Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
S-J

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door S-J » 01 mar 2010, 10:19

Wouter81 schreef:Hier helaas dezelfde ervaringen na een inbraak in ons bedrijf. Na mijn vraag op het bureau wat ze aan die inbraken gingen doen kwam het antwoord: "koop maar een camera".

Right....

:bag:
Op de terugweg zaten er wel een paar anderen in de berm te laseren. :banaan:

Heb na die ervaring maar een (betere) alarminstallatie en 3 camera's in de zaak laten plaatsen.

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2010, 10:03

Familie zet ziekenhuis op stelten
Uitgegeven: 3 maart 2010 09:30
Laatst gewijzigd: 3 maart 2010 09:30
AMSTERDAM - Een familie heeft maandag in het Vlietlandziekenhuis in Schiedam personeel bedreigd en met meubilair gegooid.
© NU.nl/Jelle Brandsma

De 25-koppige familie wilde op de intensive care-afdeling afscheid nemen van een overleden familielid, maar het ziekenhuis was het daar niet mee eens. De politie moest ingrijpen om escalatie te voorkomen.

Volgens de zegsvrouw is de ic niet bedoeld voor afscheid en zeker niet met zo'n grote familie. Andere patiënten en medewerkers zouden last hebben gehad van de drukte.

Om die reden werd voorgesteld het lichaam, zoals gebruikelijk, te verplaatsen naar het mortuarium, waar wel gelegenheid is tot afscheid nemen.

Meubilair

De familie wilde daar niets van weten en bedreigde ziekenhuismedewerkers en gooide met meubilair. Niemand raakte gewond en de schade viel volgens het ziekenhuis mee.

De politie was snel ter plaatse om de familie tot kalmte te manen. Uiteindelijk is niemand aangehouden.

Het ziekenhuis zegt begrip te hebben voor de emoties die komen kijken bij een sterfgeval, maar vraagt ook om begrip van de familie.

Rode kaart

"Zij moeten begrijpen dat we ons werk doen en dat ze ons niet op zo'n manier kunnen bejegenen."

Bezoekers van het ziekenhuis kunnen gele of rode kaarten krijgen bij ongepast gedrag, maar of dat nu ook gebeurt is nog niet bekend.

Incidenten

"Normaliter zijn die kaarten bedoeld om incidenten te voorkomen." Het ziekenhuis heeft geen plannen om met de familie in gesprek te gaan over het incident.

Dergelijke incidenten gebeuren volgens de zegsvrouw in elk ziekenhuis wel eens. Zij heeft niet de indruk dat er sprake is van een toename.

"Het zijn nog steeds incidenten. We zitten hiermee al drie of vier jaar op hetzelfde niveau."

Heeft dus niets met een cultuur te maken, maar gewoon met achterlijkheid :|

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 03 mar 2010, 10:09

"We waren schandknaapjes van zes of zeven jaar. De broeders deden alles met ons wat ze wilden, en wij werkten mee als we iets gedaan wilden krijgen. Het was volslagen normaal", zegt Loet van Hoogenhuizen (69) uit Breda. Hij zat eind jaren veertig, begin jaren vijftig op een internaat in het Sint Willibrordusgesticht van de plaatselijke orde. Ook bekend als de Broeders van Huijbergen, gelegen in de gelijknamige Brabantse plaats.

Loet van Hoogenhuizen (69) uit Breda. Hij zat eind jaren veertig, begin jaren vijftig op een internaat in het Sint Willibrordusgesticht.

De voormalige cafébaas zet momenteel alles op papier. Van elke broeder waar hij mee te maken heeft gehad, schrijft hij alles op wat hij zich kan herinneren. "Wie het wil lezen, dat merk ik wel. Maar ik wil het op papier hebben, zonder beperkingen. Het goede van de broeders, maar ook het kwade. Van de vijftig mannen hebben zich er veertig langdurig en ernstig aan ons vergrepen. Dat mag iedereen weten. Als ik hier over het kerkhof loop langs de kruizen, weet ik van iedereen wat voor persoon hij was. Goede, maar ook sadistische pedofielen", zegt de Brabander zonder veel emoties.

Hij zegt dat hij er nu mee kan leven, maar dat er soms bij gelegenheden wel iets weer naar boven komt. "Ik zag een tijdje geleden een speelfilm over ontucht in een Iers tehuis. Toen werd ik wel weer kwaad. Verder heeft het mijn leven niet vergald. Maar er zijn ook jongens die zich op hun zestiende opgehangen hebben."

Het verhaal van Loet is onvoorstelbaar bizar. "Ik kwam op het internaat toen ik vijf was. Mijn moeder was overleden en mijn vader keek niet naar ons om. Meteen al bij binnenkomst werd mijn persoonlijkheid weggenomen. Ik heette geen Ludwig meer, maar Louis, zo werd me toegeschreeuwd. Ik was een leuk ventje, en de broeders vonden dat blijkbaar ook. Ik moest al snel een broeder aan zijn piemel zitten. Daarna kreeg ik nieuwe kleren. Of ze zaten in je broek, en dan zag ik ze kijken alsof ze een orgasme beleefden."

Loet zegt de ontucht massaal om zich heen te hebben zien gebeuren. "Voor mij geldt dat ik een keer per maand seks had met een broeder, van mijn vijfde tot mijn twaalfde. Maar er waren ook jongens die fysiek beschadigd raakten in hun kruis. Er werden ook sm-handelingen verricht met de kinderen en kiezen werden zonder verdoving getrokken. Het waren pedofielen en sadisten. Van de 150 jongens is het merendeel misbruikt. We hadden het er onderling ook over. Doet die en die dat ook bij jou? En dan lachten we erom. We deden ook dingen met elkaar, zo gewoon was het geworden."

Biechten

Voor Loet hield de hel op toen de jongens met de broeders op kamp gingen naar het plaatsje Drunen. "Daar zag ik dat in de grote tent in het bos 's avonds de kinderen naakt moesten dansen voor de half ontklede broeders. Allemaal kratten bier om zich heen. Ik kreeg op mijn donder dat ik niet in bed lag en moest voor straf teruglopen naar Huijbergen. Daar ging ik vier dagen de cel in. En toen wilde ik biechten. Daar heb ik alles verteld en daarna was iedereen poeslief voor me. Ik mocht weer familie opzoeken en werd niet meer lastiggevallen. Ze waren bang dat de beerput openging. Maar voor sommigen was het te laat. Ene Driek vertelde me dat het niet goed met hem ging. Enkele maanden later had hij zich opgehangen. Hij zal een jaar of zestien zijn geweest. En hij was niet de enige die dat gedaan heeft."

Voor Loet is het hoofdstuk van zijn jonge jeugd afgesloten. "Ik heb er de rest van mijn leven niet veel last van gehad. Ik ben getrouwd, werd vader van vier kinderen. Maar het moet nu wel verteld worden. God is goed, ik geloof nog steeds. Maar zijn personeel deugt niet, dat is duidelijk."

Tom

Bericht door Tom » 03 mar 2010, 10:30

Metchu schreef:
AMSTERDAM - Een familie heeft maandag in het Vlietlandziekenhuis in Schiedam personeel bedreigd en met meubilair gegooid.
© NU.nl/Jelle Brandsma

De 25-koppige familie wilde op de intensive care-afdeling afscheid nemen van een overleden familielid, maar het ziekenhuis was het daar niet mee eens. De politie moest ingrijpen om escalatie te voorkomen.

Volgens de zegsvrouw is de ic niet bedoeld voor afscheid en zeker niet met zo'n grote familie. Andere patiënten en medewerkers zouden last hebben gehad van de drukte.

Om die reden werd voorgesteld het lichaam, zoals gebruikelijk, te verplaatsen naar het mortuarium, waar wel gelegenheid is tot afscheid nemen.

Meubilair

De familie wilde daar niets van weten en bedreigde ziekenhuismedewerkers en gooide met meubilair. Niemand raakte gewond en de schade viel volgens het ziekenhuis mee.

De politie was snel ter plaatse om de familie tot kalmte te manen. Uiteindelijk is niemand aangehouden.

Het ziekenhuis zegt begrip te hebben voor de emoties die komen kijken bij een sterfgeval, maar vraagt ook om begrip van de familie.

Rode kaart

"Zij moeten begrijpen dat we ons werk doen en dat ze ons niet op zo'n manier kunnen bejegenen."

Bezoekers van het ziekenhuis kunnen gele of rode kaarten krijgen bij ongepast gedrag, maar of dat nu ook gebeurt is nog niet bekend.

Incidenten

"Normaliter zijn die kaarten bedoeld om incidenten te voorkomen." Het ziekenhuis heeft geen plannen om met de familie in gesprek te gaan over het incident.

Dergelijke incidenten gebeuren volgens de zegsvrouw in elk ziekenhuis wel eens. Zij heeft niet de indruk dat er sprake is van een toename.

"Het zijn nog steeds incidenten. We zitten hiermee al drie of vier jaar op hetzelfde niveau."

Toevallig wel van turkse komaf...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6187 ... kop__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

EG

Bericht door EG » 03 mar 2010, 10:43

Dus omdat er een incident gebeurt in het ziekenhuis mogen ze allemaal worden uitgezet.

Wat voor bizarre Stormfront gelul is dat ? Wat ze hebben gedaan is absoluut onacceptabel, maar die reacties in de Televaag vind ik 10x erger imho.

DAAROM gaat Nederland naar de kloten, een paar boerenturken zetten een ziekenhuis op stelten en gelijk alle Marokken en Turken op de boot volgens PVV/Stormfront leden. Daarom gaat dit land naar de kloten. Niet anders.

De huidige politiek is uiteraard ook schuldig, als iemand achterlijk doet in het ziekenhuis gewoon hardhandig verwijderen en ziekenhuis verbod. Hoef je geen afkomst voor te vermelden.

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2010, 10:48

Tom schreef:
Metchu schreef:
© NU.nl/Jelle Brandsma

Meubilair

Rode kaart

Incidenten

Toevallig wel van turkse komaf...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6187 ... kop__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan heb ik nog steeds neits raars gezegd ;)
Wouter81 schreef:
"We waren schandknaapjes van zes of zeven jaar. De broeders deden alles met ons wat ze wilden, en wij werkten mee als we iets gedaan wilden krijgen. Het was volslagen normaal", zegt Loet van Hoogenhuizen (69) uit Breda. Hij zat eind jaren veertig, begin jaren vijftig op een internaat in het Sint Willibrordusgesticht van de plaatselijke orde. Ook bekend als de Broeders van Huijbergen, gelegen in de gelijknamige Brabantse plaats.

Loet van Hoogenhuizen (69) uit Breda. Hij zat eind jaren veertig, begin jaren vijftig op een internaat in het Sint Willibrordusgesticht.

De voormalige cafébaas zet momenteel alles op papier. Van elke broeder waar hij mee te maken heeft gehad, schrijft hij alles op wat hij zich kan herinneren. "Wie het wil lezen, dat merk ik wel. Maar ik wil het op papier hebben, zonder beperkingen. Het goede van de broeders, maar ook het kwade. Van de vijftig mannen hebben zich er veertig langdurig en ernstig aan ons vergrepen. Dat mag iedereen weten. Als ik hier over het kerkhof loop langs de kruizen, weet ik van iedereen wat voor persoon hij was. Goede, maar ook sadistische pedofielen", zegt de Brabander zonder veel emoties.

Hij zegt dat hij er nu mee kan leven, maar dat er soms bij gelegenheden wel iets weer naar boven komt. "Ik zag een tijdje geleden een speelfilm over ontucht in een Iers tehuis. Toen werd ik wel weer kwaad. Verder heeft het mijn leven niet vergald. Maar er zijn ook jongens die zich op hun zestiende opgehangen hebben."

Het verhaal van Loet is onvoorstelbaar bizar. "Ik kwam op het internaat toen ik vijf was. Mijn moeder was overleden en mijn vader keek niet naar ons om. Meteen al bij binnenkomst werd mijn persoonlijkheid weggenomen. Ik heette geen Ludwig meer, maar Louis, zo werd me toegeschreeuwd. Ik was een leuk ventje, en de broeders vonden dat blijkbaar ook. Ik moest al snel een broeder aan zijn piemel zitten. Daarna kreeg ik nieuwe kleren. Of ze zaten in je broek, en dan zag ik ze kijken alsof ze een orgasme beleefden."

Loet zegt de ontucht massaal om zich heen te hebben zien gebeuren. "Voor mij geldt dat ik een keer per maand seks had met een broeder, van mijn vijfde tot mijn twaalfde. Maar er waren ook jongens die fysiek beschadigd raakten in hun kruis. Er werden ook sm-handelingen verricht met de kinderen en kiezen werden zonder verdoving getrokken. Het waren pedofielen en sadisten. Van de 150 jongens is het merendeel misbruikt. We hadden het er onderling ook over. Doet die en die dat ook bij jou? En dan lachten we erom. We deden ook dingen met elkaar, zo gewoon was het geworden."

Biechten

Voor Loet hield de hel op toen de jongens met de broeders op kamp gingen naar het plaatsje Drunen. "Daar zag ik dat in de grote tent in het bos 's avonds de kinderen naakt moesten dansen voor de half ontklede broeders. Allemaal kratten bier om zich heen. Ik kreeg op mijn donder dat ik niet in bed lag en moest voor straf teruglopen naar Huijbergen. Daar ging ik vier dagen de cel in. En toen wilde ik biechten. Daar heb ik alles verteld en daarna was iedereen poeslief voor me. Ik mocht weer familie opzoeken en werd niet meer lastiggevallen. Ze waren bang dat de beerput openging. Maar voor sommigen was het te laat. Ene Driek vertelde me dat het niet goed met hem ging. Enkele maanden later had hij zich opgehangen. Hij zal een jaar of zestien zijn geweest. En hij was niet de enige die dat gedaan heeft."

Voor Loet is het hoofdstuk van zijn jonge jeugd afgesloten. "Ik heb er de rest van mijn leven niet veel last van gehad. Ik ben getrouwd, werd vader van vier kinderen. Maar het moet nu wel verteld worden. God is goed, ik geloof nog steeds. Maar zijn personeel deugt niet, dat is duidelijk."

:stom: :stom: :stom: :stom: :stom: :stom: :stom: :stom: :stom: :stom:

Tom

Bericht door Tom » 03 mar 2010, 10:51

EG schreef:Dus omdat er een incident gebeurt in het ziekenhuis mogen ze allemaal worden uitgezet.
Waar lees je dat?

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2010, 10:57

Het is uiteraard compleet onacceptabel dat wie dan ook dit soort gedrag in het ziekenhuis vertoont, in mijn ogen gewoon hard straffen om dat het niet te tollereren is. Emoties OK en begrijpelijk, maar om dat te uiten middels geweld/bedreigen/slopen, sorry maar daar heb ik 0,0 begrip voor. Een beetje gestoort om tegen personeel dat mensen probeert te helpen maar ook aan de belangen van andere patienten denkt dit soort gedrag te vertonen. Triest blijft wel dat dit meer lijkt voor te komen bij allochtonen.........

En die kiddo rapers van de kerk................... schandalig............ dit zou nooit mogen verjaren. Ook snoeihard straffen..... het celibaat is natuurlijk al een onmenselijke eis van de RK, maar om dan je drang op kwetsbare kinderen te botvieren is misselijk makend......... ofwel, geloof maakt meer kapot dan je lief is......... opruimen dit soort gasten.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2010, 11:00

afkomst beter wel vermelden, heeft het toch iets met cultuurachtergrond te maken zo kan je een beter inzicht krijgen.
die reacties van onbekende mensen hou je toch.
en waarom altijd dat PVV ge-batch...op TV ook al met de verkiezingen het wordt als iets heel engs gezien? eng? dat zijn vaak die enge ayatollah's en of enge groeperingen of die lui die zich laten opblazen tussen andere mensen.
Ik zag NL vrouwen net op TV met een hoofddoek om om zo die vrouwen te helpen :lol: terwijl het juist vaak iets vrouw onvriendelijks is :hmmm: afijn we zien wel :wink:

