Fotografie
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Fotografie
Mooie foto's Mark. Die eerste stoort mij de Boxster op de achtergrond niet zo hoor. Vind het wel een leuke toevoeging vanwege de kleur. De tweede is
wel de mooiere/betere foto. Wat ik daar echter heel storend vind is dat het wiel er niet helemaal op staat.
wel de mooiere/betere foto. Wat ik daar echter heel storend vind is dat het wiel er niet helemaal op staat.
- Linc (Bas)
Ja, altijd handigJoy schreef:Eentje extra voor onderdelen Bas ?
- markk
Ik zit meer in de richting van "Mark Nauta" qua mening, juist grappig omdat ie als enige kleur toevoegd. Maar goed, hier kan ik wat mee, je argumentatie is me duidelijk...Oppassen dus met dit soort truukjes omdat ie kan afleiden van het hoofdonderwerp (de carbon spoiler).@markk
Mij stoort die boxter wel, zeker omdat die als enige een kleurtje heeft, lijkt het net of dat dat het hoofdonderwerp is.
Ook duidelijk. Wel een beetje balen het zijn van die details die heel makkelijk te verbeteren zijn maar je zo over het hoofd ziet. Toch eens wat beter op gaan letten...De tweede is wel de mooiere/betere foto. Wat ik daar echter heel storend vind is dat het wiel er niet helemaal op staat.
Mark.
-
MartijnS
Ik vind de Boxter-foto niet zo, de combinatie met de spoiler en de auto doet het toch niet echt voor mij.
Bij de Lancer idd jammer dat het wiel er niet helemaal op staat.
Kwam nog een foto tegen van een jaar of 4 geleden

Bij de Lancer idd jammer dat het wiel er niet helemaal op staat.
Kwam nog een foto tegen van een jaar of 4 geleden
- Robertdj
Top!
Maare, levensmoe?
Maare, levensmoe?
- Robin Hartog
Wou net zeggen, deathwish?
Wel gave foto! 8)
Wel gave foto! 8)
-
MartijnS
Haha viel mee hoor, langzaam bochtje en ik zat nog wel ver genoeg naar rechts 

- Robin Hartog
Heb vandaag een EF50mm 1.8 II binnengekregen, heerlijk zeg, die scherptediepte!
Twee snelle fotootjes:

En nog met de telert een ander fotootje gemaakt:

Twee snelle fotootjes:
En nog met de telert een ander fotootje gemaakt:
- Robin Hartog
Nog meer 50 1.8 probeerseltjes. 

-
Xave30
BCC uniform en zonsondergang

Veel plezier met deze glass Robin !
Veel plezier met deze glass Robin !
- Snipe
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik heb het gevoel dat Canon Nikon hier wel een paar stappen voor is. Ik heb verder niet zoveel met filmen, maar als het met je fototoestel en op goede kwaliteit kan is het misschien toch wel leuk.Martijn Koevoets schreef:Een cropcamera zoals de 7D heeft gewoon hetzelfde formaat sensor als een 'bioscoop-camera', en dat voor €1300. Een complete setup zit je misschien aan €10000, waar je tot voorheen gerust een 0 bij kon zetten voor vergelijkbare resultaten. Er wordt al veel meer met HDSLR's opgenomen dan alleen reclamefilmpjes, de nieuwe clip van Anouk, actiescenes in 24, zelfs George Lucas wil ermee aan de slag voor nieuwe Star Wars opnames... 8)
Bij Nikon heb je trouwens ook geen volledige manual controls (behalve op de D3s) en brakke motionJPEG ipv h.264...
- JohanH
Dat is juist goed voor de doorontwikkeling Snipe
Nikon heeft met zijn autofocus de afgelopen jaren ook weer hoge ogen gegooid, dus daar mag vanuit Canon en Sony weer wat tegenover staan. Volgens mij was Nikon zelfs iets eerder met videomogelijkheden dan Canon.
Zowel Nikon als Sony komen ongetwijfeld wel met soortgelijke videomogelijkheden als de vraag er naar is. Aan de andere kant zet ik er wel vraagtekens bij in hoeverre dit nu ladingen extra Canon kopers oplevert die specifiek om de film-mogelijkheden voor Canon gaan. Voor mij is het meer een leuke extra gadget op je camera. Ik heb bijvoorbeeld destijds wat voorbeeldfilmpjes gezien van de D90 waarbij erg veel vertekening optrad bij snel bewegende voorwerpen, is dat ondertussen al opgelost bij zowel Canon als Nikon? En heeft Sony eigenlijk al een film mogelijkheid?
Zowel Nikon als Sony komen ongetwijfeld wel met soortgelijke videomogelijkheden als de vraag er naar is. Aan de andere kant zet ik er wel vraagtekens bij in hoeverre dit nu ladingen extra Canon kopers oplevert die specifiek om de film-mogelijkheden voor Canon gaan. Voor mij is het meer een leuke extra gadget op je camera. Ik heb bijvoorbeeld destijds wat voorbeeldfilmpjes gezien van de D90 waarbij erg veel vertekening optrad bij snel bewegende voorwerpen, is dat ondertussen al opgelost bij zowel Canon als Nikon? En heeft Sony eigenlijk al een film mogelijkheid?
- Adje ///M3
1½ uur met de camera (en de Touring) in de weer geweest, met het onderstaande als resultaat:

De achterzijde is niet zo foto-geniek
-
Xave30
Nrs. 1, 3,4,5 en 8. Number 7 is een beetje donker anders was het even briljant. 
- Tom V
Hmm, ik vind juist de voorkant niets aan en de zij en zij-achter kant mooier bij de touring.Adje ///M3 schreef:
Maar mooie foto's overigens.
- Adje ///M3
Achterkant is in mijn ogen ook mooi hoor, alleen het fotograferen....Tom V schreef:Hmm, ik vind juist de voorkant niets aan en de zij en zij-achter kant mooier bij de touring.Adje ///M3 schreef:
Maar mooie foto's overigens.
- Tom V
Kwa foto's inderdaad lastiger denk ik. Ach, het zijn mooie platen.
Jammer dat je je auto een paar maandjes te laat te koop zette.
- Adje ///M3
Tjah, als iedereen in de toekomst kon kijkenTom V schreef:Kwa foto's inderdaad lastiger denk ik. Ach, het zijn mooie platen.
- KW
Erg nette foto's van die Touring 
- markk
1,3,4,6 van de touring vind ik echt geweldig...
Mark.
Mark.
- MathijsRC
Nou deel 1 van de Video van Geneve is eindelijk klaar. Deel 2 wordt nog aan gewerkt.
- KW
Gisteren driftcursus op RDW-terrein Lelystad. Heb niet veel zo heel veel pics gemaakt, maar enkelen vind ik wel aardig gelukt. Beter dan ik verwachtte iig. Deze vind ik zelf de mooiste. Heb er nauwelijks iets aan bewerkt, alleen ietsje contrast en levels. En beetje bijgeknipt.

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Jammer dat je zo'n lading zoom te kort komt. Zeker in Lelystad is dat dan erg vervelend.
-
Xave30
Hey KW; welke velgen zijn dat onder de witte f-body?
- KW
Dit is al met 'compact cam size' 12x zoom (36-432 mm), dus dat is al niet weinig. Maar meer was op zo'n afstand idd leuker geweest.
@ velgen: volgens mij gewoon originele GTA-velgen.
@ velgen: volgens mij gewoon originele GTA-velgen.