Bevestigd: BMW komt met voorwielaandrijver

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

Een kleine, voorwielaangedreven BMW onder de 1 Serie

ik kan niet wachten
11
10%
who cares
29
25%
schiet maar naar een ander sterrenstelsel
75
65%

Totaal aantal stemmen: 115

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: 'BMW komt met voorwielaandrijver'

Bericht door romo » 04 sep 2009, 11:40

Ferdinand schreef:
Snipe schreef:Exact, Ferdi. BMW-losers als Robin en Rico en jij en ik ontlenen status aan penisverlengende dikke baffers
ja, ja, +5. Hebben jullie ook zoveel meer aandacht van dames, doordat je een BMW rijdt? Ik wel..... Nou had ik dat al, maar allemensen, dat is explosief toegenomen, woow...... :shock:

Merk ik niets van..................dames aandacht..........................maar ja, ik ben en rijd ook niet als een patser .......................................... :angel:

BrianV

Bericht door BrianV » 04 sep 2009, 11:43

Ferdinand schreef:
Snipe schreef:Exact, Ferdi. BMW-losers als Robin en Rico en jij en ik ontlenen status aan penisverlengende dikke baffers
ja, ja, +5. Hebben jullie ook zoveel meer aandacht van dames, doordat je een BMW rijdt? Ik wel..... Nou had ik dat al, maar allemensen, dat is explosief toegenomen, woow...... :shock:
Dat zijn sletjes Ferdi;) echte vrouwe kijken niet naar een BMW.. die gaan voor Porsche :mrgreen:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 04 sep 2009, 15:44

Romo & Brian V,

Stel, ja stel nou eens, je bent een lekker wijf (op oorlogspad).
Je - ik ben niet te versieren - blik kijkt enerzijds arrogant afkerend, maar anderzijds zoekend vragend, verleidelijk naar het terugstarende 'testosteron driven' mannenvolk (ja, daar kunnen wij niets aan doen, zo heeft moeder natuur ons geschapen). Tot jouw grote verrassing is het niet wat je ziet, maar wat je hoort, dat jou volkomen, als bij donderslag, 'soapy horny' maakt. De symfonische klanken van een ACS1 bereiken namelijk te trommelvliezen. Je staat op het punt van orgasme (maar net niet). Bibberend van genot en gegrepen door een niet aflatende dwang om naar de Le Mans blauwe ACS1 te kijken, brengt deze supercar zichzelf tot stilstand, vlak voor je naaldhakjes. Het raam gaat langzaam naar omlaag. Je kijkt verwachtingsvol. Wetende het beste te gaan zien tussen George Cloony en Brad Pitt, samengebracht in een persoon. De Uomo Universalis. Deze verwachting alleen al geeft je het laatste duwtje tot een spontaan orgasme. Je kijkt, en ..... : je ziet een ouwe kale vent met een bril. :nerd:

Juist dat contrast!! is de aantrekking op al die vrouwen wereldwijd (en daar zitten soms ook dames van lichte zeden tussen)

RVV

Bericht door RVV » 04 sep 2009, 15:53

Ferdinand wijven hebben niks met auto's (behalve dan die paar aardige dames op DF :angel: )

wjn

Bericht door wjn » 04 sep 2009, 23:33

Rico schreef:BMW = nog steeds BMW..

Overigens deden deze geruchten (kleine FWD) 2 jaar geleden ook al de ronde.
BMW = voor meer dan 60% in handen van 2 families.
Lang leve aandelen.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 05 sep 2009, 10:05

Klopt, en Mw Quandt heeft/had iets met mannen van lichte zeden............................of die nu ook in een BMW kwam voorrijden? :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 05 sep 2009, 10:14

wjn schreef:

Lang leve aandelen.

Ja en ?

Wat ik bedoel is dat tot nu toe de merkindentiteit van BMW altijd BMW is gebleven.. BMW's zijn geen veredelde modellen van een ander merk/concern.

Mark

Bericht door Mark » 05 sep 2009, 10:34

Rico schreef:
wjn schreef:

Lang leve aandelen.