Een goed gedrag kan geen kwaad in NL, je ziet ook dat de meesten wel wat mensen kent die niet van origine nederlander zijn, als vriend oid, maar bepaalde mensen passen zich gewoon niet goed aan en denken dat ze god in frankrijk zijn en alles mogen of af kunnen dwingen.

Gister was er zo'n dubbelspion? op CNN palestijn die ook voor israel werkte, hij heeft ook een boek geschreven, hij zegt ook, dat het meer een oorlog is tussen de goden/geloof meer Koran tegen de tora(bijbel?) hij was zelf Moslim maar is nu christen geloof ik...afijn denk dat het nog wel vaker herhaald wordt op CNN best interessant.

en zoals Michel zegt, geloof maakt al eeuwen meer kapot dan je lief is. :angel:

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2010, 11:04

Tom schreef:
EG schreef:Dus omdat er een incident gebeurt in het ziekenhuis mogen ze allemaal worden uitgezet.
Waar lees je dat?

EG=Alexander Pechtold :wink: :lol:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 03 mar 2010, 11:05

GTRene schreef: Ik zag NL vrouwen net op TV met een hoofddoek om om zo die vrouwen te helpen :lol: terwijl het juist vaak iets vrouw onvriendelijks is :hmmm:
Inderdaad, vond ik ook al zo krom.

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2010, 11:07

wat? Ik snap niet wat CDRené bedoelt... leg is uit?

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2010, 11:09

Metchu schreef:wat? Ik snap niet wat CDRené bedoelt... leg is uit?
welk deel moet ik voor je vertalen meneer PvdA :mrgreen:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 03 mar 2010, 11:10

Is leggen uit?
:twisted:

EG

Bericht door EG » 03 mar 2010, 11:12

Tom schreef:
Waar lees je dat?
Lees mijn post eens verder, dan zie je waar ik dat lees. Ik beweer niet dat jij zoeits hebt gezegd.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 03 mar 2010, 11:12

Arthur schreef:Is leggen uit?
Ja leggen is uit.....staan niet dat is in

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2010, 11:20

deze wil net leggen.

Afbeelding

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 03 mar 2010, 11:21

duifjes.com schreef:
Arthur schreef:Is leggen uit?
Ja leggen is uit.....staan niet dat is in
Ja, als 'ie staat moet 'ie erin.

Fernando

Bericht door Fernando » 03 mar 2010, 11:37

Metchu schreef: [

Ik ben toch echt van mening dat cultuur een vrij groot aandeel heeft hierin....

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 mar 2010, 13:51

Michel P schreef:Het is uiteraard compleet onacceptabel dat wie dan ook dit soort gedrag in het ziekenhuis vertoont, in mijn ogen gewoon hard straffen om dat het niet te tollereren is. Emoties OK en begrijpelijk, maar om dat te uiten middels geweld/bedreigen/slopen, sorry maar daar heb ik 0,0 begrip voor. Een beetje gestoort om tegen personeel dat mensen probeert te helpen maar ook aan de belangen van andere patienten denkt dit soort gedrag te vertonen. Triest blijft wel dat dit meer lijkt voor te komen bij allochtonen.........

En die kiddo rapers van de kerk................... schandalig............ dit zou nooit mogen verjaren. Ook snoeihard straffen..... het celibaat is natuurlijk al een onmenselijke eis van de RK, maar om dan je drang op kwetsbare kinderen te botvieren is misselijk makend......... ofwel, geloof maakt meer kapot dan je lief is......... opruimen dit soort gasten.

Michel
+ 100000, op de brandstapel dat soort gasten, Amerika zit er bv ook vol mee......
Wanneer het dan uitkomt lopen ze jankend op tv om vergiffenis te janken.......
Op de stoel er mee........en dan bedoel ik old sparky

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2010, 16:11

goede actie

Tankstations voor capuchonverbod

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6167 ... html?p=8,1" onclick="window.open(this.href);return false;
WASSENAAR - Tankstations willen een landelijk capuchonverbod invoeren. Op die manier willen zij zich nog steviger wapenen tegen criminelen nu het aantal overvallen de laatste tijd weer is toegenomen.
Afbeelding
Behalve het opleggen van een toegangsverbod aan klanten met een capuchon over het hoofd, willen de pomphouders ook meer camera's installeren en overwegen zij zelfs een zonnebrilverbod in te stellen. Het Wassenaarse Shell-station Swart & Strous is als één van de eerste tankstations gestart met het ophangen van de speciale waarschuwingsposters. "Voor ons is de maat vol. Wij hebben de afgelopen tijd al twee keer te maken gehad met een ramkraak. Daarom nemen we nog meer maatregelen", zegt onderneemster Jolanda Swart. Eerder werden al stickers met een helmverbod aangebracht. Volgens het tankstation moet er van de posters een preventieve uitgaan. "We zijn huiverig voor personen die een pet, helm of capuchon, soms zelfs in combinatie een zonnebril dragen. Daarom deze extra belemmering: ze komen er gewoon niet in."

De brancheorganisatie van tankstations, BETA, vindt het een goede zaak dat er nu ook kledingvoorschriften worden gehanteerd. De sector wil zelfs een stapje verder gaan om een landelijk capuchonverbod in te stellen. Juridische belemmeringen zijn er niet volgens de BETA omdat "elke ondernemer de bepaling in zijn huishoudelijk reglement kan opnemen". "Mocht men toch juridische bezwaren hebben, dan starten we graag een proefproces."

Het totaal aantal overvallen is volgens recente cijfers van justitie en de sector het afgelopen jaar met 21 procent toegenomen. "En dat is een griezelige ontwikkeling", zegt BETA-voorzitter Ewout Klok. "Het is voor bedienend personeel altijd angstaanjagend als er personen binnenkomen die zich nagenoeg onherkenbaar maken. Natuurlijk is niet iedere klant met een capuchon, zonnebril of helm op een overvaller, maar het is gewoon een te groot risico. Daarom staan wij achter deze nieuwe maatregel", zegt Ewout Klok.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 03 mar 2010, 16:31

Michel P schreef:ofwel, geloof maakt meer kapot dan je lief is......... opruimen dit soort gasten.

Michel
Zoiets zei ik ook maar werd weggemod. :) Iets met honden en tegen de muur. :angel:

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2010, 16:36

Wouter81 schreef:
Michel P schreef:ofwel, geloof maakt meer kapot dan je lief is......... opruimen dit soort gasten.

Michel
Zoiets zei ik ook maar werd weggemod. :) Iets met honden en tegen de muur. :angel:
Vreemd, maar de RK kerk doet er ook heel luchtig over, die maken zich druk om een homo die een hosti wil......... geeft wel aan hoe ziek hun denkbeelden zijn............ brrrrr kleingeestig gedrag bij al die religie mongolen, om kotsmisselijk van te worden. Kijk deze vent is ook een zieke geest, maar in links NL krijg je zo weer een baan............... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;

Door neef verkracht, en dan adviseren geen aangifte te doen, want het lag aan jezelf door je in met hem in een ruimte te bevinden........... GTFO.............

Als die religiefreaks lijken bij de geboorte een zuurstofgebrek te hebben gehad :bag:

Michel

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2010, 16:40

mafkees!!
Fernando schreef:

ik durf dat te bestrijden! Sterker nog, ik zeg het je...

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2010, 16:41

Metchu schreef:mafkees!!
Fernando schreef:

ik durf dat te bestrijden! Sterker nog, ik zeg het je...
hahahahahaha hoe droog........

Plaats reactie