hahahhahaahhahahahhhaDownforce Hans schreef:Ik heb het over groot en duif komt met Arnie..........![]()
Ik had meer iets zols bv terror Jaap in gedachten

hahahhahaahhahahahhhaDownforce Hans schreef:Ik heb het over groot en duif komt met Arnie..........![]()
Ik had meer iets zols bv terror Jaap in gedachten
Joost Hermens schreef:Ja, Hans je hebt gelijk. Heeft wel wat weg van de bladveren onder een te dure Z06.Downforce Hans schreef:Die sluiting gaat ook helemaal nergens over zeg..........
Net zo dun als een seiko van 250 euro.
Voor dat geld mag je wel wat meer verwachten............dat er Rolex op staat maakt het er niet beter op.
Bladvering
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Bladvering is een primitieve vorm van vering, waarbij gebruik gemaakt wordt van de doorbuiging van één of meerdere lagen op elkaar gestapeld staal. De vering heeft over het algemeen een lineair karakter waardoor deze tegenwoordig weinig meer wordt toegepast op personenwagens. De vering wordt nog wel toegepast voor voertuigen met een grote belasting, zoals o.a. vrachtwagens.
grtz , Joost
leuk voor je!Martin van der Zwaard schreef:De Invicta is onderweg :banaan:
Dit is wel heel maf. Ik heb zojuist een Invicta ingeruild.. Damn wat een apparaat! 45mm in het vierkant, volkalender chronograaf én zichtbodem.. Ik zal ff een foto maken :banaan: :banaan:duifjes.com schreef:leuk voor je!Martin van der Zwaard schreef:De Invicta is onderweg :banaan:
dale vito schreef:officiele nieuwprijs is €2.750 / $3.999![]()
![]()
![]()
Deze (alhoewel nieuw..) een héél stuk minder - zeg 1/3 of nog wat lager :banaan: :banaan: :banaan:
Heb je daarover een mailtje gehad?Martin van der Zwaard schreef:De Invicta is onderweg :banaan:
die winkelprijzen zijn ook nogal ehm... theoretisch?duifjes.com schreef:dale vito schreef:officiele nieuwprijs is €2.750 / $3.999![]()
![]()
![]()
Deze (alhoewel nieuw..) een héél stuk minder - zeg 1/3 of nog wat lager :banaan: :banaan: :banaan:
oke was gewoon ff benieuwd...is niet mijn style klok.......maar wist niet dat Invicta zulke dure klokken had...
ik wel, in blijde afwachting van mijn meesterwerk...RobS schreef:Heb je daarover een mailtje gehad?Martin van der Zwaard schreef:De Invicta is onderweg :banaan:
Jep. Mail van iBood met een track&trace van UPS erin.RobS schreef:Heb je daarover een mailtje gehad?Martin van der Zwaard schreef:De Invicta is onderweg :banaan:
Belachelijk, ik heb zelfs nog eerder besteld dan jullie.Martin van der Zwaard schreef:Jep. Mail van iBood met een track&trace van UPS erin.RobS schreef:Heb je daarover een mailtje gehad?Martin van der Zwaard schreef:De Invicta is onderweg :banaan:
Vannacht aangekomen in A'dam en nu onderweg als het goed is. Zou dus vandaag binnen moeten/kunnen komen.
Komt goed, heb er geen haast meeMartin van der Zwaard schreef:Ik weet het ook niet.
Had ik met het bestellen van het ///M3-boek ook. Mensen die na mij besteld hadden, kregen die boeken eerder binnen dan ik.
:banaan:Je bestelling is onderweg en verzonden naar:
Hhahhahha...dat is een geintje...mag ik hopenfrankv schreef:ik wel, in blijde afwachting van mijn meesterwerk...RobS schreef:Heb je daarover een mailtje gehad?Martin van der Zwaard schreef:De Invicta is onderweg :banaan:
een van mijn nieuwe afstudeerders loopt met een Omega Seamaster rond, kan ik de invicta niet aan naar kantoor, ik kan natuurlijk niet met mijn 69,95 invicta aankomen! dan nog beter zonder!
had ik nu maar een Relox...
wij leven allemaal tussen hoop en vrees...duifjes.com schreef:Hhahhahha...dat is een geintje...mag ik hopenfrankv schreef:ik wel, in blijde afwachting van mijn meesterwerk...
een van mijn nieuwe afstudeerders loopt met een Omega Seamaster rond, kan ik de invicta niet aan naar kantoor, ik kan natuurlijk niet met mijn 69,95 invicta aankomen! dan nog beter zonder!
had ik nu maar een Relox...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast