hoor, zo laten ze schepen vastlopen op stranden in India / Bangladesh meen ik om ze daar te slopen, hoe verder zo'n schip het strand op komt hoe beter, al zal het vast de bedoeling zijn geweest hem ergens achter te leggen ipv zo er tussen, maar voor het eindresultaat maakt het niemand wat uit.
- duifjes.com
Hahahahha oke....lijkt me cool werk dan zo'n laatste 'ritje'Tristan schreef:De kapitein/stuurman krijgt ook meer geld als ze het schip zo ver mogelijk het strand op kunnen varen.frankv schreef:
zo fail is dit niet hoor, zo laten ze schepen vastlopen op stranden in India / Bangladesh meen ik om ze daar te slopen, hoe verder zo'n schip het strand op komt hoe beter, al zal het vast de bedoeling zijn geweest hem ergens achter te leggen ipv zo er tussen, maar voor het eindresultaat maakt het niemand wat uit.
-
Duo gaat ervandoor in Porsche
RENKUM - Twee mannen zijn woensdag aan het einde van de middag in Amsterdam aangehouden, nadat ze eerder op de dag in Renkum een Porsche Cayenne hadden gestolen.
De twee hadden in Renkum een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. De eigenaar reed met de twee mee. Hij zat naast de bestuurder. Toen de andere man even een stukje wilde rijden, zetten ze de eigenaar uit de auto en gingen ze er met de wagen vandoor. De politie kon de auto uiteindelijk in Amsterdam klemrijden.
Volgens een ooggetuige werd kort voor de aanhouding een pistool uit de auto gegooid.
- Ahmed
Xave30 schreef:Duo gaat ervandoor in Porsche
RENKUM - Twee mannen zijn woensdag aan het einde van de middag in Amsterdam aangehouden, nadat ze eerder op de dag in Renkum een Porsche Cayenne hadden gestolen.
De twee hadden in Renkum een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. De eigenaar reed met de twee mee. Hij zat naast de bestuurder. Toen de andere man even een stukje wilde rijden, zetten ze de eigenaar uit de auto en gingen ze er met de wagen vandoor. De politie kon de auto uiteindelijk in Amsterdam klemrijden.
Volgens een ooggetuige werd kort voor de aanhouding een pistool uit de auto gegooid.
Dagje uit, hé bekende C klasse

-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL 12 politieautos tel ik. Lijkt de USA wel. Die C Klasse is dat jouw/jullie kar ofzo, Achmed?
- Ahmed
Nee joh, bekende VROS wagen

Laatst gewijzigd door Ahmed op 25 mar 2010, 01:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hahaha wtf! kijk al die wagens dan 

- Patrick van Wijngen
Zoveel mogelijk poltieiagenten die ook willen kunnen vertellen dat ze bij dit spectakel hebben geassiseerd.
Wat al die auto's erachter doen snap ik ook niet helemaal.

Wat al die auto's erachter doen snap ik ook niet helemaal.
-
Omdat ze gewapend waren maybe?
-
Doet de politie eindelijk wat, is't weer niet goed en zijn't er teveel.....
'zoals in Amerika, zo moet de politie hier zijn' las ik van de week nog....
En nou is't: 't Lijkt Amerika wel...
't is ook nooit goed!

'zoals in Amerika, zo moet de politie hier zijn' las ik van de week nog....
En nou is't: 't Lijkt Amerika wel...
't is ook nooit goed!

- Patrick van Wijngen
Tja die gasten zijn op de foto's al lang ingerekend. Ga terug naar je burostoel en neem een bak koffie ofzo. Ipv de trambaan blokkeren.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
repost?

-

http://www.audiforums.com/forum/showthread.php?t=80267
Hey guys, please help with my mods gone wrong.....
Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.
I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.
Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.