maar ook al ben je trots op je auto, achteraf kan je wel eens denken "wat heeft me bezielt".
soms denk je terug en dan komt er altijd wel een in het lijste voor, een miskoop, een stinker, een olieboot of je was blut en kocht een auto die het niet verdient om gewassen te worden.
da's dan mijn bedoeling, heb je zoiets gehad en ben je er compleet op leeg gelopen of roept de herinnering aan een bepaalde auto bijna gevoelens van schaamte op....
kortom, wat is het ergste krot wat je ooit heb mogen bezitten?
ik bijt meteen de spits af.
mijn eerste.. en na het halen van m'n rijbewijs was het geld natuurlijk op.
het werd een Opel corsa 1.2 uit 85, de gaten vielen er in en via de accubak (die lek was en onder de voorruit zat) liep de auto vol met water.
De druk groep lag er uit en een van de wiellagers was toch wel erg versleten.
weg ligging had ie wel maar het was een belabberde, sturen afwisselen met schiet gebedjes.
vanzelfsprekend werd het onderhoud niet gepleegt want er moest eerst wat audio in, acht maanden later heb ik hem door verkocht.
ik heb de volgende eigenaar verteld wat er allemaal mis was en hem 500 gulden gevraagd en gek genoeg ook gekregen.
dat was mijn eerste auto mijn eerste opel en gelijk ook mijn laatste.
hoewel ik nu met m'n Elise volgens velen toch weer een stapje in de opel richting heb genomen (ja, als ik het niet zeg dan doen anderen het)
fotos heb ik helaas niet maar dat lijkt me in dit geval geen schande.
heb jij zo'n auto op je lijstje, vertel op...