+1Kasteel schreef:Ziet er zo al een stuk beter uit en zal met de zomerwielen nog mooier uitkomen, nette mod!!
Spacers, tja het smoelt mooi, maar ach ik ben er niet zo van.............
+1Kasteel schreef:Ziet er zo al een stuk beter uit en zal met de zomerwielen nog mooier uitkomen, nette mod!!
Bilstein B8 is denk ik een betere keuze, deze zijn speciaal voor verlagingsveren ontwikeld. In de B12 kits zitten ook vaak B8 dempers i.c.m. met Eibach veren.Joop schreef:Even een vraagje (ook gesteld in het werkplaats-gedeelte):
Auto is nu verlaagd d.m.v. de Eibach Pro-kit verlagingsveren.
Dit heeft de sportieve rijkwaliteit verbeterd, echter op slecht(er) wegdek ben ik er (nog) niet tevreden over. De auto is te stuiterig en daarmee te weinig vertrouwensvol om lekker door te rijden.
De combinatie standaard dempers en de verlagingsveren gaat voor een normale rijstijl prima op, alleen wanneer het iets sportiever gaat is naar mijn idee de veer-dempingskarakteristiek van de combinatie niet juist.
Nu vraag ik me af welke schokdempers ik het beste kan pakken. Auto mag daarbij best iets stugger worden, alleen wil ik hem niet verder verlagen.
Ik zit zelf nu aan Bilstein B6 Sports te denken... Ze verlagen de auto niet verder, maar zijn wel progressiever (sportiever) qua demping.
Weet iemand welke combinatie er onder een Alpina D3/B3 zit? Dit is namelijk wel een Eibach-Bilstein combinatie, maar welke demper en veercombinatie van de twee fabrikanten?
Gebruikers op dit forum: Andry, Arstey, Bakker, Berry1000RR, Bokkepoot, e30touring1990, EvdP, Fabian, Hitz, jvb, Marc Sierra, Mark 320iS, Martijn M, Wimo en 5 gasten