Ja en ?

Wat ik bedoel is dat tot nu toe de merkindentiteit van BMW altijd BMW is gebleven.. BMW's zijn geen veredelde modellen van een ander merk/concern.
Hahahaha, zegt Bristol je wat?

RVV

Bericht door RVV » 05 sep 2009, 10:44

Ja en ? Omdat na de oorlog een paar modellen van BMW in licentie door Bristol zijn gemaakt wil nog niet zeggen dat BMW, BMW niet is gebleven.

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 07 sep 2009, 14:48

Vandaag ff door de autoweek aan het bladeren, hierin een art impression.
Wel mooi karretje! Stel je hebt al een 5-touring voor de deur; kan een MINI mooie fun auto voor erbij zijn, maar als je deze nu in dezelfde kleuren wilt hebben met dezelfde lijnen als de fünfer?

BrianV

Bericht door BrianV » 07 sep 2009, 15:48

Rico schreef:Ferdinand wijven hebben niks met auto's (behalve dan die paar aardige dames op DF :angel: )
Die van mij zegt bij alle auto's boven de 20K "Die is wel mooi :mrgreen: "
ze de heb de balle verstand van auto's maar als die mooi en zwart is dan vind ze het al goed :lol:

BrianV

Bericht door BrianV » 07 sep 2009, 15:49

Ferdinand schreef:Romo & Brian V,

Stel, ja stel nou eens, je bent een lekker wijf (op oorlogspad).
Je - ik ben niet te versieren - blik kijkt enerzijds arrogant afkerend, maar anderzijds zoekend vragend, verleidelijk naar het terugstarende 'testosteron driven' mannenvolk (ja, daar kunnen wij niets aan doen, zo heeft moeder natuur ons geschapen). Tot jouw grote verrassing is het niet wat je ziet, maar wat je hoort, dat jou volkomen, als bij donderslag, 'soapy horny' maakt. De symfonische klanken van een ACS1 bereiken namelijk te trommelvliezen. Je staat op het punt van orgasme (maar net niet). Bibberend van genot en gegrepen door een niet aflatende dwang om naar de Le Mans blauwe ACS1 te kijken, brengt deze supercar zichzelf tot stilstand, vlak voor je naaldhakjes. Het raam gaat langzaam naar omlaag. Je kijkt verwachtingsvol. Wetende het beste te gaan zien tussen George Cloony en Brad Pitt, samengebracht in een persoon. De Uomo Universalis. Deze verwachting alleen al geeft je het laatste duwtje tot een spontaan orgasme. Je kijkt, en ..... : je ziet een ouwe kale vent met een bril. :nerd:

Juist dat contrast!! is de aantrekking op al die vrouwen wereldwijd (en daar zitten soms ook dames van lichte zeden tussen)

G-e-w-e-l-d-i-g verhaal :roflol:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 07 sep 2009, 18:15

Sjoerd MP BMW schreef:Vandaag ff door de autoweek aan het bladeren, hierin een art impression.
Wel mooi karretje! Stel je hebt al een 5-touring voor de deur; kan een MINI mooie fun auto voor erbij zijn, maar als je deze nu in dezelfde kleuren wilt hebben met dezelfde lijnen als de fünfer?
Afbeeldingen in het weekblad niet op internet kunnen vinden. Leek veel op onderstaande afbeelding:
Afbeelding

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 25 dec 2009, 12:38

Kwam deze afbeeldingen nog tegen:

Afbeelding
Afbeelding

romo

Bericht door romo » 25 dec 2009, 12:46

egh......................kan je weer alle kanten mee op, behoudens de goede.............. :mrgreen:

Jeroen van Haaren

Bericht door Jeroen van Haaren » 25 dec 2009, 13:04

Sjoerd MP BMW schreef: Afbeeldingen in het weekblad niet op internet kunnen vinden. Leek veel op onderstaande afbeelding:
Afbeelding
Ben geen BMW fan, maar deze zou ik zeker wel in de straat willen hebben staan :lol: met een 1.6 twinturbo alstublieft

De 2 rode mogen van mij direct retour afzender :bag:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 25 dec 2009, 13:17

Heb ik al vaker gezegd waarschijnlijk:
Een voorwielaangedreven BMW is als 'n gecastreerde man of als een mooie vrouw met 'n piemel.

