Net als zovelen ben ik ook iemand die al eventjes meeleest en regelmatig op het forum rond kijk.
En vond het nu maar eens tijd worden om mijzelf netjes voor te stellen!
Mijn naam is zoals in mijn inlognaam staat Niels, woon in IJmuiden en ben inmiddels 20 lentes jong!
Ik ben werkzaam voor De Stiho Groep en in mijn vrije tijd volg ik een duale studie Commerciële Economie in Diemen.
Dan de Hobby! Net als bij de meeste hier bestaat mijn hobby uit alles wat 4 wielen heeft.. (behalve bussen en andere objecten zwaarder dan 2k kg)
Van jongs af aan al erg enthousiast over auto's en was ook regelmatig op CPZ te vinden als toeschouwer.
Aan dat laatste is laatste jaar verandering in gekomen!!

In het kort even de autohistorie:
Ik ben begonnen met een Opel Astra F uit 1993 die ik total loss kocht, uiteindelijk opgeknapt en een paar maanden in gereden.
Rond en om mijn 18de jaar was ik erg fan van het merk Honda en ik had al gauw genoeg geld bij elkaar gespaard om (op dat moment) mijn droomauto te kopen! Afijn, Astra eruit en daar kwam een Honda CRX EE8 voor terug!
Voor mij was dat op dat moment een erg rap apparaat maar helaas kwam ik er al na 3 maanden achter dat een Honda leuk voor rechtdoor is en je er niet rap mee door de bocht kunt, total loss dus.
Toen daarna even de hobby beu geweest, stationwagen gekocht, gauw weer verkocht.. Honda Civic terug gekocht.. Was het ook niet helemaal.
Toen gingen mijn ogen open en richtte ik mijn oog op een Ford Sierra. Lekker betaalbaar en ik wou wel is een RWD-auto proberen!
Afijn, mooi exemplaar gevonden en ook een paar maanden heerlijk gereden!
In die tijd leerde ik ook Ab kennen van Yellow Repair en zodoende kennis mogen maken met de Sierra's op het circuit. Voor mijn verjaardag uiteindelijk een dagdeel vrij rijden cadeau gekregen en op die manier verslaafd geraakt!
Vervolgens de Sierra daily verkocht, Fiesta voor de zuinige straat kilometers aangeschaft. En toen bij Ab een auto aangeschaft! Nadien ben ik elke maand aanwezig geweest op elke vrij rijdt evenement!

Steeds meer de grenzen verleggen, en elke keer weer enorm GENIETEN!
Al met al, heb ik er zo toch even een best verhaaltje van weten te maken en ga ik nu dan ook afsluiten met een plaatje bij het praatje:
Mijn Circuit Sierra!
Tot slot een korte modlist:
- 2.0 DOHC bonestock engine
- Originele Sierra schroef rolkooi
- Kuipstoel met 5 punts gordels
- Cuponderstel
Ayoo!