Column!!!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Andre

Column!!!

Bericht door Andre » 05 mar 2010, 17:56

Prachtig geschreven stukje van frans verschuur. Zo dacht ik er de laatste tijd over bmw ook al over.

Als bmw zo doorgaat als nu is hun het zelfde lot beschoren.

http://www.autosport.nl/news/19822/colu ... kapot.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tim R

Re: Column!!!

Bericht door Tim R » 05 mar 2010, 17:57

Leuk stuk, kan me er ook goed in vinden. Wat betreft jouw visie op BMW, ik weet niet of het zo'n vaart zal lopen. Ze zullen toch wel wat geleerd hebben van wat er met Alfa is gebeurd mag je hopen.

Luco

Bericht door Luco » 05 mar 2010, 18:52

Leuk stukje leesvoer, maar of je het serieus moet nemen?

Femme

Bericht door Femme » 05 mar 2010, 19:01

Mijn inziens is het belangrijker dat een fabrikant sportieve modellen op de weg brengt dan dat het meedoet in de racerij. De aanwezigheid van BMW in de F1 vond ik geldverspilling. Een Formule 1-auto staat veel te ver weg van een straatauto. Renault associeer ik pas met sportiviteit sinds er sportieve versies van de Megane, Clio en Twingo worden gemaakt. Zonder die varianten zou Renault alleen maar saaie leasebakken maken.

Seat dankt zijn sportieve imago aan hete Cupra's, FR's of hoe die dingen ook heten.

BMW's zijn in de basis allemaal sportief en heeft genoeg sportieve vaandeldragers. Zelfs een X5 is relatief sportief. Een 316i rijdt sportief vergeleken met een standaard dwijl in die klasse.

Plaats reactie