:beer:

feliz navidad

En die 2e rode is prima. :thumbup:

romo

Bericht door romo » 25 dec 2009, 13:21

Gewoon achteruit blijven rijden...............................altijd de goede aandrijving........ :mrgreen:

ADV

Bericht door ADV » 26 dec 2009, 13:52

Vind de 2e rode wel wat hebben, de grijze overigens ook wel..

Al heeft die tweede beetje achterkant van een corsa volgens mij.. Jammer dat het geen rwd is, maar wel leuk alternatief voor een fiesta/corsta/polo etc

Macboy

Bericht door Macboy » 29 dec 2009, 16:52

Afbeelding[/quote]

:thumbup:

Ik snap de ophef ook niet zo. Dat BMW al MINI heeft is natuurlijk onzin. Mensen willen een BMW rijden, geen MINI. Ook al is de auto gelijk, er staat BMW op. Je ziet een gemiddelde Audi rijder toch ook niet in een Seat stappen ??? Voor 90% van de mensen die een nieuwe BMW kopen speelt RWD totaal geen enkele invloed. Als mensen het überhaupt al weten :)

BMW is niet gek en kent haar heritage goed. Laat maar komen dus ... liever natuurlijk met RWD, maar in dat kader vind ik dit dan wel een goede post:
Joy schreef:Het gros van de verkochte modellen krijgt een motorvermogen mee waar ASC/DSC om moet lachen.
:clap:

Snipe

Re: BMW komt met voorwielaandrijver

Bericht door Snipe » 02 mar 2010, 12:43

..........en toen was het definitief. Ik citeer even een stukje uit de speech van Norbert Reithofer op de Autosalon van Genève.
We will be extending the BMW and MINI brands into the small car segment with new models and variants. Our focus is on the customer: And there is demand for premium vehicles in the small car segment – as we have proven with our huge success with MINI. We will be offering attractive new products in this segment. For these new vehicles we could envisage developing a common architecture for both front and four-wheel drive.
Wat een hel.

Marc R

Re: Bevestigd: BMW komt met voorwielaandrijver

Bericht door Marc R » 02 mar 2010, 12:50

Hmmmm kat in t nauw verhaaltje?

Al lijkt me dat sterk..ze zullen wel moeilijk anders kunnen met zo'n klein gebakje

Xave30

Re: BMW komt met voorwielaandrijver

Bericht door Xave30 » 02 mar 2010, 13:18

Snipe schreef:..........en toen was het definitief. Ik citeer even een stukje uit de speech van Norbert Reithofer op de Autosalon van Genève.
We will be extending the BMW and MINI brands into the small car segment with new models and variants. Our focus is on the customer: And there is demand for premium vehicles in the small car segment – as we have proven with our huge success with MINI. We will be offering attractive new products in this segment. For these new vehicles we could envisage developing a common architecture for both front and four-wheel drive.
Wat een hel.
Ai! Zo veel ik me ong. over:

Afbeelding

Er moet naar de klant worden geluisterd maar DAMN.

allen

Bericht door allen » 02 mar 2010, 13:24

Afbeelding

Breng maar uit hoor. Zou de eerste mooie bmw sinds tijden zijn.

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 02 mar 2010, 13:31

allen schreef:Breng maar uit hoor. Zou de eerste mooie bmw sinds tijden zijn.
Ja, prachtig en nog met FWD ook, het kan niet op. :nah: Nou ja, ze houden het langer vol dan bijna alle andere massamerken. Het moet er een keer van komen.

Maar waarom niet gewoon onder MINI. :)
Leuk ook als je hem koopt. Het blijft in de ogen van velen toch altijd een net-niet BMW. Net nog iets erger dan een Jaguar Mondeo ehhh X-Type.

Plaats reactie