Ik vind vooral van schuin voren/totaal lijn veel mooier met de mk1 lichten, bij non-gt3 komen de koplampen niet uit, dat ben ik wel met je eens.Macboy schreef:Volgens mij snapt ook niet iedereen wat road vs circuit betekent.
Road betekent NIET in dit geval dat je ermee op vakantie gaat, maar dat je zelfstandig naar het circuit rijdt met die auto en niet op een aanhanger en dat je een keer op zaterdag of zondag gaat knallen op een leuke bochtenweg of ermee naar de Ring gaat.
Betreffende het Mk1 en Mk2: de koplampen van de Mk1 lijken net op spiegeleieren en worden door vrijwel iedereen lelijk gevonden. Wel opmerkelijk dat er hier al 2 personen zijn die er anders over denkenDe onderspoiler vind ik niet verkeerd, maar de Mk2 gewoon wat strakker
Nou zeg ik er wel meteen bij dat het eerste plaatje Mk1 in dit geval niet eens zo héél lelijk aandoet maar ik zocht plaatjes puur met vooraanzicht om de vergelijking van de koplampen goed te laten zien.
Interieur van beide is prima, zou ik niet van wakker liggen, vind het ook opmerkelijk dat René de zit niet alles vond, hoewel persoonlijk is, vind ik het een van de beste zitpositie in die schalen (std comfort stoelen zijn pas vanaf de 997 top).
Over het feit dat een gt3/csl/exige kut is op circuit, tuurlijk is een dedicated tool bij puur en alleen circuit leuk, maar voor 10-15 circuitdagen per jaar en een gelijkwaardig deel lol-straat-km's is dit gewoon de betere optie.
Ik heb afgelopen week ook nog wel naged8 over die 130cup, maar het maakt je wel afhankelijk en veel minder flexibel en je hebt geen lol auto meer op straat (wat in geval van topicstarter dan wel mee zal vallen). Bij mij zou er een auto met trekhaak bij moeten komen, slicks vervoeren, tijdens een dag zo nu en dan de zooi wisselen. Dan maar wat minder extreem en gewoon met dezelfde auto weer terug....